Позакласний захід з англійської мови для учнів 1-х класів розроблений для проведення перерв з користю, зацікавленістю та веселощами. Він розрахований на 10 - 15 хвилин. Даний захід ставить на меті активізувати вживання літер англійського алфавіту в ігровій формі; активізувати вживання лексичних одиниць в усному мовленні учнів; закріпити раніше вивчений лексико – граматичний матеріал; розвивати фонематичний слух, пам'ять, увагу, уяву та позитивні емоції; сприяти згуртованості дитячого колективу в ході гри; виховувати почуття задоволення від набутих знань, вміння дружно працювати в колективі та ввічливе відношення до однолітків.
РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА «ВЕСЕЛІ ПЕРЕРВИ»
Мета: активізувати вживання літер англійського алфавіту в ігровій формі; активізувати вживання лексичних одиниць в усному мовленні учнів; закріпити раніше вивчений лексико – граматичний матеріал; розвивати фонематичний слух, пам’ять, увагу, уяву та позитивні емоції; сприяти згуртованості дитячого колективу в ході гри; виховувати почуття задоволення від набутих знань, вміння дружно працювати в колективі та ввічливе відношення до однолітків.
Обладнання: мультимедійна система та флеш – карта; відео малюнок потяга; дошка; крейда; різнокольорові самоклеючі папірці; картки літер англійської абетки; малюнки тварин; малюнки іграшок; аркуш паперу з невеликим отвором; шкільні речі.
ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ
I. Організаційна частина програми.
1. Привітання.
Teacher. Good morning boys and girls.
Pupils. Good morning, good morning, good morning to you. Good morning, dear teacher we are glad to see you.
2. Повідомлення теми і мети програми.
Teacher. I am also glad to see you. Today we have unusual breaks. It is our trip. We are going to travel to the Land of English. And our train is called “FUNNY BREAKS”. You will play a lot of games with letters and words while going by.
3.Фонетична зарядка. Слухання і спів пісні “Hello, hello! How are you?”
Teacher. Let’s be happy and smile. Listen to the song and sing it.
(Учні налаштовуються на роботу. Діти слухають та співають пісню про настрій «Привіт, привіт! Як твої справи?»
Teacher. Thank you very much. Look at the blackboard and you can see a tree without leaves. We will turn it after our travelling and decorate it with colourful sheets of paper of your mood.
II. Основна частина програми.
Зупинка 1. «Do you know the ABC song?».
Teacher. Our first stop is called “The ABC song”. Listen and sing the song about the English alphabet.
(Учні слухають та співають пісню про англійський алфавіт).
Зупинка 2. «Help to Dunno».
Teacher. Look at the screen. This is Dunno. He doesn’t know letters, sounds and words. Help him to find pairs.
(Незнайко розгубив всі літери, звуки та слова, які починаються з цих літер. Діти мають допомогти йому зібрати пари літер – звуків – слів).
Зупинка 3. «Pantomime game».
Teacher. The third stop is called “Pantomime game”. Let’s show an animal and guess what animal it is.
(Один учень біля дошки показує тварину рухами, а інші мають здогадатися, яка це тварина, питаючи IS IT A …?).
Зупинка 4. «Фізкультхвилинка».
Teacher. Well done! I see that you are tired. Let’s have a rest. Stand up, please and repeat all the movements after a bear.
(Учні повторюють ритмічні рухи за відеозаписом “Gummy bear”).
Зупинка 5. «Guess a toy».
Teacher. Continue our trip. Let’s go to the Toy Land. Look at the picture of a toy through a small hole and guess what toy it is.
(Вчитель показує малюнок іграшки крізь маленьку щілину, а учні мають здогадатися яка це іграшка, говорячи This is a …).
Зупинка 6. «Family roles».
Teacher. I need a family: a mother, a father, a baby, a grandmother and a grandfather. You should play a role of each of them.
(Один з учнів виходить за двері. Вчитель розподіляє ролі членів родини, які вони мають виконувати. Повертаючись учень запитує “Who is this?”, а вони відповідають “I am a …”).
Зупинка 7. «Find a school thing».
Teacher. Let’s play a game “Hide – and – seek”. Find and bring me school things. Find a red pencil. Who will be the first?
(Вчитель заховує шкільні предмети у класній кімнаті. Потім просить трьох учнів на швидкість знайти їх і принести вчителю).
III. Заключна частина програми.
1. Підсумки.
Teacher. Here is our stop. We are in the Land of English. Let’s turn to our tree and check your mood. Pink – I am fine. Yellow – I am so –so. Blue – I am bad. Take this paper and decorate our Mood Tree.
(Наприкінці подорожі учні прикрашають дерево настрою різнокольоровим листям).
2. Прощання.
Teacher. Thank you very much for this great trip. Everybody worked hard. See you next time. Goodbye, children!
Pupils. Goodbye, teacher, goodbye!