Складові ключової компетентності "уміння вчитися"

Про матеріал

Контроль є невід'ємною складовою системи навчання іноземних мов. Його завдання - визначення та оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції та мовленнєвих вмінь та навичок учнів. Здійснення контролю забезпечує своєчасне корегування навчального процесу заданого програмою й стандартом, що окреслюють очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. Правильно організований контроль значно впливає на ефективність усього процесу навчання.

Перегляд файлу

Відділ освіти Снігурівської райдержадміністрації

Снігурівський районний методичний кабінет

Снігурівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3

 

 

 

 

 

 Складові ключової компетентності «уміння вчитися»

 

 

 

Семидєтова С. П.,

вчитель вищої категорії,

учитель- методист

 

 

2017-2018 н. р.

На кінець1-го  класу учні повинні уміти:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі,підтримані невербальними опорами( малюнками, жестами тощо)  в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у  запису; (обсяг прослуханого запису тексту – від 1 до 2хвилин)

Відтворюють римовані твори дитячого фольклору

Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру

Розпізнають літери алфавіту та графічний образ найчастіше вживаних та використаних слів, словосполучень, коротких фраз

 

 

Відтворюють графічний образ літер та слів з використанням напівдрукованого шрифту

 

 

 

 

На кінець 2-го  классу учні повинні уміти:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

 - розрізняти загальновживані слова, які проговорюються дуже повільно з високою якістю артикуляції та підтверджуються невербальними засобами;

- реагувати невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;

-     демонструвати розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами;

  • розрізняти мовлення

головних діючих осіб простих

коротких оповідань, яке  промовляється ретельно, повільно, за допомогою наочності та інших засобів;

  • розуміти короткі прості вказівки,

сформульовані повільно;

  • розуміти основну ідею

адаптованого аудіо/відео запису.

  • представити себе, своїх друзів, батьків,

продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;

  • давати елементарні інструкції;
  • повідомляти про місцезнаходження

предмета;

  • описати предмет шкільного вжитку,

іграшку, тварину, погоду (назвати його, сказати, який він (великий, маленький тощо);

  •  робити короткий переказ змісту

почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

  • повідомляти про здатність

виконувати певні дії учнем чи іншими особами;

Обсяг висловлювання – не менше 4-х речень.

- ставити загальні та нескладні спеціальні питання;

- відповідати на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування;

 - реагувати на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;

- обмінюватись репліками на рівні мікродіалогу;  

Висловлення кожного - не менше 4-х реплік.

 

- знати букви алфавіту;

- читати про себе та вголос і розуміти слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовлені.

Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.

 

 

 

- за зразком відтворювати графічний образ букв, слів, словосполучень, речень;

-    писати букви алфавіту ( в т.ч. під диктовку);

-     самостійно написати своє ім’я.

 

 

На кінець 3-го  класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо
Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

 - реагувати на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;

- розуміти мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами;

- розуміти інструкції,   сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;

- розуміти діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами  та чіткою інтонацією;

- розуміти основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.

 

- використовувати прості речення та фрази для того щоб:

  • описувати місце (помешкання, клас),

явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини);

  • робити короткий переказ

змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

  • висловлювати вдячність,

задоволення, спонукання;

  • повідомляти про

виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування;

  • спонукати до виконання дії

(наказувати, пропонувати тощо);

  • вказувати час дії (день,

місяць, пора року);

  • коментувати свої дії та дії інших людей.

Обсяг висловлювання – не менше 6 речень.

 

- ставити загальні, спеціальні, альтернативні питання;

-  відповідати на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;

-    підтримувати елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів;

- висловити пропозицію та відповісти на чиюсь пропозицію згодою/ незгодою;

-    висловити твердження і відповісти на чиєсь твердження схваленням/ несхваленням;

-  реагувати на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі;

  • звернутись з проханням

повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого;

  • використовувати стягнені

форми, жести і міміку.

Висловлення кожного співрозмовника - не менше 6-х реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

- знати алфавіт та основні  звукобуквені зв’язки;

- читати вголос та про

себе з повним розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;

- читати і розуміти

нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.

Обсяг – не менше 200 друкованих знаків.

 

  • писати слова,

словосполучення, короткі речення;

  • писати адресу;
  • оформляти лист,

листівку-вітання;

  • написати на слух до 6

речень.

 

 

 

 

На кінець 4-го  класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване, з довгими паузами;

- розуміти інструкції, прості вказівки;

- розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі;

- розуміти запитання та інструкції,

сформульовані ретельно і повільно

 

 

-  робити короткі повідомлення про

повсякденні і минулі дії, події;

-  робити короткий переказ

змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

- прокоментувати зображене

на малюнку або фото;

- описувати свій клас,

кімнату, ігри і забави, погоду, сімю, свято, людей, тварин;

- порівнювати особи,предмети відноснопевної ознаки;

- висловлювати своє ставлення до обєктів,явищ, подій;

- висловлювати певні емоції;

- спонукати до дії (закликати,

запропонувати, наказати);

- використовувати позамовні засоби

(жести, міміку).

