Корисне

Проект «Завтра-2037»: що цікавого для себе може почерпнути сучасний підліток

Покоління Z: чим цікавляться і яким вбачають майбутнє країни
Хто вони — підлітки, які вже зараз будують майбутнє України, і де з ними можна поспілкуватися?

Уявіть інженера-розробника, винаходом якого зацікавилось NASA. Зрозуміло, що створив він не якусь дрібничку, а щось досить серйозне. Наприклад, платформу, за допомогою якої кожен може дізнатися та зрозуміти значення будь-якого наукового терміна. Яким вам вбачається такий винахідник?

А тепер ще. Яким би ви уявили програміста, революційний винахід якого дозволяє перетворити звичайний друкований текст на шрифт Брайля?

А як на вашу думку, має виглядати розробник маскувального пристосування, яке заважає противнику визначати місцеположення бійців в умовах військових дій?

На першу думку може здатися, що це обов'язково мають бути досвідчені професіонали віком за тридцять! Але ця думка помилкова! Адже, всі троє винахідників — українські школярі!

Так, Михайлу Миколишину, інженеру-розробнику, лише 15! Програму, поліпшуючу взаємодію із людьми із вадами зору, створила 16-річна школярка зі Львова — Софія Петришин. А проект маскування для військовослужбовців, ще навчаючись у дев`ятому класі, запропонувала Анастасія Лівочка.

Отож, які вони унікальні підлітки? Про що мріють? Чим цікавляться? І де з ними можна поспілкуватися?

Що таке платформа «Завтра-2037»

Створити простір для реального спілкування, обміну досвідом, надихання на нові звершення у тінейджерському середовищі — така ідея соціального проекту «Завтра-2037». Назва ж досить символічна: адже через 20 років саме ці підлітки будуть успішними дорослими, а їх сучасні втілення можуть вивести Україну на нову економічну та політичну сходинки.

Проект реалізовано у форматі івентів, а основна увага в межах таких заходів приділена зовсім не дорослим і досвідченим фахівцям.

Здебільшого спікери конференції — це талановиті підлітки, вік яких від 11 до 19 років. Кожному з них є про що сказати, бо всі вони вже зараз є засновниками власних проектів, винахідниками, видатними спортсменами, влогерами, розробниками або музикантами. Вони амбіційні та обдаровані, не бояться виступати перед великим загалом, а головне — вони відкриті для звичайного спілкування та обміну думками, мріями та планами. Тому тінейджери в цьому середовищі знайдуть не тільки однодумців, але і друзів.

Потрапити у середовище найталановитіших може кожен бажаючий. А в межах конференції є можливість не тільки послухати розповіді тінейджерів, але і поспілкуватися з ними особисто. Також в рамках івенту відбуваються майстер-класи з робототехніки, віртуальні мандрівки тощо.

Чому виникла ідея створення тінейджерського простору
Як зізнаються організатори, слідкуючи за тим, як набирають трафік статті про Gen Z, виникла думка створити реальний діалог між дорослими та підлітками. А згодом конференція перетворилася на простір для спілкування талановитих тінейджерів з усієї України.

Під час івентів тінейджери спілкуються з однолітками, обговорюють актуальні для них питання та діляться своїми історіями успіху.

З якою періодичністю відбуваються заходи
Перша конференція стартувала цьогоріч у жовтні у Києві, вдруге — 3 грудня у Дніпрі.

Зважаючи на популярність заходу (тільки у Дніпрі івент відвідали понад 400 учасників), організатори планують у лютому провести конференцію у Львові, а згодом, у квітні, і в Одесі.

Таким чином «Завтра-2037» із майданчика для спілкування поступово перетворюється на всеукраїнський рух інтелектуальної еліти нашої країни. Так формується вектор для фундації України майбутнього.

Хто виступав у ролі спікерів
Знайти надхнення, відчути в собі сили запустити власний стартап чи проект — цілком реальний шанс, адже спікери-однолітки вже зараз мають неабиякі успіхи!

Найбільш вражають досягнення таких учасників:

Михайло Миколишин у свої 15 є автором двох розробок, які були відмічені NASA — онлайн-щоденника для школярів та порталу, на якому можна зрозумілою мовою читати будь-які наукові статті.

Михайло Литовченко у свої 19 запатентував розробку мультифункціональної електростанції, яка дозволяє не тільки отримувати електроенергію із хвиль, але й опріснювати морську воду та боротися із хвильовою ерозією берегів. Вже на сьогодні його винаходом зацікавилися не тільки в Україні, але і в Іспанії, Австралії, Новій Зеландії, Малайзії та на Канарських островах.

Катерина Малкіна у свої 16 створила проект утилізації поліетилену, втілення якого дозволить вирішити одну з найбільш гострих екологічних проблем світу. Саме з цією ідеєю вона отримала «золото» на цьогорічній міжнародній олімпіаді з екології у Бразилії.

Єлізавета Годовікова у свої 15 розробила пристрій, який здатен оптимізувати роботу комунальних служб: надсилає інформацію на електронний ресурс щодо наповненності сміттєвих баків, а також виходячи з цього, будує оптимальний маршрут проїзду сміттєприбиральних машин.

Фіонг Ань Чан у свої 18 першою в світі вивела формулу для пошуку спільних елементів будь-яких двох послідовностей фігурних чисел. Ця тема цікавила багатьох визначних математиків світу, але досі ще нікому не вдалося вирішити цю задачу. Отримані результати можуть бути використані у різних сферах наук, наприклад, у криптографії, комп’ютерних науках, біоінженерії та нанофізиці.

Михайло Сергієнко у свої 11 він консультує батьків, чиї діти також, як і він, є аутистами, допомагаючи порозумітися, а також займається адвокацією прав дітей з аутизмом в Україні.

Загалом, на обох івентах виступили понад 40 талановитих підлітків з оригінальними ідеями та творчими проектами.

Чому «Завтра-2037» потрібно відвідати підліткам, їх батькам та вчителям
Тож, для школярів цей івент цікавий, бо є середовищем прогресивної молоді приблизно їх віку. І не важливо, є вже задум реалізувати стартап чи є тільки певна ідея без розуміння з чого почати. Навіть якщо зовсім немає уявлення як себе проявити, саме тут можна отримати натхнення та зустріти нових друзів.

Для дорослих цей формат заходів також представляє інтерес. У такий спосіб можна наблизитися до розуміння сучасних підлітків, яких все частіше називають «покоління Z» через їх кардинальну відмінність від старших поколінь.

Для вчителів розуміння підлітків завжди надзвичайно важливе. Орієнтуючись, що саме цікавить сучасних школярів, можна направити їх енергію за певним вектором. А такі вчителі мають значно більше шансів розкрити творчі здібності своїх учнів! Адже саме у такий спосіб у подальшому можна виховати на одну щасливу дорослу людину в Україні більше, а цілу країну — значно успішнішою!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter