12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Практичне заняття. «Відлік часу в історії стародавнього світу»

Про матеріал

Підготовка до уроку проходила за технологією Flipped Classroom («перегорнутий клас»). Напередодні учні отримали завдання опрацювати навчальне відео "Вступ до інтегрованого курсу "Всесвітня історія. Історія України".

Мета уроку

  • отримати уявлення про основні етапи в історії людства, хронологічні межі історії стародавнього світу, основні види історичних джерел;
  • навчитись здійснювати відлік років в історії, співвідносити рік — століття — тисячоліття, визначати тривалість і послідовність історичних подій;
  • навчитись застосовувати і пояснювати на прикладах поняття і терміни: «ера — до Різдва Христового і від Різдва Христового», «календар», «століття»;
  • ознайомитись с методом «перегорнутий клас».
Перегляд файлу

Практичне заняття.
«Відлік часу в історії  стародавнього світу»

Мета:

  • отримати уявлення про основні етапи в історії людства, хронологічні межі історії стародавнього світу, основні види історичних джерел;
  • навчитись здійснювати відлік років в історії, співвідносити  рік — століття — тисячоліття, визначати тривалість і послідовність історичних подій;
  • навчитись застосовувати і пояснювати на прикладах поняття і терміни: «ера — до Різдва Христового і від Різдва Христового», «календар», «століття»;
  • ознайомитись с методом «перегорнутий клас».

 

Організаційний момент:

На платформі Moodle було розташовано завдання:

Передивитися відео-урок з історичної хронології, озброївшись олівцем та аркушем. Під час перегляду слід робити розрахунки та шукати рішення задач. Необхідно звертати увагу на невідомі терміни, написання римських цифр. Таким чином учні готувалися до виконання практичної роботи на наступному уроці.

Там же розміщене посилання на навчальне відео

https://poltavskayainna.blogspot.com/p/blog-page.html  або

https://www.youtube.com/watch?v=JHDL5rtRFv4&t=9s

 

Хід уроку

1. Мотивація навчальної діяльності та актуалізація опорних знань.

Евристична бесіда по матеріалам відео-уроку.

2. Виконання практичної роботи на окремих аркушах.

3. Взаємоперевірка результатів роботи.

4. Підведення підсумків уроку.

5. Домашнє завдання

Скласти завдання з хронології, використовуючи дати з матеріалів підручника.

 


Практична робота № 1 «Обчислення часу в історії»

 учени____  ________ класу  ___________________________________

 

 1. З'єднайте стрілочками дати і відповідні їм століття:

 

1296 р. до н.е.

73 р. до н.е.

146 р. до н.е.

621 р. до н.е.

120 р.

332 р. до н.е.

31 р. до н.е.

313 р.

776 р. до н.е.

476 р.

70 р.

 

I ст.

II ст. до н.е.

XIII ст. до н.е.

VII ст. до н.е.

IV ст.

VIII ст.  до н.е.

V ст.

IV ст.  до н.е.

II ст.

XV ст.

I  ст.  до н.е.

V ст. до н.е.

 

2. Позначте на «стрічці часу» дати:

 

 

 

476 р. – загибель Західної Римської імперії;

146 р. до н.е. – зруйнування римлянами  міста Карфаген;

753 р. до н.е. -  народження міста Рим;

70 р. – зруйнування римлянами ієрусалимського Храму.

 

3. Розв`яжіть завдання:

Перша  Македонська війна почалася у 214 р. до н.е., а Третя Македонська війна закінчилась у 168 році до н.е.. Скільки років пройшло з початку Першої Македонської війни до закінчення Третьої Македонської війни?

 

Рішення:

 

 

4. Розв`яжіть завдання:

У 221 р. до н.е. у Китаї  почав правити імператор Цинь Шихуанді. Його правління тривало  11 років. Коли закінчилось правління Цинь Шихуанді?

 

Рішення:

 

5. Розв`яжіть завдання:

Перший  ієрусалимський Храм зруйновано вавилонянами  9 ава 586 р. до н.е. Другий ієрусалимський Храм римляни зруйнували 10 ава 70 р. Скільки років та століть  розділяє ці сумні для єврейської історії події? Знайдіть рішення за допомогою «стрічки часу».

 

 

Рішення:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горпиненко Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
2909
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку