Позакласний захід "Вмій дружити з світлофором"

Про матеріал
Захід спрямований на вивчення Правил дорожнього руху та згуртування дитячого колективу. З’ясування змісту поняття «справжній друг»; вчити дітей називати ознаки справжнього друга; розширити уявлення дітей про дружні взаємини; розвивати уміння вибирати друзів, товаришувати й спілкуватися; вчити цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом.
Перегляд файлу

                                                              

                           

                                 1 клас

         C:\Users\User\Desktop\Мама фото\1519258331263.jpg

 

 

Мета: закріпити і повторити з дітьми правила дорожнього руху; профілактика дитячого дорожньо-транспортного травматизму. Ознайомити учнів з безпечними місцями переходу вулиці, їх облаштуваннями ; з дорожніми знаками для пішоходів; формувати прагнення до збереження здоров'я власного та здоров'я інших людей; створити на уроці доброзичливу атмосферу.

Навчальні завдання:  в  ігровій формі навчати дітей правилам дорожнього руху. Дати уявлення про призначення світлофора, його сигналах. Формувати навички правильної поведінки на дорозі. Виховувати культуру безпечної поведінки на вулицях і дорогах, бажання вивчати і дотримуватись правил дорожнього руху.

Обладнання і матеріали:  знак «Пішохідний перехід»; картинка «Світлофор»; маленькі і великі кружечки червоного, жовтого, зеленого  кольорів; 3 набори розбірного світлофора; картинки з автомобілями, пішоходами і світлофором; коробка для жеребкування; кермо (6 шт.); 2 набора пазлів; 2 валізи; набір картинок з правилами дорожнього руху; сонечка, хмаринки.

 

 

 

 

Хід уроку

І. Вступна частина.

Сядьте,діти, всі рівненько, посміхніться веселенько.

Продзвенів уже дзвінок, але розпочинається у нас не урок, а позакласне заняття з основ здоров’я. А проведемо ми його у формі гри.

  • Хто любить гратися пропоную об’єднатися в коло та подарувати тепло своїх долоньок  однокласникам.
  •   Усі ми – друзі, пригадайте наш девіз.

В цьому класі друзі ми. Я і ти , і ти , і ти. (привітайсь, посміхнись, обнімись)

  • А хто такий друг?
  • Чи є у вас друзі?

Сьогодні на нашому занятті ви познайомитесь з тим, хто хоче з вами подружитися.

Відгадайте хто це.

 Стоїть при дорозі на одній нозі. Три ока має , машинам та пішоходам рухатись допомагає.

  Тема нашого заняття « Вмій дружити з світлофором»

 

Пропоную кожному назвати своє ім'я і продовжити фразу: " Я думаю, що дорога - це..." D:\Мама фото\1519264002123.jpg

 

 

 

ІІ. Основна частина.

 

1.Іінформаційне повідомлення вчителя "Безпека на вулиці"

Проблема безпеки дорожнього руху виникла із появою колеса та створенням транспортних засобів, які перевозили людей та вантажі. Розкопки міста Помпеї показали, що чотири тисячі років тому вже використовувались правила дорожнього руху: збереглися дорожні знаки та дорожня розмітка. Минав час, збільшувалися швидкості, зростала кількість транспортних засобів і, разом з тим, загострювалася проблема безпеки дорожнього руху.

Зараз у світі щорічно майже 1,3 млн людей гине у дорожніх аваріях – більше 3000 людей на день – і більш, ніж половина цих людей не пересуваються автомобілем. Ще 20-50 млн чоловік у разі аварій зазнають травм.

Дорожньо-транспортний травматизм відноситься до числа трьох найпоширеніших причин загибелі осіб у віці від 5 до 44 років. Життя людини має дуже

 

велику цінність. А безпека на дорозі – це і є, насамперед, безпека життя.

На дорозі ми пішоходи. Щоб не трапилося біди кожен має додержувати Правил

 

дорожнього руху.

Запам'ятай Правила дорожнього руху для пішоходів і додержуй їх:

Ходи тротуарами чи пішохідними доріжками. Там, де їх немає, йди узбіччям дороги, назустріч транспорту. І тільки з дорослими!

На тротуарах і пішохідних доріжках тримайся правої сторони. Переходь дорогу там, де позначено перехід. Переходь тоді, коли транспорт дуже далеко або його зовсім немає на дорозі.

Якщо перехід не позначено, то спочатку подивись ліворуч, посередині дороги - праворуч.

 

 

 

 

А зараз ми познайомимоя з дорожніми знаками для пішохода:

Переходити нам слід тільки там, де перехід.

А доріжку пішохідну наче зебру, добре видно.

Ось велике перехрестя, ген за ним до школи вхід,

Пам'ятай: для пішоходів тут чекає перехід.

 

(Вивісити знак "Пішохідний перехід")

 

Три світла є у світлофора

і кожне з них наказ дає.

 

Червоне світло каже: - Стій!

 

А жовте : - Ще не можна!

 

Зелене каже : - їдь мерщій! -

і слухається кожний!

 

(Вивісити малюнок світлофора)

 

 - Є вулиці, де немає світлофорів, пішохідних переходів. Як же тоді перейти вулицю?

- Спочатку подивитись вліво, чи немає машин, дійти до середини, призупинитись ще поглянути вправо і йти далі.

 

2. Гра «Склади світлофор»

Діти діляться на 2 команди за допомогою обраних кружечків червоного і зеленого кольорів. По команді діти  складають світлофор і вивішують його біля дошки.

 

3. Гра-руханка «Червоний, жовтий, зелений»

Вчитель  виконує роль світлофора (показує кружечки червоного, зеленого, жовтого кольорів), а діти виконують запропоновані вправи:

Зелений – діти рухаються по класі.

 

 

 

Червоний - діти зупиняються.
Жовтий  - стоять, тупотять ногами.
  Вчитель : А зараз я хочу дізнатися, хто з вас самий уважний пішохід. Чи вмієте ви правильно переходити дорогу?


4. Гра «Уважний пішохід»

 

Обираюч картинки  із зображенням автомобілів, пішоходів та світлофора, діти виконують відповідні ролі. «Автомобілі» - рухаються по проїжджій частині, «світлофор» - дає сигнал кольоровими кружечками, а пішоходи переходять дорогу.
 

Вчитель : " Що може трапитись, якщо пішохід буде неуважний і поспішить перейти дорогу"? (відповіді дітей) Тож, щоб уникнути поганих наслідків, кожному треба мати хороший зір, бути уважним, врівноваженим, спокійним.

 

Вчитель : "А якщо поруч з вами стоїть старенька людина чи дитина, то як ви поступите? (Візьму за руку і переведу)

 

5. Робота в групах "Валіза"

Об'єднання учнів у 2-і групи (складання пазла). Завдання для груп:

вибрати із запропонованого набору предметних малюнків

1 - а група  - які діїі можна робити знаходячись на дорозі.

2.- а група -  які дії не можна робити, коли знаходишся на дорозі"

(вчитель роздає малюнки та аркуші паперу у вигляді валізи, діти повинні туди "покласти" вибрані малюнки)

6. Гра «Незнайко» (Обговорення різних ситуацій)

 

7. Перегляд мультфільму  «Уроки безпеки від тітоньки Сови»

 

ІІІ. Заключна частина

 

Вчитель: Дітки, ви молодці, знаєте як потрібно поводитися на вулиці, переходити дорогу. Ви повинні пам'ятати, що правила дорожнього руху дуже важливі. Не потрібно їх порушувати, тоді не буде нещасних випадків на дорозі, і ви виростите здоровими і щасливими.

 

1.Рефлексія

Якщо сподобалось заняття і ви дізналися багато нового і цікавого для себе станьте в коло і промовте слова:

  Здоров’я – це сила!

  Здорров’- це клас!

  Хай буде здоров’я  у вас і у нас!

 

2. Прощання

 "Я бажаю собі і всім людям на землі щасливої дороги". C:\Users\User\Desktop\Мама фото\1519257539854.jpg

 

docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку