Статистичні дослідження, що активно проводилися з початку карантину та переходу на дистанційне навчання, говорили про негативне ставлення до ситуації як з боку батьків та учнів, так і з боку вчителів. Чи змінилося щось через кілька місяців? Відповідь на це намагалися дати у соціологічному дослідженні «Всеукраїнський омнібус», яке провела дослідницька компанія Active Group у жовтні 2020 року.
Згідно з результатами:
- 40,3% українців ставляться до дистанційного навчання повністю негативно;
- 17% українців ставляться до дистанційного навчання швидше негативно, ніж позитивно;
- 19,8% українців ставляться до дистанційного навчання швидше позитивно, ніж негативно;
- 15,5% українців ставляться до дистанційного навчання позитивно.
Опитування також включало запитання щодо необхідності залишити елементи дистанційного навчання у школах навіть після закінчення карантину.
- 44,8% респондентів вважають, що робити цього точно не варто;
- 16% респондентів вважають, що скоріше не варто;
- 19% респондентів вважають, що скоріше варто залишити елементи онлайн-навчання;
- 11,5%. респондентів вважають, що точно варто.
Схоже дослідження було проведено компанією «Нью Імідж Маркетинг Груп». Згідно з їхніми даними:
- 30% українців негативно ставляться до дистанційного навчання;
- 37% українців скоріше негативно ставляться до дистанційного навчання;
- 8% українців позитивно ставляться до дистанційного навчання.
При цьому 66% респондентів висловилися катгорично проти повної заборони на відвідування закладів освіти.
А от згідно з результатами опитування соціологічної групи «Рейтинг», понад 72% батьків вважають, що діти мають відвідувати школи, а не навчатися дистанційно. При цьому 19% опитаних погоджуються на змішану форму навчання.
Головною ж причиною негативного ставлення до дистанційки називають зниження якості знань учнів та складнощі з навчанням удома.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.