Новий тиждень – нові можливості для професійного саморозвитку! Ми впевнені, що саме знання надихають на успіхи та перемоги, тож підготували добірку цікавих можливостей для освітян.
Цього тижня ви дізнаєтеся:
- як уцікавити уроки «Захисту України»;
- як прокачати м'які навички дітей;
- як нестандартно проаналізувати поетичний твір.
Головний лайфгак учителя Захисту України – «роби як я»
«Захист України» – предмет, обов’язковий для вивчення у 10-11 класах. Його мета – надати учням знання та вміння для оборони країни, навчити їх діяти в надзвичайних ситуаціях. Чи легко це? Звісно, ні. Адже ми маємо не просто надати дітям алгоритм дій, а й виховувати національну свідомість та любов до Батьківщини. І тут неабияку роль відіграє особистість викладача! Саме він має довести дітям, що «Захист України» не тільки корисний, але й неймовірно цікавий предмет.
Запропонуйте школярам долучитися до гри:
Ігор Поліщук, співавтор освітньої програми предмета «Захист України», в межах вебінару поділиться своїми професійними лайфгаками! Серед яких гейміфікація, дидактичні ігри та нестандартні способи оцінювання знань школярів.
Долучитися 11 жовтня о 18:00 (понеділок)
Формування soft skills через упровадження концепції НУШ у середній і старшій школі
Провідні світові компанії наголошують, що люди із розвинутими «м’якими» навичками високо цінуються на ринку праці. Чи не означає це, що «жорсткі» навички, тобто професійні та технічні компетенції, відійшли на другий план? Ні, просто їх має ледь не кожен спеціаліст (дійсно, як інакше працювати?), тоді як умінням працювати в команді, креативністю чи, скажімо, критичним мисленням, може похвалитися не кожен. Саме тому в НУШ приділяється багато уваги розвитку універсальних умінь, що знадобляться кожному.
Пригадаймо, якими можуть бути soft skills:
Наталія Власова допоможе поглибити знання щодо механізмів розвитку і вдосконалення soft skills. А також ви дізнаєтеся, як саме НУШ допомагає розвинути м’які навички. Мерщій реєструйтеся, адже ці знання знадобляться кожному вчителю!
Долучитися 12 жовтня о 18:00 (вівторок)
Рецептивний аналіз поетичного тексту: практичні поради для уроку літератури
Як зацікавити учнів поетичним текстом? Як зробити так, щоби вірш зі шкільної програми запам’ятався і «зачепив»? Пропонуємо вам нестандартний варіант: проведіть разом із учнями рецептивний аналіз твору. Це спосіб аналізу віршів, коли читач наділяє твір власним сенсом, інтерпретує його по-своєму.
Пригадаймо ключові правила аналізу:
Як навчити школярів рецептивного аналізу поетичного тексту? Вікторія Концева, переможниця Всеукраїнського конкурсу вчителів-інноваторів «Teacher Innovation Cup», пропонує створити віршостосик. Така форма роботи об'єднує текст і читача, розвиває емоційний інтелект та творчий потенціал дітей.
Долучайтеся до нашого креативного вебінару! І завчасно підготуйте ножиці, папір для малювання, фарби та кольорову стрічку.
Долучитися 13 жовтня о 18:00 (середа)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.