2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання
Ключові тези виступу Лілії Талан

Новина про створення НУШ викликала чималий резонанс серед учителів, оскільки реформа змінила традиційний перебіг роботи. Відтепер учитель сам обирає програму, має академічну свободу, може застосовувати діяльнісний підхід, переходить до педагогіки партнерства та взаємодії...

І це ще не все! Лілія Талан у межах Інтернет-конференції «Нова українська школа 2019-2020: досвід і перспективи» розповіла про інші аспекти НУШ, до яких довелося звикати вчителям. 

Формувальне оцінювання 

Виховуючи необхідні наскрізні вміння здобувачів освіти, варто не оминати увагою ті навички, що будуть затребувані у майбутньому. Це критичне мислення, управління трудовими ресурсами, вирішення комплексних завдань тощо. Виховати необхідні якості у найменших школярів та простежити динаміку їхнього розвитку можна за допомогою формувального оцінювання. Індивідуальні картки повчального поступу учня дозволяють фіксувати прогрес школяра: від значних успіхів до необхідності допомогти.

Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися

Одна з найдієвіших методик вивчення нової теми у НУШ – таблиці «ЗХД» (Знаю, Хочу дізнатися, Дізнався/-лася). На початку вивчення теми учні заповнюють перші два стовпці таблиці, після завершення – третій. Потім порівнюють зміст стовпців таблиці Можна користуватися як у роздрукованому вигляді, так і в електронному, використовуючи подані запитання:

  • Що я знаю про ___ ?
  • Що я хочу дізнатися про ___ ?
  • Що я дізнався (-лася) про ___ ?

Термометр самооцінювання

НУШ перевернула з ніг на голову звичні уявлення про школу! Самооцінювання учнів пришвидшує розвиток позитивних якостей особистості, а також сприяє справедливому ставленню до себе й об’єктивній оцінці власних дій. Окрім того, такі термометри тверджень, де діти мають поставити необхідну позначку, наприкінці містять завдання для аналізу. «Наступного разу я спробую…» – речення, яке діти мають доповнити певним висновком, проаналізувавши власні вчинки.

До кожного етапу уроку – гра

На етапі актуалізації можна застосовувати такі вправи: «Інтелектуальна розминка», «Вірю – не вірю», «Снігова куля», «Знайди помилку». Етап вивчення нового урізноманітнять ігри «Мозкова атака», «Ти – мені, я – тобі» «Шпаргалка» тощо. А закріпити здобуті знання допоможуть сенкан та кросворд.

Бажаєте дізнатися більше про дієві та універсальні вправи НУШ? Радимо переглянути виступ Лілії Талан «Три роки пілотування. Робота над помилками»!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter