Новини

Підсумки інтернет-конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

Світ змінюється, а отже і освітній процес має бути динамічним та сучасним. І зробити його таким допоможе використання різноманітних інтернет-ресурсів. Вони зручні, ефективні та однозначно цікаві учням. Тож не варто ігнорувати їх! Саме цьому була присвячена неймовірна Всеукраїнська інтернет-конференція «Інтернет-ресурси у навчальному процесі», яка відбулася сьогодні, 14 березня.

Віктор Немченко – «Використання інтернет-ресурсів на уроках суспільствознавчого циклу»

Під час свого виступу лектор розглянув переваги використання інтернет-ресурси у навчальному процесі, зазначивши, що вони є безцінними для пошуку навчальних та методичних матеріалів, історичних джерел, організації дистанційного навчання тощо. А головне - все це дозволяє розвивати мислення школярів! І так, інтернет-ресурси точно знадобляться вам під час викладання дисциплін суспільствознавчого циклу. А ще інтернет-ресурси допомагають розвивати ключові компетентності, без яких, як ми знаємо, просто неможливо жосягти успіху у житті. 

Окрему увагу лектор приділив ресурсу «Google arts & culture», який відкриває перед учителем дійсно широкі можливості. Адже за джопомогою цього ресурсу можна вивчати історичні постаті та події, «побачити» цікаві місця та колекції, а також дізнатися більше про різноманітні мистецькі напрямки та техніки. Також Віктор Немченко окремо зупинився на сервісі Проєкти «На Урок» і онлайн-тестах, та перевагах роботи з ними.

Любов Цукор – «Інтернет і уроки української мови, літератури та мистецтва»

Виступ Любові Цукор було присвячено використанню інтернет-технологій на уроках мови, літератури та мистецтва, яким нерідко приділяють недостатньо уваги. Лекторка навела кілька цікавих та корисних застосунків, серед яких «Мова – ДНК нації», «Відомі люди: Історична вікторина про великих людей», «DailyArt – Your Daily Dose of Art History Stories​», та сайт «Будинок Слово». Пані Цукор детально зупинилася на кожному з додатків, подемонструвала їхні можливості та ефективність, показала особливості функціонування, що дозволило одразу побачити всі переваги цих застосунків.

Окремо лекторка розповіла про унікальні особливості ​онлайн-тестів «На Урок» та наочно продемонструвала можливості ресурсу, провівши цікавий тест просто під час виступу!​

Вікторія Круглова – «Бійся банальності, або Як уцікавити навчання за допомогою ІКТ»

Навчання має та може бути не лише корисним, а й цікавим! Саме проце говорила під час свого виступу Вікторія Круглова. ІКТ – важлива частина навчального процесу, осучаснення, без якого неможливо обійтися. Що ж допоможе зробити навчання цікавішим?

  • Дистанційне навчання.
  • Інтерактивні формати (наприклад, QR-коди).
  • Науково-популярні та просвітницькі ресурси.
  • Мобільні додатки.
  • Мультфільми та скрайби.
  • Анімація та візуалізація складних процесів.
  • Навчальні відеорилики.

А для наочності лекторка навела конкретні приклади кожного зі вказаних засобів ІКТ, а також розповіла про проєкт e-Bug, присвячений мікробам та вірусам. 

Дядюшкіна Ірина – «Інтернет-мережа - безмежний ресурс креативного вчителя природничих дисциплін»

Пані Ірина впевнена, що інтернет-ресурси – те, без чого сучасному вчителю просто не обійтися. Адже їхнє використання дозволяє зекономити час, опанувати нові технології та отримати нові знання, а також працювати фактично без обмежень! Наприклад, створювати такі чудові інфографіки, які створюють учні Ірини Дядюшкіної. 

Для їх створення використовуються наступні ресурси: Easel.ly​, Piktochart.com​, Infogr.am​, Visual.ly​ та Canva.com. Також лекторка розповіла про інші прийоми та ресурси, якіими користується під час роботи з учнями, як-то гейміфікація, Google Class, Padlet, MindMeister та Minecraft. А приклади того, як це виглядає, ви можете побачити у виступі!

Ольга Томченко – «Використання космічних знімків американського та європейського космічних агентств (НАСА та ЄКА) у проєктній діяльності»

Який вигляд із космосу має цвітіння води та пожежі, повені та зсуви? Лекція Ольги Томенко була присвячена популяризації можливостей геоінформаційних технологій та матеріалів дистанційного зондування Землі в науковому напрямку дослідження стану об’єктів навколишнього середовища: рослинного світу, водних ресурсів, антропогенних об'єктів тощо. За допомогою аналізу космічних знімків можна не лише отримати уявлення про кількісний стан об’єктів навколишнього середовища, а й оцінити їхній екологічний стан, створивши ряд тематичних карт, як сучасних, так і ретроспективних для наочно-образних представлень тематики біологічних, географічних, історичних та хімічних дисциплін.

Валентина Кодола – «Інтернет-ресурси для дистанційної роботи з класом»

Приготуємося до дистанційного навчання! Адже карантин вніс свої корективи і вчителю доведеться шукати засоби взаємодії з учнями на відстані. Саме ним і було присвячено виступ Валентини Кодоли, а саме – Microsoft Office 365. Лекторка детально розповіла про цей ресурс, а також про його функціонал, можливості та застосунки, які полегшать роботу вчителя загалом та взаємодію з учнями зокрема.

Пані Кодола розповіла як створити блокнот OneNote для класу​, як розробити Microsoft Forms, як створити сайт в SharePoint Online​, також надала алгоритм створення сайту для ІРА​ та алгоритм роботи із Video​. Загалом цей виступ був суто практичний, тож це варто побачити!

Марина Шинкевич – «Онлайн-сервіси для роботи вчителів початкових класів»

Урізноманітніти роботу вчителя початкових класів легко! Для цього можна використати цікаві онлайн-сервіси, які допоможуть пожвавити навчання. Саме таким ресурсам було присвячено виступ Марини Шинкевич. Лекторка розказала про:

  1. Створення мальованої презентації Sparkol.
  2. Анімацію у форматі storytelling, сервіс Toondoo (Toontastic 3D).
  3. Створення відео у сервісі Screencast.
  4. Створення коміксів.
  5. Формувальне оцінювання (QR-код).
  6. E-bug у початковій освіті.
  7. 4D+ в освіті.

А також лекторка продемонструвала результати роботи з цими ресурсами.

Крістіна Бабенко – «Використання інтернет-ресурсів на уроках математики»

Свій виступ Крістіна Бабенко почала із розповіді про те, як формується короткочасна та довготривала пам'ять, та чому в учнів періодично виникають проблеми з запам'ятовуванням важливої інформації. На основі цього вчитель може дібрати ресурси для роботи з дітьми. Серед ресурсів, які рекомендує лекторка – Google-classroom (дозволяє без зайвих зусиль організувати навчальний процес через інтернет), Geogebra (підходитьт для використання на всіх рівнях математичної освіти) та Padlet (проста онлайн-дошка). Також лекторка дала кілька корисних порад та навела цікаві та важливі посилання.

Завершилася інтернеь-конференція вже традиційною панельною дискусією, під час якої наші спікери намагалися дати відповідь на запитання «Чи існує протистояння інтернет-ресурсів та традиційних освітніх інструментів?». Це був неймовірно насичений день! І вже зовсім скоро ви зможете подивитися запис конференції на нашому Ютуб-каналі – не пропустіть!

 

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter