Урок-зустріч " Здрастуй школо"

Про матеріал
Урок - зустріч першокласників з школою. Викликати позитивні емоції від зустрічі з вчителем, школою, однокласниками; розвивати інтерес до навчання; виховувати любов до рідного краю, повагу до гімназії, бажання гарно вчитися в НУШ.
Перегляд файлу

                                    

                                                      Урок-зустріч «Здрастуй школа»

 

                                    F:\школа все\фото телефон\IMG_20190524_113507.jpg

                                             Хід уроку:

 

І. Організація уроку

 1. Привітання

 Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

 

- Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?

Учитель вивішує дату на хмаринках на дошці біля сонечка.

- Чим сьогоднішній день особливий?

- Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем! Вчитель: Першокласники, мої любі діти!

               Ви прийшли нині в перший клас.

               Вчитись будете і радіти,

               І рости кожен день і час.

Школа двері для вас відчинила

І запрошує вчитись вас.

Бо знання – це велика сила!

Тож навчайтеся! В добрий час!

    Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – учень, школяр. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Я вітаю вас із цією визначною подією і хочу вручити символічні медалі ключики від Країни Знань. Гра «Чарівна паличка»

 2. Ігровий момент знайомство. Гра «Знайомство - клубочок»

 - Подивіться один на одного, посміхніться. Чим ми схожі? Чим відрізняємось?

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Це сонечко буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні воно буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді. Саме в цю хвилину народився наш клас.

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

вересня — день народження нашого 1-го класу. У школі з'яви новий клас — нова шкільна родина. Сьогодні учні 3 класу хочуть вас привітати

 

Учні читають вірші.

1.Шановні першокласники! Вітаємо у школі!
У цій країні знань ви жителі ще нові.
Ми віримо у вас, бажаємо вам щиро,
Щоб ви науки всі здолали тут сміливо!

2.У формі гарній ви, а в ранцях - все потрібне,
І посмішки у вас засяяли чарівно.
Зробить цей перший крок, відкрийте двері школі,
Бо учнями тепер ви бути вже готові!

3.Ось перший дзвоник гучно вам лунає, -
Це школа щиро кожному бажає
Навчатись із натхненням, із любов’ю,
І бути всім родиною одною.

 4.Щоб до наук цікавість вас хилила,
Щоб фізкультура теж вам була мила,
І щоб засяяла вам зірка та у небі,
Що забере із мрій всі перепони-стелі!

5.Хай навчання в радість буде,
Хай наука не забуде
Поміститись в голові
Щоб вдавалось все тобі!
6. Бажаю гарно вчитись,
На хлопців не дивитись,
Бо в хлопців карі очі,
Мішають на уроц і.

7. Загалом, ти добре вчися,
І ніколи не журися
Про оцінки, про свої,
Знай, що головне в житті — це освіта і знання,
Школа, вчитель і рідня!

 ІІ. Мотивація

 Сьогодні багато дітей і дорослих сяде за парти, щоб здобувати знання, тому що знання — це великий неоціненний скарб, позитивна зброя, яка робить людину сильною. Від самого народження непомітно для себе маленька людина починає вчитися. Як ви думаєте, хто дає дитині знання?(Орієнтовні відповіді дітей: батьки, книги, навколишній світ, учитель, школа.)

—Усі відповіді правильні. А сьогодні ми ближче знайомимося з одним значним джерелом знань, з яким — здогадайтеся самі.

 Дає здоров’я — спорт,

Вагу — солодкий торт.                                                                                      

Мед —     працьовиті бджоли,                                                                                    

   Знання глибокі — … (школа).

 -Правильно, діти, це — школа.

  Сьогодні всі вітають наших першокласників. А чи готові наші малюки стати

школярами? А хто знає, що школяр складає портфелі? Зараз перевіримо

 .        Букви всі від А до Я живуть на сторінках…Букваря.

·        Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!

·        Малювать в альбомі всім допоможуть…олівці!