Обсяг висловлювання – не менше 8 речень.

-  розуміти і реагувати на повсякденні вирази, спрямовані на задоволення потреб конкретного типу відповідно до ситуацій спілкування в межах мовного матеріалу, набутого протягом початкової школи;

- ініціювати і закінчувати діалог;

- вести короткі діалоги етикетного характеру;

- підтримувати  спілкування, використовуючи діалоги різних типів;

- розігрувати короткі сценки виступаючи у певних ролях;

- брати участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі види запитань;

- використовувати стягнені форми, характерні для діалогічного мовлення;

- емоційно забарвити діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.

Висловлення кожного    не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

- читати вголос та про

себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;

- розуміти основний зміст

різнопланових текстів;

- читати і розуміти нескладні короткі

тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.

Обсяг – не менше 300 друкованих знаків.

-     писати слова, словосполучення, речення;

  • оформити лист,  листівку-вітання;
  • написати на слух до 8 речень.

 

 

 

На кінець 5-го  класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти чіткі вказівки, прохання, тощо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке й повільне;

- розумітиосновний зміст короткого повідомлення;

- розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі.

 

- звязно описувати місце,

явище, обєкт, подію;

- будувати висловлювання з

опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;

- передавати зміст почутого,

побаченого, прочитаного;

- робити послідовний

виклад минулих подій;

- повідомляти про

повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час);

- розповідати про певні події

в особистому житті своєму, своєї сімї, друзів;

Обсяг висловлювання – не менше 10 речень.

- спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

- відповідати  на запитання

щодо особистого життя, (питання звучать чітко й у дещо сповільненому темпі);

- робити пропозиції,

використовуючи репліки спонукального характеру;

- реагувати на  пропозиції,

твердження тощо;

- обмінюватись

інформацією;

-під час спілкування продемонструвати володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим за попередні роки.

Висловлення кожного – не менше 7 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

 - читати вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;

- знайти  основну інформацію у  текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);

- розуміти  зміст  листів, листівок  особистого характеру;

 

Обсяг – 400 друкованих знаків.

- писати особистого

листа  з опорою на зразок;

- писати короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;

- написати на слух до 10 речень.

 

На кінець 6-го класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

- розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі.

- розуміти основний зміст   короткого  повідомлення.

 

  • логічно будувати

висловлювання за змістом почутого, побаченого, прочитаного, використовуючи при цьому прості зв’язні речення;

- описувати події, явища,

обєкти, людей, тварин;

- висловлювати своє

ставлення до предметів, осіб тощо;

- давати свою оцінку

явищам, подіям тощо;

- характеризувати персонаж

казки, мультфільму, оповідання тощо;

- робити коротку тематичну презентацію;

- робити зв’язні

повідомлення про свою/чиюсь діяльність, використовуючи набутий мовний матеріал адекватно до тем спілкування.

Обсяг висловлювання – не менше 12 речень. 

- спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

- брати участь у діалозі,

обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;

 - під час спілкування продемонструвати володіння мовним та мовленнєвим матеріалом, набутим за попередні роки.

 

Висловлення кожного – не менше 8 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

 

 

- читати  (з повним

розумінням) короткі, прості тексти, побудовані на  знайомому мовному матеріалі;

- знайти  основну інформацію у  текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);

- розуміти  зміст  листів, листівок  особистого характеру;

 

Обсяг – 500 друкованих знаків.

 

-підтримувати  писемне спілкування із реальним або уявним другом по листуванню;

  • написати  на слух до

12 речень;

  •  описати предмет,

особу, події, явища, об’єкти (в межах 12 речень).

 

На кінець 7-го класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

- розуміти основний зміст   короткого  повідомлення.

- розуміти основний зміст прослуханих текстів різного характеру, побудованих на засвоєному матеріалі.

 

 

- логічно і послідовно,

відповідно до навчальної ситуації робити розгорнуте повідомлення в межах тематики, визначеній програмою;

- передавати  зміст

прочитаного або почутого у формі розповіді, опису;

- давати оцінку прочитаному або

почутому;

- робити підготовлене повідомлення,

самостійно добираючи матеріал і використовуючи додаткові відомості.

Обсяг висловлювання – не менше 14 речень.

 

  • спілкуватися,

дотримуючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-  брати участь у діалозі, обмінюючись інформацією на основі прочитаного, почутого, побаченого, висловлюючи при цьому свою думку;

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики.

Висловлення кожного – не менше 9 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

 

-   читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

- знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

 

Обсяг – 600 друкованих знаків.

 

 

 

-   письмово передати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повідомлення залежно від його форми ;

- описати предмет,

особу, події, явища, об’єкти (в межах 14 речень).

 

 

На кінець 8-го класу учні повинні уміти:

 

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

- розуміти основний зміст     текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування;

  • вибирати необхідну

інформацію з прослуханого.

Використовувати лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

 

- висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;

  • робити стислі пояснення до плану або ідеї;
  • роз повідати історії, сюжет

книжки/фільму тощо і висловлювати своє ставлення/враження.

Обсяг висловлювання – не менше 16 речень.

 

  • спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається; вести бесіду з однією чи кількома особами в межах певної ситуації спілкування, а також, використовуючи інформацію з прочитаного, почутого, побаченого;брати участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій ,брати участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.

 Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики.

Висловлення кожного – не менше 10 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

-   читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

- знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

 

Обсяг – 700 друкованих знаків.

 

 

 

-    передавати в письмовій  формі зміст почутого, прочитаного, побаченого;

-   письмово передавати інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повідомлення залежно від його форми ;

  • описати предмет,

особу, події, явища, об’єкти (в межах 16 речень).

 

 

На кінець 9-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

- розуміти основний зміст     текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;

  • вибирати необхідну

інформацію з прослуханого.

Використовувати лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

 

-    висловлюватися відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;

  • описувати об’єкти  

повсякденного оточення, події і види діяльності, в яких учень бере участь;

  • розповідати про  

повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення;

 

Обсяг висловлювань – не менше 18 речень.

 

  • спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-   вести бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики визначеної програмою;

-   розширювати запропоновану співбесідником тему розмови, переходити на іншу тему;

-    адекватно поводитись у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву жести.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому поведінку, характерну для носіїв мови;

-     використовувати міміку та матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики. Висловлювання кожного – не менше 10 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

-читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

  • знайти необхідну

інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

  • переглянути текст чи

серію текстів з метою пошуку необхідної інформації.

 

Обсяг – 800 друкованих знаків.

 

 

 

-    заповнити  анкету тощо;

-    написати поздоровлення, запрошення, оголошення;

-    написати записку – повідомлення для друга / члена сім’ї;

  • написати  лист-

повідомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, об’єкти, явища, факти.

(Обсяг – не менше 16 речень.) 

 

 

 

На кінець 10-го  класу учні повинні уміти:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

- розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, у звукозапису;

- розуміти основний зміст     текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;

  • вибирати необхідну

інформацію з прослуханого.

- Використовувати лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

 

-  висловлюватися відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;

  • описувати об’єкти

повсякденного оточення, події і види діяльності, в яких учень бере участь;

  • розповідати про  

повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення;

  • передати зміст книжки/

фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження;

 

Обсяг висловлювання – не менше 20 речень.

 

 

  • спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-   вести бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики визначеної програмою;

-   розширювати запропоновану співбесідником тему розмови, переходити на іншу тему;

-    адекватно поводитись у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови;

-     використовувати міміку та жести.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики..Висловлювання кожного – не менше 11 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

-   читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

- знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);

  • переглянути текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання.

Обсяг–900 друкованих знаків.

 

 

-    заповнити  анкету тощо;

-    написати поздоровлення, запрошення, оголошення;

-    написати записку – повідомлення для друга / члена сім’ї;

  • написати  лист-

повідомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, о’єкти, явища, факти.

(Обсяг – не менше 18 речень.) 

 

 

 

На кінець 11-го класу учні повинні уміти:

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

 - розуміти  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

- розуміти основний зміст     текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;

  • вибирати необхідну

інформацію зпрослуханого.

Використовувати лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

 

 -  висловлюватися відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;

  • описувати об’єкти

повсякденного оточення, події і види діяльності, в яких учень бере участь;

  • розповідати про  

повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення;

  • передати зміст книжки/

фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження;

 

Обсяг висловлювання – не менше 22 речень.

 

 

  • спілкуватися, дотриму-

ючись основних  норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;

-   вести бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках  тематики визначеної програмою;

-   розширювати запропоновану співбесідником тему розмови, переходити на іншу тему;

-    адекватно поводитись у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови;

-     використовувати міміку та жести.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому за попередні роки вивчення мови, і відповідає цілям, завданням, умовам спілкування та комунікативного портрета партнера по комунікації в межах програмної тематики.

Висловлювання кожного – не менше 12 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

-   читати  (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

  • знайти необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);
  • переглянути текст чи

серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання.

 

Обсяг – 1000 друкованих знаків.

 

 

 

-    заповнити  анкету тощо;

-    написати поздоровлення, запрошення, оголошення;

-    написати записку – повідомлення для друга / члена сім’ї;

  • написати  лист-

повідомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки про особи,  події, обєкти, явища, факти.

(Обсяг – не менше 20 речень.)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Молчанова Яна Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 березня 2018
Переглядів
1242
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку