Практичні завдання для учнів 5 класу із зарубіжної літератури («Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних».

Про матеріал

Організація дистанційного навчання. Практичні завдання для учнів 5 класу із зарубіжної літератури («Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»).

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичні завдання для учнів 5 класу                       із зарубіжної літератури

 

(«Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки  в обкладинках червоних». Знайомі образи з прочитаних книг.

Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І Цвєтаєвої «Книжки  в обкладинках червоних». Знайомі образи з прочитаних книг

 

  1. Літературна вікторина «Упізнай героя».

А «…з’явився на узбіччі вулиці з відром вапна та довгою малярською щіткою в руці. Він зміряв оком паркан, і вся його радість умить розвіялась, а душу сповнила глибока туга…»______________

 

Б «Усі тамтешні матері щиро ненавиділи його, бо він був нероба, безпритульник і розбишака, а ще тому, що їхні діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими, як він»_________________________________

 

В «він побачив у садку незнайому дівчинку — чарівне створіння з голубими очима, золотавим волоссям, заплетеним у дві довгі коси, в білому літньому платтячку й мереживних панталончиках»__________

 

  1. Опрацювати біографію на с. 232-233; письмово створити інформаційне гроно «Життя і творчість письменниці».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Прочитати вірш «Книжки  в обкладинках червоних»; відповідати на питання с. 236 (усно).

 

  1. Словникова робота.

 

Цвинтар – ______________________________________________________

 

Прийма – _______________________________________________________

 

Діоген – ________________________________________________________

 

  1. Робота за епіграфом.

Чистых радостей светлый исток,

Закрепленье счастливого мига,

Лучший друг, если ты одинок,-

Это –книга. Да здравствует книга!

Тетяна Щепкіна-Куперник

  • Чи згодні ви зі словами поетеси?

 

  • Чи були книги вірними друзями М. Цвєтаєвої?

 

 

 

  • Чиї твори поетеса прочитала першими?

 

 

 

Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі

 

  1. Перегляд відеоролика вірша Цвєтаєвої.

 

  1. Теорія літератури (записати у словничок).

 

      Ліричний геройце образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів.

 

  1. Паспорт поезії  (записати в зошит).

 

Назва: «Книги в червоній палітурці»

Автор: Марина Цвєтаєва

Теми: спогади про дитинство, любов до читання, неможливість повернути дитинство.

Головна думка: зберегти «золоті» спогади – це навчитися радіти життю, зберегти цінності, закладені в дитинстві й пронести їх протягом життя.

 

 

  1. Установіть відповідність.
  • Поєднайте художні засоби з їхніми визначеннями.

Приклади

Художні засоби

  1. Незрадливі, тремкі, щасливіші,

віщий, струнким

 

 

А Риторичні окличні речення

 

  1. З дитячих раювань моїх розраду

несете мені ви; легенди золотих часів

 

Б Діалог

 

3. - Вже пізно!

- Мамо, три рядки!..

 

В Метафори

 

4.Як з книжкою чудово вдома!

Вжахнусь

 

Г Епітети

 

5.О, чом би між червоних книг під

лампою знов не заснути?

 

Ґ Незакінчені речення

 

6.Над хлопчиком струнким - корона…

Це я.. Британію стрясають смути…

 

Д Риторичні питальні речення

 

 

  1. Інтерактивна вправа «Доміно».
  •  Охарактеризуйте ліричну героїню вірша (письмово).

 

Лірична героїня: освічена  любить книги 

 

  1. Намалювати ілюстрацію до вірша чи до улюбленої книги (формат А4).

 

  1. Напишіть у зошиті власне висловлювання на тему «Чому                 М. Цвєтаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних» називає світ дитинствап й імена улюблених героїв «легендами золотих часів»? (7 – 8 речень).

 

 

ВИКОНАТИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ С. 238 – 239 (1 – 9)

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
6502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку