Продовжуємо підбивати інтернет-конференції «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи» та публікуємо основні тези виступу викладача історії, вчителя вищої категорії Шендерівського НВК Корсунь-Шевченківського р-ну Черкаської області та top-50 Global teacher Prize Ukraine-2019 – Валентини Кодоли. У доповіді лекторка висвітлює надважливі теми: успішний учитель – успішний учень, створення позитивного психологічного мікроклімату на уроці та фактори досягнення учнем успіху.
Корисні сервіси для вчителів
Лекторка розповіла про корисний безкоштовний сервіс «ClassroomScreen», що допоможе вчителю якісно організувати свою роботу на уроці: наприклад, встановити годинник на робочому столі чи таймер для виконання учнями певного завдання, а урізноманітніти урок допоможе віртуальний світлофор (як саме – обирати вчителю). Ще на цьому сервісі можна щось намалювати/написати у віртуальному блокноті або швидко згенерувати QR-код.
Додатково Валентина Кодола запропонувала вчителям сервіс «Tricider», за допомогою якого можна організувати бліц-опитування для учнів, паралельно встановивши у попередньому сервісі таймер із обмеженням часу.
Нові технології у системі навчання: бути чи не бути?
Валентина Кодола ділиться власним досвідом учителювання і зазнчає, наскільки важливо постійно «йти у ногу з часом» та опановувати нові технології у системі освіти. Адже це дозволить урізноманітнити заняття.
Сама лекторка створила авторські підручники з історії (спершу вони були у паперовому вигляді, а згодом стали електронними із гіперпосиланнями на тести/відео тощо), за допомогою яких діти можуть якісно підготуватися до роботи на уроці та закріпити отримані знання вдома. Тож висновок один: новим технологіям таки бути!
Інноваційні методи обміну інформацією
Учителі для самопрезентації, обміну досвідом і знаннями можуть навчитися створювати сайти та Ютуб-канали. Ще лекторка радить використовувати у освітньому процесі соціальну мережу Facebook. Такі новітні способи подачі інформації покращуватимуть комунікацію вчителів та дітей, а також викликатимуть повагу з боку ваших шкільних вихованців.
Оскільки Валентина Кодола є автором і редактором статей на Wikipedia, тож у своїй доповіді вона не могла не торкнутися і цього досвіду. Лекторка стверджує що написання статей (успіх учителя) сприяє успішності та розвитку учнів. Вона заохочує та навчає учнів писати власні матеріали, та закликає інших учителів долучатися до створення власного Вікі-контенту.
Успішний учитель – це...
- зацікавленість процесом навчання;
- любов до своєї роботи та мотивування учнів наполегливо працювати;
- гарне почуття гумору;
- позитивне ставлення навіть до стресів;
- очікування високих результатів від учнів;
- справедливе ставлення до кожного вихованця;
- гнучкість та швидка адаптація до інновацій в освіті;
- активне використання інтерактивних методів.
Більш докладно про те, що мотивує учня на досягнення успіху, та інші важливі моменти обговорення можна дізнатися безпосередньо з виступу:
Конференція «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи» відбулася 18 січня. Це був день, насичений корисною інформацією, дієвими порадами та приємним спілкуванням. Щоб переконатись у цьому, перегляньте запис конференції на нашому YouTube-каналі та отримайте свою дозу мотивації!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.