Про матеріал
Підготовка до уроку проходила за технологією Flipped Classroom («перегорнутий клас»). Напередодні учні отримали завдання опрацювати навчальне відео «Велика грецька колонізація», з якого вони узнали про причини, напрямки, особливості грецької колонізації (https://www.youtube.com/watch?v=WIWrrvjEkzA&t=7s). В класі буде проведена практична робота «Характеристика способу життя мешканців античних полісів Північного Причорномор'я». Такий підхід до вивчення теми дасть можливість більш ефективно використати час, а також приділити більше уваги грецькім колоніям саме на території Північного Причорномор'я.
Мета уроку:
- визначити причини грецької колонізації, і Північного Причорномор'я зокрема, визначити її хронологічні рамки;
- охарактеризувати особливості розвитку грецьких міст-держав, їх суспільно-політичне, господарське і духовне життя.
- розвивати вміння аналізувати та систематизувати історичний матеріал, логічно мислити і обґрунтовувати свою відповідь, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
- виділяти головні ідеї в тексті та доповіді однокласників;
- розвивати вміння готувати повідомлення та виступати перед однокласниками, роботи в групі;
- удосконалювати вміння роботи з історичною картою: визначати географічне положення полісів у Північному Причорномор'ї, особливості місцевості.