Позаурочний захід з математики "У країні невивчених уроків"

Про матеріал
Позакласний захід з математики «У країні невивчених уроків» Мета заходу: • розширити і поглибити знання учнів з математики; • сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей учнів, розширенню їх кругозору; • стимулювати активність учнів у пізнавальній діяльності; • зміцнювати позитивне ставлення до навчання. Місце проведення: актова зала Обладнання: екран, проектор, презентація, музична апаратура, костюми.
Перегляд файлу

Позакласний захід з математики «У країні невивчених уроків»

Мета заходу:

  • розширити і поглибити знання учнів з математики;
  • сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей учнів, розширенню їх кругозору;
  • стимулювати активність учнів у пізнавальній діяльності;
  • зміцнювати позитивне ставлення до навчання.

Місце проведення: актова зала

Обладнання: екран, проектор, презентація, музична апаратура, костюми.
На сцені слайд «Школа»

Звучить шкільний дзвінок. Музика з «Єралаш», на сцену вибігають хлопчик і дівчинка з ранцями за плечима і кричать: Ура! Кінець урокам!

Хлопчик Коля: Сьогодні такий класний бойовичок по телику йтиме. Треба бігти, щоб не спізнитися.

Девочка Оля: А мені до подружки на день народження потрібно встигнути. (Збирається піти) Ой, завтра адже контрольна з математики, потрібно хоч одну задачку вирішити, для заспокоєння совісті. Ой,Вова, розв’яжи задачу, допоможи!?

Вова:
 


Хоч ти смійся, а хоч плач –

Не люблю отих задач.

А чому терплю невдачі?

Чому серджусь на задачі?
 

Чи задачник не путящий,

Чи таланту десь узять? –

Та знайшов я спосіб кращий –

Тільки відповідь читать.


Ви учіться, хто бажає,

Я б здоров’я не втрачав

На умову не зважаю:

Раз – помножив, два – додав.


Скільки простирал і ліжок?

Хто там відповіді жде?

До годин додав він кішок

І помножив на людей.


Ні, не хитра ця наука,

Якщо відповідь читать.

Може статись - дід за внука

Буде меншим літ на п’ять.


До Хмельницька місто Київ

Ближчим є за Могильов,

А один індійський хлопчик

Ніл за вечір обійшов.

 

Ви учіться, хто бажає,

Я б здоров’я не втрачав

На умову не зважаю:

Раз – помножив, два – додав.


 

Хлопчик: Ох і знайшла у кого задачу списати. Ми самі впораємося.
 

Дівчинка:  Гаразд, давай, тільки швидше. (Дістає з портфеля підручник, читає) Три землекопа, які вирили 36 погонних метри за два дні ...

Хлопчик: (Вихоплює підручник, побіжно його переглядає) Зрозуміло. Скільки буде потрібно землекопів? Слайд з мультика про землекопів

Хлопчик: У, просте завдання:

Разом: Дурниця.
 
Хлопчик: Ну, зате тепер можемо відпочивати.

Дівчинка: Завдання вирішена, ура! Землекопів півтора, відпочивати тепер пора.

Хлопчик: Дістали вже ці уроки.
 

Дівчинка: Так вічно вчителя вчити все змушують, то математику, то географію, то українська мова. Навіщо нам все це потрібно?
 

Танець під пісню «Ми маленькі діти нам хочеться гуляти»
 

Хлопчик Коля: Так точно все сказано, завантажують нас всякими науками і пограти часу не залишається.
 

Девочка Оля: Адже можна і без знань обійтися, подумаєш ми і так вже все знаємо
 

 Разом: не хочемо вчитися (Кидають підручники на підлогу)
 

Звучить тривожна музика, вимикається світло на сцену вибігають підручники
 

Хлопчик: Ой, що це?
 

Дівчинка: Ой, хто це?
 

Разом: Хто Ви?
 

Підручник математики: Ви навіть нас не впізнаєте?
 

Учебнік2: Ви нас постійно ображаєте. Малюєте на нас всяких чортиків, вириваєте сторінки, кидаєте нас на підлогу.
 

