Практичні аспекти використання сервісу «Classtime»

Про матеріал
З власного досвіду роботи використання сервісу «Classtime» на уроках професійно-теоретичної підготовки
Перегляд файлу

СЛАЙД 1

Практичні аспекти використання сервісу «Classtime»

За період карантину я познайомилась з багатьма освітніми платформами та Інтернет-ресурсами, які можна використовувати під час дистанційного навчання. Але сьогодні я хочу зупинитись на одній, яку я нещодавно опанувала та стала використовувати у своїй професійній діяльності.

СЛАЙД 2

Classtime — це зручний, україномовний сервіс для створення інтерактивного матеріалу різних типів (вікторина, істина/неправда, класифікація, сортування, виділення тексту) і моніторингу навчального процесу.

Наприклад, за допомогою цього сервісу, можна швидко перевіряти знання учнів, залучати їх до командної роботи, працювати над помилками, готуватися до ЗНО та зробити свою підготовку до уроку набагато ефективнішою.

Особисто мені Classtime сподобався дуже зручним інтерфейсом, творчим підходом, універсальністю (сесії Classtime можна використовувати на різних етапах: закріплення вивченого матеріалу, підсумкове оцінювання, домашні завдання), та економією часу на створення нових сесій (що є дуже актуальним в умовах карантину).

Витрати часу на створення конкретного завдання, залежать від натхнення та кількості запланованих завдань. Якщо завдання були вже заздалегідь створені в Microsoft Word, то їх підготовка триває максимум 10-15 хвилин, для цього потрібно просто скопіювати дані і вставити їх у сервіс. Усе залежить від кількості запланованих завдань. Але якщо треба створювати нову групу питань, то часу на це йде трохи більше.

Також сервіс має таку додаткову опцію, за допомогою якої викладач може перемішати запитання  і створити окремий варіант для кожного учня. Таким чином сервіс забезпечує академічну доброчесність.

СЛАЙД 3

Сервіс передбачає також платний функціонал. Додаткові функції доступні в платній версії сервісу, але за умови  запрошення колег до роботи у даному сервісі, я маю можливість використовувати вказані функції безкоштовно.

СЛАЙД 4

Перелік технічних особливостей цього інструменту ви бачите на екрані.

Але хотілось акцентувати Вашу увагу на важливіших на мій погляд:

- викладач може відстежувати весь процес через свій акаунт, учням не потрібно створювати свої акаунти,  Classtime не вимагає  встановлення  додаткового програмного забезпечення на пристрій.

Для використання сервісу у своїй роботі лише потрібно:

  • зареєструватись на платформі;
  • створити групу питань;
  • і вже можна проводити свою першу сесію на уроці.

СЛАЙД 5

Для того щоб зареєструватись потрібно зайти  на головну сторінку Classtime, натиснути “Вхід вчителя” та обрати кнопку  “Реєстрація”.

Посилання за яким ви можете зареєструватися, представлено на екрані.

https://www.classtime.com/uk/

СЛАЙД 6

Після реєстрації починаємо створювати групу питань.

Спочатку заходимо до вкладки «бібліотека», та натискаємо кнопку “Нова Група питань”, потім  вводимо її назву.

СЛАЙД 7

Починаємо створювати перше питання:

  • вписуємо саме питання;
  • вводимо додаткові деталі, якщо вони потрібні;
  • обираємо тип питання;
  • вставляємо варіанти відповідей, та обираємо правильну відповідь.

СЛАЙД 8

І за таким же алгоритмом створюємо наступні питання.

Формуємо групу питань до обраної теми. На екрані ви можете побачити вже створену мною групу питань.

Створювати та структурувати всі свої групи питань потрібно на сторінці «бібліотека». А потім поширювати їх як Сесії зі своїми учнями.

Ми вже з Вами розглянули,  як створити групи питань, але ж ви ще можете використовувати не лише власні напрацювання, а й матеріали колег, які  можна знайти через пошук у «Загальній Бібліотеці», «Бібліотеці ЗНО», та за посиланням колеги.

СЛАЙД 9

Для зручнішого зворотного зв’язку з учнями, сервісом передбачено низку налаштувань. Якщо Ви хочете обмежити час та окреслити дату виконання сесії, можна скористатись таймером та планувальником сесій. Щоб учні одразу розуміли результат, скористайтесь налаштуваннями "показувати відповіді одразу" та "дозволити одну відповідь на питання". Як Ви бачите на екрані, можна обрати декілька з запропонованих налаштувань, потрібні Вам для конкретної сесії, поставити галочку та натиснувши кнопку «Прийняти» застосувати до поточного завдання.

СЛАЙД 10

Наступним кроком буде створення нової сесії з учнями та отримання унікального коду. Для цього по-перше потрібно за допомогою бігунка активувати усі чи окремі питання і потім поширити сесію з учнями для виконання створеного завдання: надати код учням потрібної групи, поширити пряме посилання через електронний щоденник/групу учнів у месенджері або написати публікацію на іншому ресурсі.

СЛАЙД 11

В процесі проведення он-лайн сесії можна відстежувати прогрес учнів у режимі реального часу. На екрані ви бачите, як це відображатиметься на вашому пристрої.

СЛАЙД 12

Платформа Classtime дозволяє вести аналітику навчального процесу згідно отриманих результатів. Можна прокоментувати найбільш поширені помилки текстом або PDF-експортом, також надається можливість поширити індивідуальні результати через експорт робіт учнів. Також можна обговорити типові помилки та зробити висновки сесії завдяки розмові через Skype, Вайбер, ZOOM або інший ресурс.

СЛАЙД 13

Практичні поради щодо використання Classtime

На сьогодні домашні завдання створені у  Classtime можна використовувати в двох варіантах:

  1. Завдання можуть бути використані для самостійного тренування завдяки функції "Попередній перегляд". Учням  навіть не треба вводити ім'я, і вони можуть проходити та повторювати Ваші завдання так часто, скільки забажають. Просто оберіть потрібну групу питань, натисніть "Попередній перегляд" та поширте посилання учням.
  2. Повноцінне проведення сесій з отриманням результатів та зворотним зв'язком для кожного учня. Треба поширити посилання, результати відображаються в режимі реального часу, як і в будь-якій іншій сесії.

Головними критеріями вибору саме  цього інструменту були такі як: універсальність, зрозумілий інтерфейс як для педагога, так і для учнів, доступність програмних засобів, і звісно ж можливість відслідковувати прогрес кожного учня.

Я планую використовувати цей сервіс, не тільки під час дистанційного навчання, а й надалі, адже він дає можливість експериментувати і відкривати щоразу нові методи роботи.

СЛАЙД 14

 

docx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
1363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку