Учитель НУШ – особлива професія. Адже саме від нього залежить, чи подобатиметься дітям у школі взагалі. А ще саме вони закладають фудамент знань та розуміння навколишнього світу. Чи цікаво працювати вчителем НУШ? Безперечно. А чи завжди це просто? Ні. І саме для того, аби проаналізувати досягнення та досвід педагогів, методистів, які працюють у системі Нової української школи, ми організували Всеукраїнську інтернет-конференцію «Нова українська школа 2020: досвід і перспективи». Про що ми говорили під час другого дня наймасштабнішої конференції?
Шинкевич Марина – «Мандрівка до Нової української школи. Правила гри для тих, хто ще не викладає в класі НУШ»
Яким шляхом має йти вчитель, який збирається викладати у НУШ? Що треба знати та врахувати? Про це говорила під час свого виступу Марина Шинкевич.
Лекторка порадила йти шляхом педагогіки партнерства, шукати оптимальні шляхи співпраці з батьками та залучати їх до освтінього процесу. Особливу увагу Марина Шинкевич приділила нюансам оцінювання навчальних досягнень дітей у НУШ (формувальне та рефлексивне) – як зробити це правильно? Також спікерка дала цікаві поради для гейміфікації навчання та розкила таємниці дистанційного навчання з ClassDojo. Бажаєте дізнатися більше? Подивіться виступ!
Іванова Інна – «НУШ: поради до вчительського записничка»
Учителю НУШ варто врахувати багато нюансів. І справа не лише у підготовці до уроків чи пошуку цікавих матеріалів, а й у безлічі організаційних питань. Саме про них і говорила під час свого виступу Інна Іванова.
Лекторка звернула увагу на перелік нормативних документів, якими має користуватися вчителі, на важливі накази МОН, а також теми та питання, які можна винести на педагогічну раду. Окрему увагу Інна Іванова приділила спілкуванню з батьками та всім нюансам, які варто врахувати для організації плідної взаємодії. Як організувати дистанційне навчання, які цікаві методи та прийоми використати для роботи з дітьми? Дізнайтеся з виступу!
Сокур Ганна – «Переваги та недоліки викладання курсу «Я досліджую світ» в 1 класі в межах дистанційної освіти»
Як організувати уроки з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та які переваги та недоліки має викладання курсу в умовах дистанційки? Цій темі присвятила свій виступ Ганна Сокур.
Спікерка детально зупинилася особливостях реалізації курсу та формуванні ключових компетенцій, та навела приклади з орагнізаціїї роботи під час тематичних тижнів. Лекторка навела конкретні практичні кейси з власного досвіду, проілюструвала основні моменти курсу конкретними прикладами. Бажаєте дізнатися більше? Подивіться виступ!
Талан Лілія – «Три роки пілотування. Робота над помилками»
Що можна сказати про НУШ після вже трьох років пілотування? Чи є у новій реформі недоліки, які вона має переваги? Про це говорила під час свого виступу Лілія Талан.
Лекторка розкрила особливості НУШ, із якими їй довелося зіштовхнутися під час роботи та зупинилася на обов'язкових навичках здобувачів освіти, необхідні сучасним людям. Також спікерка розповіла про нюанси формувального оцінювання, порадила ефективні інструменти для оцінювання навчальних досягнень. Що саме порадила Лілія Талан? Подивіться виступ!
Уже традиційно конференція завершилася панельною дискусією, під час якої спікери обговорили досвід та перспективи Нової української школи. Яких висновків дійшли? Просто подивіться виступ та дізнаєтеся!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.