Підручник математики: Ми ваші підручники
 

Хлопчик: Подумаєш підручники
 

Дівчинка: Навіщо ви нам потрібні, без вас так добре
 

Підручник математики: Дітей треба провчити. Якщо вони так міркують, то нічого хорошого з цього не вийде
 

Учебнік2: а чи не послати їх в країну невивчених уроків на острів дурнів
 

Підручник математики: Мабуть, ми туди їх і відправимо
 

Хлопчик: Куди ви нас відправляєте? Я поспішаю додому дивитися свій бойовик.
 

Дівчинка: А мені на день народження потрібно до подружки
 

Підручник математики: Ви ж не хочете вчитися, ви ж хочете гуляти. Розважатися, от ви і підете на острів де не потрібні знання, на острів Дурнів.


Хлопчик: Ну ладно відправляйте нас в подорож


Дівчинка: Так давайте подорожувати, якщо ми там будемо тільки веселитися, не життя, а суцільне свято.


Звучить фонограма грому, пісня «Задарма викладачі ...» танець


Хлопчик: а мені вже тут подобається, тут весело і уроки вчити не потрібно.

 

Підручник: Да, робити вам тут нічого не потрібно, але ж такий спосіб життя ось до чого може вас довести.

 

Кліп «Мультик Гризля»

 

Мальчик: Ой, а що ми тут можемо перетворитися в баранів та козлів, якщо будемо тільки розважатися та гратися.

 

Дівчинка: Тоді ми не хочемо бути на цьому острові. Краще відпустіть нас додому, ми підемо вчити уроки.

 

Підручник математики: Але так просто тепер з цієї країни невивчених уроків вам не вибратися.

 

Дівчинка: І що ж нам тепер робити


Підручник: Доведеться зіткнутися з труднощами. Ось вирішите всі поставлені перед вами завдання тоді і додому потрапите

 

Підручник: А не вирішите, назавжди залишитеся в цій країні
 

Слайд: Мультик завдання
 

Хлопчик: подумаєш ось і вирішимо
 

Дівчинка: Так давай вирішувати, що ж робити додавати, віднімати, множити або ділити?
 

Хлопчик: Так неважливо, порахуємо як не будь
 

Дівчинка: Цифри, цифри, що з вами робити?
 

Хлопчик: У нас на уроці математики коли вивчали цифри, я все проспав
 

Дівчинка: А я таблицю множення досі не знаю
 

Давай підручник математики на допомогу покличемо
 

Підручник добре допоможу я вам хлопці але тільки один раз. Ей друзі мої, цифри,  виходьте і дітей рахувати навчіть

На сцену выходять цифри та читають вірши:


 

 


Яскравим сонцем, щедро вмиті
Знаменні цифри історичні.
Вони, немов розквітлі віти,
Ласкаво дивляться в обличчя.
 

Хто каже — цифри безсловесні?
Вони ідуть назустріч веснам.
В далекій тундрі і аулі
Ми їхню мову всюди чуєм.

Звучать вони, як пісня слави,
Як велич нашої держави.
В них мрія серця ожива,
У них дерзань палкі слова.

То тріпочуть, як листочки,
То шикуються в рядочки.
Вони в перебігу гудків,
В роботі річок і полів.

Дарма, що цифри без прикрас,
Вони — змагання наше й сила
У необхідний, скрутний час,
До щастя зоряного крила.


 


Знать треба цифри, як годиться,

А перша з них – це «одиниця».

Мене впізать можна здалеку.

Я подібна на лелеку.

Ти тільки добре придивись

– І ніжка довга, й дзьоб униз.

 

А оце ось цифра два,

В мене кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка

– Отака, як бачиш, двійка.

 

Третя цифра, звісно, трійка!

От звилась, неначе змійка.

Люблять трієчку казки: «Три чарівні волоски»,

«Три бажання», «Три брати»…

Та трикутник має три кути!

 

Гордовита, ніби зірка.

