У грі беруть участь дві команди: "Україночки" та "Козаки". Гра проходить у 5 різноманітних раундах, на яких учні не лише відповідають на математичні запитання, а й розвивають логічне мислення, вчаться приймати правильні рішення у нестандартних ситуаціях.
Інтелектуально-розважальна гра «Я люблю математику і Україну»
1 ведучий: Математика – наука, у якій багато таємниць. Жоден шкільний предмет не може обійтися без математики: учні заходять до кабінету хімії, а там таблиця Мендєлєєва з порядковими номерами хімічних елементів.
2 ведучий: Учитель історії розповідає про зростання виробництва з появою машин і дає оцінку: «Ефективність виросла в геометричній прогресії».
1 ведучий: Що там говорити! На уроці музики ми відраховуємо такти, танцюємо, рахуючи «раз, два, три». На уроці української мови вивчаємо числівники.
2 ведучий: Одне слово, математика – цариця всіх наук!
1 ведучий: Доброго дня, любі друзі! Ця чудова фраза зближує нас одразу.
2 ведучий: Якщо ви бажаєте приємно провести час разом із найрозумнішими, найкмітливішими учнями нашої школи, то приєднуйтеся до нас і ставайте свідками цікавої гри «Я люблю математику і Україну»
1 ведучий: У грі беруть участь команда дівчат – «Україночки» і команда хлопців – «Козаки».
2 ведучий: Пропонуємо капітану представити своїх «Козаків»! Знайомтесь:
«Україночки»:
1 ведучий: Команди зайняли свої місця. І тепер представимо наше журі.
1
2
3
2 ведучий: У першому раунді командам пропонується 6 запитань. Відповідає та команда(або гравець), який першим подасть сигнал за допомогою дзвоника.
1 ведучий: За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал, час на обдумування--- 30 секунд.
Запитання – відповідь
2 ведучий: Просимо ввімкнути музику, розігруємо додаткові 2 бали. Хто швидше відгадає назву пісні.( Звучить пісня….)
1 ведучий: Ми продовжуємо гру і 2- раунд складається з 2-х висловів. Завдання кожної команди – пояснити їх значення.
« Поясни – вислів»
Команда: «Україночки»
Команда «Козаки»
2.Хто хоче багато знати, тому треба мало спати.
2 .Ведучий: А зараз наша музична пауза, і знову розіграємо додаткові 2бали.
(З вучить пісня…..)
1Ведучий: Переходимо до 3 раунду гри.Кожному гравцю команди буде поставлено одне запитання, а він повинен сказати «вірно» чи не «вірно».
Правильна відповідь додає команді 1 бал.
3 - раунд
«Вірно чи не вірно».
Команда «Україночки».
1.Чи вірите ви ,що прямокутник може мати діагоналі 20 см і 25 см. (ні)
2.Чи вірите ви ,що 1 дм3 більший за 1 л. (ні)
3.Чи вірите ви , що (так)
4. Чи вірите ви ,що у прямокутного трикутника два прямих кути? (ні)
5.Чи вірите ви , що 42=16. (так)
6.Чи вірите ви, що Фалес помер від хвилювання на трибуні , спостерігаючи за боєм Піфагора на 58-й олімпіаді? (так)
Команда «Козаки»
Чи вірите ви, що…
2 ведучий: Переходимо до 4 раунду «Хто краще знає математичні терміни». Я називаю літеру, а команди по черзі називають математичні терміни, що починаються на цю букву. Виграє той, хто назве найбільше термінів.
1 ведучий: Ось ми і дійшли до 5 раунду. Запрошуємо до гри капітанів. Вони повинні показати свої знання без слів мімікою та тестами. Отже, 5 раунд «Пантоміма» - максимальна кількість балів – 5. Капітани повинні обрати собі математичне поняття, яке їм потрібно продемонструвати пантомімою своїм членам команди. (поняття: циркуль, транспортир)
2 ведучий: обидві команди просто супер, але давайте послухаємо журі.
Вчитель: ми гарно попрацювали та розважилися. А головне – переконалися, що математика займає почесне місце серед усіх наук. Бажаю вам нових злетів у навчанні, а кожен учасник команди-переможниці отримує 10 балів!
1