На запитання «Що таке математика?» неможливо дати ґрунтовну відповідь на основі самих лише філософських узагальнень, семантичних означень або за допомогою обтічного газетно-журнального багатослів'я. Так само як не можна дати загальне означення музики чи живопису: ніхто не може оцінити ці види мистецтва, не розуміючи, що таке ритм, гармонія і лад у музиці або форма, колір і композиція в живопису. А для розуміння суті математики ще більшою мірою потрібне справжнє проникнення у складові її елементи. Р. Курант
Полягає в тому, що справжня революція в навчанні не обмежується тільки межами школи, вона розповсюджується на все суспільство. Головне завдання, яке стоїть перед суспільством XXI століття,— навчити як навчатися і як мислити (незалежно від віку), як застосовувати знання для розв'язання будь-якої життєвої або виробничої проблеми. Актуальність теми
Виходячи з цього, на даний момент існують такі проблеми: Мінімальні зусилля, які учні прикладають при розв'язанні задач Невміння використовувати набуті знання в незнайомих ситуаціях Слабка зацікавленість учнів математикою Середній рівень навчальних досягнень з математики Матеріально-технічна база кабінету П Р О Б Л Е М И
Учасники реалізації проекту: Адміністрація школи (забезпечення матеріально-технічної бази) Батьки (допомога в організації і проведенні свят, спонсорська допомога) Вчителі (покращення матеріально-технічної бази кабінету, оформлення кабінету, бути джерелом інформації) Учні (допомога у вирішенні організаційних питань, бути наполегливими, ініціативними, допитливими, спостережливими)
Етапи впровадження проекту: І етап - вересень 1. Створення творчої групи, яка розробляє забезпечення проекту. 2. Формування вікових учнівських груп. II етап - жовтень–березень Робота за планом ІІІ етап - квітень 1. Підсумки роботи 2. Висновки, оцінка проекту. 3. Робота над недоліками.