Правильний вибір споживача. Різновиди товару.

Про матеріал
На основі занять, підвищити рівень споживчих знань школярів. Вчити правильно робити покупки, вибираючи товар, розумно ставитись до реклами. Розвивати увагу учнів, зв’язне мовлення. Виховувати прагнення бути обізнаним споживачем.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК «АЗБУКИ СПОЖИВАЧА»

Тема: Правильний вибір споживача. Різновиди товару.

1а клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Підготувала Бовсуновська А.Л.

 

 

Тема: Правильний вибір споживача. Різновиди товару.

Мета: На основі занять, підвищити рівень споживчих знань школярів. Вчити правильно робити покупки, вибираючи товар, розумно ставитись до реклами.

Розвивати увагу учнів, зв’язне мовлення.

Виховувати прагнення бути обізнаним споживачем.

 

                      Х І Д    З А Н Я Т Т Я

I. Організаційна частина

   Стій, друже,  зупинись,

   Ти у класі не крутись,

   Дзвоник кличе всіх за парти

   Знання міцні здобувати.

II. Актуалізація опорних знань

- Чи часто вам доводилось бувати у магазинах? Для чого ви приходите до магазину?

а ) Робота за малюнками

- Можливо є на малюнках ті речі, що доводилось вам купувати? Як одним словом ми можемо їх назвати?

- Що ж таке товар?( Це будь-яка річ, яку купує людина)

- Як  можна назвати людей, що купують товари?( Споживачі)

III. Робота   в    парах

- Подивіться на малюнки і скажіть на які дві групи можна розподілити дані товари?

                                                 Т о в а р и

 

 

 

Ті,що споживають

П Р О Д О В ОЛ Ь Ч І

Ті, що використовують у повсякденному житті

П Р О М И С Л О В І

 

 

- Щодня кожній людині необхідні і ті товари, і інші. Де ж їх взяти? Всіх живих істот на Землі забезпечує їжею природа, проте тільки люди навчилися видобувати  і виробляти стільки продуктів, скільки їм потрібно.

  • ЩО ж потрібно для того, щоб купити будь-який товар?ЩО ж таке гроші? А чи легко вони дістаються? Тому будь-яку покупку треба робити розумно.

а) Гра « Магазин» (Діти купують товари,відповідно цінам, вказаних на них)

IV. Робота  над  новим  матеріалом

1.Вирішування проблеми

  • Уявіть таку ситуацію, що мама попросила вас піти до магазину і купити смачний чай, а який не сказала. Ви прийшли і побачили, що купити його дуже важко. Як ви думаєте, чому?
  • Що ви будете робити?
  • Звичайно, вам допоможе      макрела    - розшифруйте  це слово. Для чого вона потрібна?
    1. Виступи учнів.
  • Послухайте виступи наших учнів, що прорекламують свій чай, можливо тоді вибрати його нам буде набагато легше. Але ви повинні пам’ятати, що сліпо довіряти рекламі не потрібно, тому що             

                                          РЕКЛАМА

 

 

 

Приховує погані якості товару

Розказує тільки про гарні властивості товару

 

  • Що робити?

V. Робота в групах, обговорення проблеми. (розгляд продукції)

- Ми прийшли до висновку, що треба звернути увагу на етикетку. Етикетка нам розповість, з чого складається даний товар і хто його виготовив. І ось ви вирішуєте купити даний товар, але у вас не вистачає грошей, тому споживачеві завжди надається право зробити вибір і купити тей продукт, який задовольнить його і в ціні, і в якості. Ми назвали дві причини вибору споживача, але це ще не все.

VI.  Робота за підручником

Які причини вибору товару ми ще не назвали?

VII.  Інсценізування « Друзі йдуть на день народження»

Чи правильний вибір зробили діти? Що їм допомогло? (наявність певної суми грошей, великий вибір товарів, якість товарів, діти знали уподобання свого товариша)

 

VIII. Творча самостійна робота

Намалюйте одяг чи інші речі, які ви вибирали, виходячи з наведених щойно причин. Що вплинуло на ваш вибір?

 

IX. Підсумок заняття

Що нового почули на уроці? ЩО запам’яталося? Чи знадобляться вам у житті дані знання? Яку пораду ви дасте необізнаному споживачеві?

 

doc
Додано
29 липня 2019
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку