Практичне заняття "Нова українська школа – нові моделі виховання"

Про матеріал
Тема: Нова українська школа – нові моделі виховання Мета: виявлення досвіду кращих класних керівників, які у практичній роботі ефективно використовують різноманітні форми і методи виховної роботи, інноваційні виховні технології, проектувати інноваційні моделі та форми виховання учнів в умовах Нової української школи. Форма проведення: практичне заняття Спрямування: керівники шкільних методичних об’єднань загальноосвітніх навчальних закладів, класних керівників 1-4, 5-9, 10-11 класів
Перегляд файлу

ЗАСІДАННЯ РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО

ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

 

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

Дата: 04 травня 2018 року

Тема: Нова українська школа – нові моделі виховання

Мета: виявлення досвіду кращих класних керівників, які у практичній роботі ефективно використовують різноманітні форми і методи виховної роботи, інноваційні виховні технології, проектувати інноваційні моделі та форми виховання учнів в умовах Нової української школи.

Форма проведення: практичне заняття

Спрямування: керівники шкільних методичних об’єднань загальноосвітніх навчальних закладів, класних керівників 1-4, 5-9, 10-11 класів

 

ХІД ПРОВЕДЕННЯ

 

  • Повідомлення теми
  • Об’єднання в групи

Учасники об’єднується в три групи у відповідності до того в яких класах є класними керівниками, 1-4, 5-8, 9-11 класи.

  • Практична робота

Обладнання: аркуші А4, ватмани, кольоровий папір, клей, ватмани, фломастери та кольорові олівці

Учасникам необхідно:

  1. Визначатися з вектором (темою, проблемою) діяльності класного керівника з класним колективом

Актуальні напрямки роботи

  • Педагогіка партнерства
  • Запобігання дискримінації, насильству та знущанням
  • Орієнтація на морально-етичні цінності
  • Особистість, патріот, новатор
  • Плекання української ідентичності
  1. Описати виховну систему класу за запропонованим зразком

Вектор діяльності класного керівника

 

Організаційно-цільовий компонент

  • Державна стратегія виховної політики
  • Генеральна мета виховання
  • Етапи становлення та розвитку виховної системи
  • Місце і роль класу у виховному просторі освітнього закладу

Гносеологічно-аксіологічний (змістовний) компонент

  • Конкретизація завдань у контексті педагогічної проблеми

Організаційно-педагогічний компонент

  • Педагогічні умови ефективності виховного процесу

Практично-діяльнісний компонент

  • Стратегії та методи виховної роботи, організаційні форми – індивідуальні, групові, колективні, масові
  • Тактика та стиль діяльності класного керівника

Діагностико-результативний компонент

  • Очікувані результати
  1. Розробити організаційно-педагогічну модель виховної системи класу

Організаційно-педагогічна модель виховної системи класу

«Сприяння творчому розвитку особистості у школі сільської місцевості»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розробити сценарний план виховного заходу або план проведення години спілкування, що розкриває специфіку системи роботи класного керівника

Структура години спілкування

  1. Тема, мета, форма, обладнання
  2. Представлення обговорюваної проблеми
  3. Виклад інформації з проблеми
  4. Початок обговорення, дискусія
  5. Пропозиції щодо вирішення проблеми
  6. Вибір та презентація рішення
  7. Обговорення передбачуваного результату рішення
  8. Підведення підсумків. Рефлексія. Попередження дитячого травматизму

Структура сценарного плану

  1. Тема сценарію.
  2. Ідея сценарію.
  3. Основні епізоди сценарію.
  4. Дійові особи сценарію.
  5. Художній образ сценарію (сценарний хід).
  6. Єдина (наскрізна) дія сценарію.
  7. Засоби театралізації сценарію.
  8. Орієнтація на певну аудиторію.
  • Презентація виховних системи класу
  • Метод «Прес», підсумок роботи

Ведучий: Підсумовуючи роботу пропоную закінчіть думку:

Сьогодні мене вразило…

Мені запам’яталося…

Мені було цікаво…  

Мене порадувало…

Спілкування було…

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
763
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку