19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Позакласний захід: Інтелектуально-розважальна гра «Я люблю математику і Україну»

Про матеріал

У грі беруть участь дві команди: "Україночки" та "Козаки". Гра проходить у 5 різноманітних раундах, на яких учні не лише відповідають на математичні запитання, а й розвивають логічне мислення, вчаться приймати правильні рішення у нестандартних ситуаціях.

Перегляд файлу

 

Інтелектуально-розважальна гра «Я люблю математику і Україну»

1 ведучий: Математика – наука, у якій багато таємниць. Жоден шкільний предмет не може обійтися без математики:  учні заходять до кабінету хімії, а там таблиця Мендєлєєва з порядковими номерами хімічних елементів.

2 ведучий: Учитель історії розповідає про зростання виробництва з появою машин і дає оцінку: «Ефективність виросла в геометричній прогресії».

1 ведучий: Що там говорити! На уроці музики ми відраховуємо такти, танцюємо, рахуючи «раз, два, три». На уроці української мови вивчаємо числівники.

2 ведучий: Одне слово, математика – цариця всіх наук!

1 ведучий: Доброго дня, любі друзі! Ця чудова фраза зближує нас одразу.

2 ведучий: Якщо ви бажаєте приємно провести час разом із найрозумнішими, найкмітливішими учнями нашої школи, то приєднуйтеся до нас і ставайте свідками цікавої гри «Я люблю математику і Україну»

1 ведучий: У грі беруть участь команда дівчат – «Україночки» і команда хлопців – «Козаки».

2 ведучий: Пропонуємо капітану представити своїх «Козаків»! Знайомтесь:

  • Ігор – серед однолітків вирізняється аналітичним розумом, допитливістю.
  • Максим – завжди наполегливий, витривалий.
  • Дмитро – безпосередній, спостережливий.
  • Андрій – спокійний, безкорисливий.
  • Олег – любить доводити свою правоту та відстоювати справедливість.
  • Сашко – вірний товариш, який у біді ніколи не зрадить.

«Україночки»:

  • Аліна – дисциплінована та відповідальна, має різнобічні захоплення.
  • Сніжана – стримана, скромна, спокійна. Любить домашній затишок.
  • Юлія – має розвинену інтуїцію, мрійлива, схильна до фантазій.
  • Валентина – товаристська натура з веселим характером і почуттям гумору.
  • Олена – самовпевнена, вольова.
  • Ірина – смілива, відважна, здатна ризикувати, міркує завжди логічно.

1 ведучий: Команди зайняли свої місця. І тепер представимо наше журі.

    1

    2

    3

2 ведучий: У першому раунді командам пропонується 6 запитань. Відповідає та команда(або гравець), який першим подасть сигнал за допомогою дзвоника.

1 ведучий: За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал, час на обдумування--- 30 секунд.

  1. Раунд

   Запитання – відповідь

  1. Діячам якої науки не присвоюють Нобелівської премії? ( Математикам)
  2. Хто з перелічених осіб (Ломоносов, Лисенко, Лейбніц, Лермонтов) був одночасно математиком і поетом? (Лермонтов)
  3. Скільки коренів має рівняння (Два)
  4. Назва якого телеканалу співзвучна з математичним прикладом?( 1+1)
  5. Як називається трикутник з катетами 3см і 4 см та гіпотенузою 5 см?(Єгипетський)
  6. Хто із вчених математиків,довівши теорему, приніс у жертву богам 100 биків?( Піфагор)

 

2 ведучий: Просимо ввімкнути музику, розігруємо додаткові 2 бали. Хто швидше відгадає назву пісні.( Звучить пісня….)

1 ведучий: Ми продовжуємо гру і  2- раунд складається з 2-х висловів. Завдання кожної команди – пояснити їх значення.

  1. Раунд

 « Поясни – вислів»

Команда: «Україночки»

  1. Хто знання має, той мир зламає.
  2. Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Команда «Козаки»

  1. Наука в ліс не веде, а з лісу виводить.

2.Хто хоче багато знати, тому треба мало спати.

2 .Ведучий: А зараз наша музична пауза, і знову розіграємо додаткові 2бали.

(З вучить пісня…..)

1Ведучий: Переходимо до 3 раунду гри.Кожному гравцю команди буде поставлено одне запитання, а він повинен сказати «вірно» чи не «вірно».
Правильна відповідь додає команді 1 бал.

3 - раунд

«Вірно чи не вірно».

Команда «Україночки».

1.Чи вірите ви ,що прямокутник може мати діагоналі 20 см і 25 см. (ні)

2.Чи вірите ви ,що 1 дм3 більший за 1 л. (ні)

3.Чи вірите ви , що (так)

4. Чи вірите ви ,що у прямокутного трикутника два прямих кути? (ні)

5.Чи вірите ви , що 42=16. (так)

6.Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні , спостерігаючи  за боєм Піфагора на 58-й олімпіаді? (так)

Команда «Козаки»

Чи вірите ви, що…

  1. Число 20110=1? (так)
  2. У ромба всі сторони різні? (ні)
  3. У центрі Будапешта стоїть пам’ятник цифрі нуль? (так)
  4. 9999·0=0 (так)
  5. Вертикальні кути в сумі дають 1800 ? (так)
  6. У рівностороннього трикутника не тільки рівні всі сторони, але й усі кути? (так)

2 ведучий: Переходимо до 4 раунду «Хто краще знає математичні терміни». Я називаю літеру, а команди по черзі називають математичні терміни, що починаються на цю букву. Виграє той, хто назве найбільше термінів.

1 ведучий: Ось ми і дійшли до 5 раунду. Запрошуємо до гри капітанів. Вони повинні показати свої знання без слів мімікою та тестами. Отже, 5 раунд «Пантоміма» - максимальна кількість балів – 5. Капітани повинні обрати собі математичне поняття, яке їм потрібно продемонструвати пантомімою своїм членам команди. (поняття: циркуль, транспортир)

2 ведучий: обидві команди просто супер, але давайте послухаємо журі.

Вчитель: ми гарно попрацювали та розважилися. А головне – переконалися, що математика займає почесне місце серед усіх наук. Бажаю вам нових злетів у навчанні, а кожен учасник команди-переможниці отримує 10 балів!

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку