5 клас
Повторення вивченого в початкових класах
Завдання 1. Запишіть текст, поділивши його на речення й розставивши розділові знаки. Визначте частини мови.
Із глибини віків слово таїло в собі щось магічне незвичайне від добрих слів піднімався настрій людини від лихих з’являлася глибока рана в серці співрозмовника у словах приховані таємниці багатьох поколінь людства.
Завдання 2. Прочитайте текст. Запишіть. Доберіть до нього заголовок. Вставте пропущені букви. Над усіма словами другого речення надпишіть частини мови.
Спека. Л..гкі хмаринки пливуть по блакитному небу. Вузька дорі..ка веде до річки. Молоді ду..ки і струнка б..різка наче зупинилися біля води. Пахне ско..на трава.
Завдання 3. Запишіть текст, поставивши пропущені букви. Підкресліть у тексті прикметники.
Настав теплий в..сняний ранок. На в..рхівках д..рев заграло яскраве проміння сонця. Від тополь на дорогу лягли довг.. тіні. Повіяв віт..рець. Над річкою та полем повився л..генький туман. Жайворонок піснею зустрічає ден..
.
Завдання 4. Запишіть текст, поставтет пропущені букви. Доберіть до нього заголовок. Знайдіть у тексті особові займенники й підкресліть їх.
Кіт – домашня тварина. Тіло його вкрите шерст..ю. Передні лапки – гнучкі, ними він може хапати здобич. Кі..ті гострі й сховані в подушечках. Підошви в котика товсті й м..які. Навколо пальців – пухнаста шерст.., тому котяча хода тиха. Мордочка у кота коротка.