Новини

Створюємо безпечний онлайн-простір для учнів: алгоритм дій

Як багато часу ваші учні проводять в інтернеті? Упевнені, що достатньо! І це цілком звична ситуація. Утім, наскільки вона безпечна? Чи впевнені ви, що дитині, яка сидить просто перед вами та веде переписку в месенджері, нічого не загрожує? Насправді не тільки реальний світ сповнений загроз, які діти поки що не розуміють. Віртуальний світ не менш небезпечний, тому ми маємо захистити учнів. 

Яким чином? На жаль, далеко не всі педагогічні працівники дійсно мають достатньо навичок та знань для того, аби впоратися з онлайн-небезпеками. До того ж більшість дітей не настільки довіряють своїм учителям, аби прийти до них по допомогу. Але це зовсім не означає, що ми маємо опускати руки! Можливості для захисту дітей є, а про те, як ними скористатися, ми поговоримо на вебінарі Аліни Касілової «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів», який відбудеться 7 жовтня о 19:00. 

Поговоримо про причини та наслідки онлайн-ризиків (секстінг, грумінг, сексторшен, кібербулінг тощо). Дізнаємося, як зрозуміти, що учень у небезпеці. Розберемося, як краще спілкуватися з дитиною у такому випадку. Отримаємо алгоритм для реагування на випадки онлайн-ризиків. Говоритимемо про важливе, приєднуйтеся!

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter