Сьогодні на уроці ми: поглибимо знання про написання НЕ і НІ з різними частинами мови; розвинемо вміння аналізувати, зіставляти та порівнювати мовні явища; Зачаруємось культурою українського народу
Номер слайду 3
Розподільний диктант Запишіть частки, розподіливши їх у три стовпчики: а) модальні; б) словотворчі, в) формотворчі. Хай, будь-, -небудь, атож, казна-, хтозна-, бозна-, аякже, аби-, де-, хіба, би, навіть, ось, б.
Визначення орфограми «Не з іменниками, прикметниками, числівниками
Номер слайду 11
Запам’ятаймо:
Номер слайду 12
Засвоєння правопису не з дієсловами
Номер слайду 13
Запам’ятаймо:
Номер слайду 14
Визначення правил написання не з дієсловами
Номер слайду 15
Вправа « Редагування» Усі ми знаємо про забрудненя повітря, води, ґрунту. Однак не всі знайомі з не звичайним видом забруднення — шумовим (тобто тривалою чи постійною присутністтю небажаних звуків). Незкінчений гуркіт промислових підприємств, авто, літаків є не просто не зручністю, а серйозною небеспекою для здоровя: спричинює піднятя тиску, головний біль, сирцеві напади. Знайди помилки
Номер слайду 16
Вправа « Редагування» Усі ми знаємо про забруднення повітря, води, ґрунту. Однак не всі знайомі з незвичайним видом забруднення — шумовим (тобто тривалою чи постійною присутністю небажаних звуків). Нескінченний гуркіт промислових підприємств, авто, літаків є не просто незручністю, а серйозною небезпекою для здоров’я: спричинює підняття тиску, головний біль, серцеві напади. Перевір себе
Номер слайду 17
Домашнє завдання: Вивчити матеріал теми за презентацією «Правопис часток не і ні з різними частинами мови» Переглянути відео «10 клас. Українська мова. Написання не, ні з різними частинами мови» https://www.youtube.com/watch?v=7T2k49dquIY Дати відповіді на запитання тесту «Правопис часток не і ні з різними частинами мови»