·        Ручки й олівці, щоб знали, ми складемо… у пеналі.

 В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?...школяр!

Зараз ми будемо йти дошколи , але нам потрібно буде подолати перешкоди. Я надіюсь, що ви не боїтесь труднощів. Отож вперед!

  І ЗУПИНКА «КАЗКОВА»

Діти, ви любите казки?

Казки люблять і дорослі, і діти.                                                       

Королева казок приготувала для вас завдання. Ви їх повинні виконати, щоб продовжити нашу подорож.                                                    Завдання Королеви казок

Гра «З якої казки?»

 «…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята    танцюють та в ігри грають…» (Колосок).

       «…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)

 «…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).

  «…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник).

 «…Хто, хто тут живе?

Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик!

А ти хто така?» (Рукавичка).

Скільки звірів зустрів дорогою Колобок? (Зайчика, Вовчика, Ведмедя і Лисичку)

 2 ЗУПИНКА «МАТЕМАТИЧНА»

Королева математики вам теж приготувала завдання.

Порахуймо, скільки у нашому класі парт?

- Скільки у нашому класі дівчаток?

- Скільки у нашому класі хлопчиків?

- Скільки у нашому класі всіх учнів?

 ІІІ. Фізкультхвилинка «Я всміхаюсь сонечку»

4 ЗУПИНКА «ЗАГАДКОВА»

На цій зупинці нам потрібно відгадати шкільні загадки

 1.Стоїть веселий свiтлий дiм,

дiтей багато дуже в нiм.

Там пишуть i рахують,

Читають i малюють. (Школа)

 2. В сумцi зошити, буквар.

Хто до школи йде?   (Школяр)

Хто скликає на урок?

То дзвенить шкільний...   (Дзвiнок)

 3. Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

Всiх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.  (Книжка)

 4. Для письма, сказати прошу,

Що потрiбно взяти?   (Зошит)

5. Довгі палички, кругленькі, 
Сині, жовті, червоненькі, 
На папері походили, кольори свої лишили. 
Звуться палички оці кольорові... (олівці). 

6. Одну ногу маю, та журби не знаю.

 По папері ходжу, все писати можу,

Та сама ніколи не буду ходити,

Мусять мене діти по зошиту водити.

 Та не ті бешкетники, що скачуть у полі,

 А оті розумнички, що вчаться у школі.( Ручка)

 7. Я негарно написала,

А вона все те злизала.

 Олівців моїх сусідка

Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка.)

 8. В мене є чудовий дім!

 Все що треба є у нім.

І живуть в будинку тому

Книги, ручки та альбоми. (Портфель.)

 5 ЗУПИНКА « Мовознавча» Учні розповідають вірші про школу

6 ЗУПИНКА «ІГРОВА»

Гра «Я – не я» 
А тепер давайте грати – треба вам відповідати. 
Рано – вранці хто піднявся? 
А хто сонечку посміхався? 
Не хотів хто одягаться? 
А зарядку хто робив? 
Свої ручки хто не мив? 
Добре зранку готувався. Хто? 
А ще досі не вмивався хто? 
Хто здоровим хоче стати? 
А знання хто хоче мати? 

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і справжніми школярами скоріше стати! Ну, дійсно, портфель ви складете. ? Послухайте віршик і подумайте, чи можна брати в школу зайві речі?

Микола-першокласник

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М'яч, перо, граблі, подушку,

На обід м'яку пампушку,

 Два ведмедики, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю.

 Ще стільця, стола і парту,

 Ще й географічну карту,

Трактора, машину, мило.

Вже й надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку —

Чи усе поклав у сумку?

Н. Кир'ян

7 ЗУПИНКА «СПРАВЖНІЙ ШКОЛЯР» Правила для учнів

 

Учитель заходить — треба вставати.        Діти встають.

Сісти дозволить — треба сідати.              Тихо сідають.

Якщо захочеш — відповідай.                             Піднімають руку.

Тихо, без галасу, руку тримай.                 Погрожують пальчиком.

Щоб не сутулилася спина,

Сядемо рівно неодмінно.                         Сідають рівно, випрямляючи спину, руки кладуть перед собою.

Уважно вчителя ти слухай

І не поводься як папуга.                            Прикладають до вуст пальчик.

 

—Про які правила ви дізналися з цього вірша?

—Як ви гадаєте, навіщо треба виконувати ці правила?

 Молодці! Усе правильно! Ви довели, що маєте право носити звання «УЧЕНЬ».
Тепер ви учні. У цьому класі ви будете кожен день отримувати подарунки. Але не цукерки, не тістечка, а знання!  

- Шановні батьки, діти витримали екзамен і отримали право називатися «УЧНЯМИ», а чи витримаєте ви залік? Подивимося, діти, як вони впораються? 
Батькам роздаються листочки, на яких записані початок фрази або її продовження, треба правильно « зібрати» фразу, знайти пару. 

 Заходити до вчителя в школу не менше 2 рази на тиждень !

Не відкривати зошити і щоденник в поганому настрої !

Ніколи не робити за дітей домашню роботу !

Сварити своїх дітей тільки в крайньому випадку!

Бути на батьківських зборах обов’язково!

 
- Молодці! Ви впоралися з завданням, але це були не прості фрази, це клятва батьків. 
-  Ну і нарешті я також 
Обіцяю

-не шкодуючи часу і сил, вести учнів по нелегкому, але цікавому шляху знань. 

-зробити все, що у моїх силах для того, щоб цей шлях був сповнений дивовижних відкриттів і радісних перемог. 

-відразу приходити на допомогу кожному, хто її буде потребувати. 
-що жодний день, який проведуть діти у школі, не пройде марно. Учитель. 
 Саме сьогодні у ваших батьків, дорогі діти, народжуються мрій, сподівання відносно Вас. У кожної дитини є своя щаслива зірка. Я пропоную батькам взяти зірочки і написати побажання для своєї дитини. Мрії повинні здійснюватися!

(Батьки записують побажання на зворотному боці зірочки з іменем власної дитини і вивішують на дошці).

- Нехай кожен з вас стане яскравою зірочкою шкільної родини!

-  Діти,а чи є мрії у вас? Складіть долоньки  «човником» і заховайте в них свою мрію, тихенько промовляючи те, про що ви мрієте: «Я мрію про …» Притуліть долоньки до серця й наповніть вашу мрію добротою й теплотою свого сердечка. А тепер зігрійте свою мрію теплим диханням й відпустіть її. Нехай вона летить й обов’язково здійсниться. А ми промовимо їй вслід: «Я вірю в те, що моя мрія здійсниться і принесе мені щастя»
    - Діти, скажіть, що вам зараз найбільше хотілося б? (Відповіді дітей: побігати, пограти, поїсти цукерок) Я можу здійснити одну вашу мрію. В мене є велика  порожня коробка.  В ній   з ’являться цукерки, але після того, як я  промовлю  чарівні слова: крабле, крібле, крабс. (Я відкриваю коробку – там тільки фантики)
   -   Щось не виходить в мене почаклувати. Давайте ще раз промовимо разом  чарівні слова.(Знову коробка  порожня)  Діти,  загляньте під свої парти, може цукерки там. (діти знаходять прикріплені під партою цукерки)
   - Вчитель.Наш перший урок добігає кінця. Нехай для наших першокласників роки навчання  стануть щасливими!  А ми всі жили під мирним небом та хай завжди буде світити нам яскраве сонечко. Мені буде приємно щоранку бачити ваші щасливі оченята і привітну усмішку.

А завершимо наш урок молитвою.

  Молитва

Боже! Дай нам силу й розум,

Щоб ми в школі добре вчились,

Віру теплу, серце чисте,

Щоб неправді не корились.

 

Нам усім даруй здоров’я,

Згоду – учнівській родині.

Дай твій захист, волю й долю

Нашим людям в Україні.

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2020
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку