Організація дистанційного навчання. Практичні завдання для учнів 5 класу із зарубіжної літератури («Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»).
Практичні завдання для учнів 5 класу із зарубіжної літератури
(«Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних». Знайомі образи з прочитаних книг.
Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі»)
Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних». Знайомі образи з прочитаних книг
А «…з’явився на узбіччі вулиці з відром вапна та довгою малярською щіткою в руці. Він зміряв оком паркан, і вся його радість умить розвіялась, а душу сповнила глибока туга…»______________
Б «Усі тамтешні матері щиро ненавиділи його, бо він був нероба, безпритульник і розбишака, а ще тому, що їхні діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими, як він»_________________________________
В «він побачив у садку незнайому дівчинку — чарівне створіння з голубими очима, золотавим волоссям, заплетеним у дві довгі коси, в білому літньому платтячку й мереживних панталончиках»__________
Цвинтар – ______________________________________________________
Прийма – _______________________________________________________
Діоген – ________________________________________________________
Чистых радостей светлый исток,
Закрепленье счастливого мига,
Лучший друг, если ты одинок,-
Это –книга. Да здравствует книга!
Тетяна Щепкіна-Куперник
Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі
Ліричний герой – це образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів.
Назва: «Книги в червоній палітурці»
Автор: Марина Цвєтаєва
Теми: спогади про дитинство, любов до читання, неможливість повернути дитинство.
Головна думка: зберегти «золоті» спогади – це навчитися радіти життю, зберегти цінності, закладені в дитинстві й пронести їх протягом життя.
Приклади |
Художні засоби |
віщий, струнким
|
А Риторичні окличні речення
|
несете мені ви; легенди золотих часів
|
Б Діалог
|
3. - Вже пізно! - Мамо, три рядки!..
|
В Метафори
|
4.Як з книжкою чудово вдома! Вжахнусь
|
Г Епітети
|
5.О, чом би між червоних книг під лампою знов не заснути?
|
Ґ Незакінчені речення
|
6.Над хлопчиком струнким - корона… Це я.. Британію стрясають смути…
|
Д Риторичні питальні речення
|
Лірична героїня: освічена любить книги …
ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ С. 238 – 239 (1 – 9)