Ви вгадали? Я… (Четвірка).

Праву руку на бочок

І танцює гопачок.

 

Я весела цифра п’ять

Дуже люблю танцювать

Така ось я гарненька,

Весела. Чепурненька.

 

 Цифру шість намалювали із кружечка та гачка

Подивись, яка весела пустотлива і товста.

Схожа я на висячий замок:

Далі кружечек, а зверху ґачок.

 

Я- чарівна цифра сім

І подобаюсь усім

Вправно ніжку виставляю

У танок я поспішаю


Цифра вісім – два кільця

Без початку і кінця.

Вісім пелюсток у квітки.

Вісім в кубика вершин.

Вже о восьмій учні в школі,

Не порушують режим.


Я весела цифра

Ніби акробатка з цирку.

Головою вниз зависну

Стану іншою вже, звісно.

Я весела акробатка –

Я знайома всім … Дев’ятка

 


Я - Круглий нуль, як м’ячик скачу,

Сам нічого я  не значу.

А за цифрою, позаду,

Я займу значну посаду.


 


 

Підручник математики: Коля і Оля ви запам'ятали числа
 

Діти: Разом - Так,, а тепер допоможіть нам вивчити таблицю множення

Під пісню двічі по два чотири цифри і танцюють танець

Девочка Оля: Ну ось все тепер зрозуміло, потрібно в цій завданню 12 розділити на 3 і ми отримаємо .... (замислюється)
 

Хлопчик Коля: Отримаємо 4:00
 

Підручник математики: Ура перші успіхи
А тепер подивіться на цих бідолах. Хто їм допоможе?
 

Слайд
 

Дівчинка: Так адже це ужастно, хто це все створив
 

Хлопчик: Це створили Я
 

Дівчинка: І тепер тільки ти зможеш їм допомогти, а я тобі допоможу
 

Підручник: Ось коли вирішите ці завдання ми вас відпустимо з острова дурнів
 

Хлопчик: Давай їх вирішувати скоріше, а то якось страшно
 

Дівчинка: Давай. Підемо подумаємо
 

Йдуть зі сцени, а на сцені появляються діти і танцюють танець під пісню «Думай, думай»
 

Хлопчик з дівчинкою виходять на сцену
 

Дівчинка: Шановний підручник математики ми вирішили завдання
 

Хлопчик: Ми допоможемо в країні невивчених уроків навести порядок
Дають відповіді
 

Слайд з відповідями завдань
 

Хлопчик: Ну, все, порядок. Ми всі зрозуміли, ми будемо вчити уроки, нам пора додому.
 

Підручник математики .: Я дуже радий що зміг вас навчити і мої знання допомогли вам і ви правильно вирішили всі завдання
 

підручник 2: А тепер Ви можете повертатися додому
 

Звучить музика і діти виходять на сцену і говорять звертаючись до залу
 

Хлопчик: От і закінчилася наша подорож в країну невивчених уроків.
 

Дівчинка: Ми зрозуміли, що треба гарно навчатись, бо без знань нам і не тудиі не сюди.

 


 


Якщо хочеш досягнути
У житті своїм вершин,
М а те ма т и ку з б а г ну ти
Мусиш тонко, до глибин.
 

Калькулятор і комп’ютер,-
Хто сьогодні їх не зна?
Та за пояс їх запхнути
Може світла голова.
Якщо хочеш бізнесменом
Після школи, друже, стать,
Аксіоми й теореми
Мусиш добре пам’ятать.
 

Якщо лікарем ти станеш,
То, колего, тут затям
Коли десь помилишся -
Хтось поплатиться життям.
 

Не кажу про космонавтів,
Вчителів і моряків.
Та коли чогось не знав,
Час це вивчити настав.
 

Не махай на все рукою,
Не лінуйся, а учись
Бо чого навчишся в школі,
Знадобиться ще колись!или все задачи


иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии

Може й вам милі діти варто задуматися навіщо ви ходите в школу
 

Звучить ремікс «Навіщо ми ходимо в школу»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку