Добірка версій, що є джерелом та проявом учительського щастя.

Якщо ми зазирнемо у словник, то побачимо, що щастя – це стан цілковитого задоволення життям, відчуття глибокого вдоволення й безмежної радості, яких зазнає хто-небудь. Але давайте чесно, хіба можна дати вичерпну характеристику поняття «щастя»? І тут доречно пригадати вічну істину: кожному своє.

А втім, жага дослідництва змушує людей знову і знову намагатися з’ясувати сутність щастя. І, мусимо зізнатися, ми теж піддалися їй, результатом чого й став конкурс рецептів учительского щастя. Ми з’ясували, що вчительска кухня зовсім не пекельна, а у кожної господині є власні секретні інгредієнти, додавання яких робить смак страви унікальним та неперевершеним. Деякі рецепти вразили нас настільки, що ми не можемо не звернути на них увагу!

Ми зібрали для вас найцікавіші, на наш погляд, рецепти, які, можливо, стануть вам у пригоді. Адже у колег можна багато чому навчитися!

Щастя? Голосне : «А-а-а! Доброго ранку!» на подвір'ї гімназії щоранку, квіточка, зірвана на клумбі, щоб пахло у класі, «таємний лист» у нашій пошті, чиєсь: «А можна розказати незвичайне?», шкільні симпатії й перемоги. І рецепт мого щастя простий: щоб не чула я слова «нічий», щоб у класі малята дружили, один одного щиро любили. Я колег поважаю усіх. Рада чути їх лагідний сміх. Люди добрі, ну що тут казати? Щастя кращого годі шукати!

   Жанна Пелюх

Учительське щастя в кожного своє і залежить від того чого ти переступив поріг школи. Якщо головними складовими є любов до дітей, бажання йти в ногу з часом і розуміння батьків, то тільки тоді ти справді почуваєшся щасливим.

                                                 Оксана Соколовська

Рецепт вчительського щастя: взяти діток, посипати їх любов'ю та добром, додати їм віру в себе та знання. Вкіньте пригощу щедрості та стакан гумору. Це все залишити в їхніх серцях на все життя. Одночасно приготувати крем з турботи, поваги, надії та бажання. Це все змішати разом та щодня додавати добре слово.

  Татьяна Ляшко

Вчительське щастя – бути корисним, цікавим нинішньому підростаючому поколінню, бачити гарні плоди та результати своєї праці і відчувати, що все що ти робиш, не даремно!

    Ольга Дидух

Вчительське щастя - допитливі учні, бажання вчитися і пізнавати нове!

    Юлия Юзкевич

Учительське щастя – це «добридень» через десятки лiт з уст вихованцiв, упевненiсть у правильно обраній професії.

Larisa Kostenko

Рецепт учительського щастя: любов до дітей і праця над собою.

Олена Яковчук

Рецепт простий – мати достатньо часу для того, щоб творити, надихати й отримувати натхнення, фантазувати, любити, відпочивати. Саме це, на мій погляд, зробить вчителя щасливішим.

Світлана Солдатова

Бeзумовно, дужe приємно, коли твої учні займають пeрші місця на різноманітних конкурсах. Алe для мeнe вчитeльськe щастя – цe можливість відкривати науковий світ для дітeй, впливати на їхній світогляд, навчати самостійності у навчанні та житті. Класно разом з учнями робити дослідити, розказувати ім про практичнe значeння власного прeдмeту, протe найбільш приємно проводити з ними вільний час, бачити іхні рeальні інтeрeси та можливості, спілкуватись на бажані для них тeми та чути дружній щирий сміх.

    Наталія Січка

А який ваш рецепт учительского щастя?

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.

  1. сушко оксана Іванівна
    Учительське щастя - це, зокрема, повага твоїх колег до української мови й глибоке почуття відповідальності за кожне публічно вимовлене чи написане слово (стати в пригоді, розуміючі батьки, вкіньте, Татьяна, любляча держава - такі мовні покручі є вже учнівським нещастям).
    • Федорченко Надія Віталіївна
      Гадаю, що не всі вчителі, чиї цитати наведено, є фахівцями саме у царині української мови. Можливо, їм непросто, але вони, судячи з усього, прагнуть спілкуватися саме українською. І це варте поваги.
  2. сушко оксана Іванівна
    Даруйте, варте поваги те, що вчитель, який вимагає відповідальності від своїх учнів, перед тим, як висловитися публічно, ретельно вичитує свій текст, звертаючись як до словникової літератури, так і до своїх колег-філологів із проханням про допомогу, бо малограмотний учитель сприяє малограмотності соціуму.
    • Федорченко Надія Віталіївна
      Наскільки я розумію, наведені у статті цитати - коментарі вчителів для конкурсу. Звертатися до словників, перш ніж написати коментар на Facebook? Серйозно? Перепрошую, я розумію, що у кожного з нас своя реальність, але ваша мене навіть трохи лякає. На все добре.
  3. сушко оксана Іванівна
    Даруйте, це Вас лякає звичайнісінька необхідність елементарно вивчити українську мову й дратує моя реальна потреба отримувати якісний українськомовний продукт на освітянському сайті. А ще злякайтесь, будь ласка, своєї невихованості й думки учнів про те, що помітна частина нашого вчительства - малограмотна. Залишу за собою право не опускатися до Вашого рівня й не виявляти, що не зовсім добре у Вас, але дбайте, будь ласка, про чистоту української мови, коли знаєте, що написане читають Ваші учні, студенти та їх розумні грамотні й небайдужі батьки.
  4. Герус Олена Адамівна
    Підтримую п. Сушко! Я не філолог, але належу до "літжандармів" . Або писати грамотно, або не писати.
    • Федорченко Надія Віталіївна
      Ну з пані Сушко ми вже не вперше спілкуємося) І я багато в чому її підтримую. Але тут є нюанси. Наведу приклад. Колись моя вчителька математики дуже довго розказувала мені, що я нікчема, адже ніц не розумію в логарифмах. І що той, хто не досконало оволодів математикою, нічого ніколи не досягне в житті. Взагалі краще не жити і нічого не робити, а до школи тим більш нема чого було приходити. Як ви гадаєте, дуже мені хотілося після цього розбиратися у логарифмах або інтегралах? І чи була ця вчителька права?
  5. сушко оксана Іванівна
    Відомий класик свого часу сказав: "Мова - це знаряддя мислення. Поводитись із мовою абияк - означає і мислити абияк: неточно, приблизно, неправильно". То чи варто через чиїсь особисті образи плекати на ОСВІТЯНСЬКОМУ сайті низку текстів, які потім редагують учні та студенти на заняттях із культури мовлення? Любі вчителі, не ганьбіться перед учнями своїм небажанням вичитувати ретельно матеріали, які пропонуєте широкому загалу.
  6. Іванченко Надія Петрівна
    «Найщасливіша людина та,що дає щастя найбільшій кількості людей.»
    Дені Дідро.
    Завжди посміхайтесь.
    Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові.
    Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань.
    Проявляйте інтерес до життя дитини.
    Допомагайте дитині знайти своє “я”.
    Радійте, коли дитина досягає успіху.
    Культивуйте в собі великий дар терпіння.
    Говоріть з дітьми спокійно.
    Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці.
    Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.