28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Позакласний захід: Інтелектуально-розважальна гра «Найрозумніший»

Про матеріал

Захід розрахований на учнів 7-11 кл. Учні показують знання з алгебри, геометрії та історії математики. Гра складається з 6 турів. Переможець отримує титул найрозумнішого.

Перегляд файлу

Інтелектуально-розважальна гра

«Найрозумніший»

1 Ведучий. Вітаю всіх розумних, винахідливих та кмітливих, тобто всіх, хто прийшов на нашу зустріч!

2 Ведучий. Серед нас є особлива людина, яка навіть сама про це не здогадується. Але ми зараз привселюдно назвемо її «найрозумнішою, найкмітливішою та найвинахідливішою», тобто  «най… най… най…».

1 Ведучий. Підніміть, будь-ласка, руку ті, хто підозрює в собі такі якості. Як бачимо, претендентів на титул «найрозумніший» є чимало, але він дістанеться тільки одному із наших учасників. І щоб швидше з’ясувати кому саме, ми розпочинаємо конкурс-гру.

2 Ведучий. Перший тур конкурсу-гри називається «Здогадливий». Перемогти у цьому турі вам допоможуть не стільки знання, як ваші інтуїція та здогадливість. Умови туру такі: я ставлю запитання, на яке можна дати відповідь «так» або «ні».

І тур «Здогадливий»

  1. Чи вірите ви, що Карл Фрідріх Гаусс був названий «королем математики»? ( Так. У 1885р. на медалі з барельєфом Гаусса був напис « Король математики»)
  2. Чи вірите ви, що Піфагор не тільки філософ, а й олімпійський чемпіон з кулачного бою? ( Так. Це сталося на 58-й олімпіаді ).
  3. Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні, спостерігаючи за боєм Піфагора на 58-й олімпіаді? ( Так ).
  4. Чи вірите ви, що на могилі Галілео Галілея – видатного астронома, фізика і математика – є напис: « Він зупинив Сонце і зрушив Землю»? (Ні. Такий напис на могилі М.Коперника )

1 Ведучий. Другий тур має назву «Тема». Вам пропонується 2 теми ( по чотири запитання в кожній ). Ви відповідаєте з кожної теми лише на 1 запитання ведучого. Правильна відповідь оцінюється 1 балом!

ІІ тур «Тема»

  1. «Математична мозаїка»

7 клас - Скільки нулів містить запис один мільярд? ( 9 )

9 клас – Що означає у перекладі з грецької слово «геометрія»? (землемірство)

10 клас – Чим є довгота і широка в географії? ( координатами )

11 клас – Що означає в математиці знак оклику, який стоїть біля числа? (факторіал)

  1. «Правила»

7 клас – Як у трикутнику називають  відрізок, який сполучає вершину кута із серединою протилежної сторони? ( медіана )

9 клас – Що це за формули? R =        r = ?

10 клас – Як називають трикутники, у яких відповідні сторони пропорційні? (подібні)

11 клас – За якою формулою обчислюють об’єм кулі? ( V = ПR3 )

2 Ведучий. Як ви щойно переконалися, учасники нашого конкурсу знають майже все. Подивимося, кому з них вистачить кмітливості пройти наступний тур.

1 Ведучий. Та супер-людина, яку ми шукаємо серед вас, повинна вміти передавати думки на відстані без допомоги слів. Наступний тур «Пантоміма». Кожен з учасників обере серед глядачів свого помічника і саме йому за допомогою міміки і тестів буде повідомляти запропоновані слова.

7 клас – коло, обруч, трикутник.

9 клас – м’яч, тенісна ракетка, координатна площина.

10 клас – годинник, терези, квадрат.

11 клас – повітряна куля, піраміда, глобус.

2 Ведучий. А зараз ми перевіримо художньо-музичні здібності наших учасників. Наступний тур гри «Художники». А малювати учасникам гри доведеться не що-небудь, а пісню. Правила такі: один (кожен) учасник отримує текст відомої пісні і малює на аркуші її назву або зміст.Ніяких слів, чисел писати неможна . Єдина підказка - у словах кожної пісні є чісла. Головне , виконати малюнок так, щоб суперники змогли назвати цю пісню або хочя б рядок із неї . Свої відповіді будете давати в письмовій формі. За вгадану пісню - 5 балів . Назви пісень: «Ой на горі два дубки» ,  «Жили у бабусі два веселих гусі»,  «Три танкіста»,  «Два кольори». Слово надається журі.

1 ведучий. Як ви думаєте, що потрібно, аби добре знати математику? Звичайно, гарну пам'ять і увагу. А для цього їх треба тренувати . Отже, потренуємо пам'ять.  Завдання: На таці розміщено 10 предметів. Ви дивитесь на них 3 с.,а тоді називаєте предмети , які бачили. Кожен названий предмет -1бал.  Предмети на столі: крейда, ручка, олівець, гумка, ножиці, транспортир, кнопки, зошит, книжка, коректор.

2 ведучий. Стародавні  математики були не лише філософами але й ораторами. Вони часто в диспутах доводили свою точку зору. Отже, ви маєте повідомити свою точку зору з питання «Для чого потрібно вивчати математику?» максимальна оцінка – 3б.

1 Ведучий: У чесному змаганні перемогу та титул «Найрозумніший математик – 2018 року» здобув… (нагородження переможців)

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку