Правопис прислівників у 7 класі

Про матеріал
Конспект уроку з української мови у 7 класі на тему: «Правопис прислівників»
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ

З YkPAiHCbkOi МОВИ У 7 КЛАС1 НА ТЕМУ:

{'Правопис npucnieHurie”

Тема уроку

Правописimage  image image image image imageimage image

 

Мета уроку

image знання             з правопису image image image image

image imageimage image image image image image image image удосконалювати

 

     imageimage image image image          правильно вживати image     image image image image

image     image image image image     обгрунтовувати

 

написання Тх, використовувати в image        image

image image image image imageimage  image збагачувати image  image imageimage imageimage

 

словниковий запас, розвивати image    image image image image image image

image image image  image мовлення image  image image image

 

розвивати знання в                   з image image image image image image image image

image   image виховувати повагу до

 

image imageimage image image image imageimageimageмови, любов до свого народу, image image image image

image image imageimage image image image image imageлюдини.

Обладнання

Плакати,                     блокноти, image  image image image image imageimage

”Пам'ятка 6i3HecMeHa —

image”Словничок imageTepMiHiB”, дидактичний imageстенди, ребуси.

Над юшсною дошкою — плакат i3 ниписом.•

”ЗавЈтайте на 6i3Hec-yp0k”

уроку

image навчальног• ДПтьностЈimage

Вступне слово вчителя.

imageВи звернули увагу на запрошення. Так, ми знову з вами на imageякий оголошую розпочатим. Прошу щоб робити в них image записи, як це належить

Згадаймо, що ж таке 6i3Hec ? Чи може бути предметом imageмедична допомога, наука, мистецтво ?

imageЩоб бути         над собою працювати, виховувати в c06i Тому прошу звернути увагу на плакат

”Пам ' ятка                                                         будете користуватись наimage

1.     Насамперед досконало i        справу.

2.     Виховуйте в c06i

З. Особливу увагу 3BepHiTb на виховання вольових якостей характеру.

4.                                 Розширюйте власнийimage

5.                                 грамотно image працювати imageтворчо.

6.                                 Завжди дотримуйтесь активноТ житгевоТ позицй•.

Можна було б дати ще чимало порад, проте, коли якому-небудь 6i3HecMeH0Bi не вдасться виконати якогось пункту ”Пам'ятки”, BiH однаково за певних умов зможе досягги в 6i3Heci. 3BepHiTb увагу на слова за певних умов. Та жодний imageне здатний працювати, не знаючи мови. Без знання мови неможливо image контакт, вести виконуваноТ роботи,

оформляти документи. HaBiTb налагодити зв'язки з закордонними партнерами без

досконалого image мовою буде важко, бо людину, яка нехтуе

материнським словом, не шану€ 6aTbkiBcbkYIx звичаТв, HiXT0 й слухати не захоче там, де все це свято бережеться i понад усе image Прикро бувае чути

imageпро те, що наimage

послуговуються мовою image держави, як представники краТн користуються словом. У французькому image наприклад, HaBiTb запроваджено штраф за image вживання у виступах запозичених — так званих aMepmcaHi3MiB. може досить жити запозиченим ? Коли хочемо, щоб нас yci й усюди поважали, як людей, що мають власну давайте повсякчас

imageпоглиблювати й удосконалювати мови. I image 6i3Hec-ypok присвятимо imageз мови, а — TeMi ”Правописimage

Наше завдання — упродовж уроку навички правопису imageправильне вживання Тх уimage

       Суть               гри полягае в тому, щоб здобути якомога image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageна запитання, image з придбанням image сировини, знарядь Це дасть image розпочати виробництво певного товару, якого забезпечить вам прибуток.

Словничок imageTepMiHiB

image

imageПродаж T0BapiB, майна з image торгу image      image image image image image image image   image який

запропонував image image imageimageimage       image

Будь-який вид птпри€мницькоТ imageщо дае прибуток

Б{знесмен —

Людина, яка робить 6i3Hec

Виробництво —

Процес,           час якого люди, використовуючи речовини i сили

природи, створюють продукти image для image                image image image image

розвиткуimage image image image image image image

Знаряддя

image image image image imageimage image image image пристосування, за допомогою якого викону€ться якась роботи або якасьimage imageimage image

image

Боротьба товаровиробниками за image image image imageimage image image imageimage умови виробництва й збуту T0BapiB з метою одержання image image image image image image image image image image суперництво image image image

окремими особами, image певноТ мети

image

image

Виробнича установа або об'еднання image  imageimage image image image image image невеликих установ

та image що дае прибутки.

Прибуток —

 

Грошовий вираз частини чистого доходу image що створюеться на image i використовуеться державою i

image image image image      image для розвитку виробництва й image      imageimage image image image

життевого piBHi населення.

image

 

Продаж T0BapiB i одержання за них грошовоТ оплати.

Реклама —

 

        image image image image imageimage      image про товари, pi3Hi види послуг з метою image Тх,

створення попиту на них за допомогою преси, image                   image image  image

телебачення, image оголошень тощо,

поширення image про когось або щось i3 метою

image

Сировина —

Предмет            один i3 image 3ac06iB виробництва, image  image            image          imageimage           image          imageimage       image           image          imageimage           image обробноТ image на видобування якого було

затрачено працю i який призначено для подальшоТ обробки й

одержання або готово? продукцй•.

Товарimage Продукти       який задовольняе      потреби людини i виробляеться не для власного споживання, а для продажу або

ДЛЯ 06MiHY

—                 Тип виробничого об'€днання, господарське, торговельне або промисловеimage

II. imageвивченого про правописimage

Учитель. Оголошуеться продаж image Ви можете Тх придбати, виконавши два завдання i отримавши при цьому бали.

       MeHi допомагають            партнери imageкласу).

Завдання Т.

image”Теоретичний image пропонуе дати image словами ”так” або ”Hi” на запитання: image як частина мови: загальне значення,image

ознаки, синтаксична роль”.

image1.

2.

                                                                        предмета, ознаку           ознаки ?

ознаки ?

обставиною ?

складену форму ?

пишеться з не окремо, якщо BiH виступае в imageприсудком ?

8.    Чи пишеться image з не разом, коли в image е протиставлення 3i сполучником а ?

9.    Чи пишуться image через image коли YTBopeHi за допомогою image- небудь, - таки, - то, - от ?

10.                        Чи пишуться через imageYTBopeHi сполученням часток + абис aHi-, де - , чи - , що -, як — i3 будь-якою частиною мови ?

(Бали виставляються на 6aHkiBcbk0MY рахунку        другого завдання).

Завдання II

У вага ! Нам випала нагода використати щойно imageimageзнання по image ”Значення слова” пропонуе виписати з речень (сприймають на слух речення) image поставити запитання, визначити значення:

Мова — це доля народу, i вона залежить      того, як ревно ми BCi плекатимемо й.

(О.Гончар)

                                                 Як довго ждали ми свое?        слова,

I ось вона imageбринить. Бринить imageнаша мова,

Чарус, image i п'янить

(О. Олесь)

Ти — плоть i дух — одне-едине 3i словом image— людина,

Без нього — просто плоть HiMa,

Без мови в CBiTi нас — нема.

(Т.Шевченко)

Завтра, так само, якimage

Вдома, як i наimage

                                                   imageкрай,           люди,

Я вас люблю BCix i всюди

(Б.Лепкий)

CBiT мови оточуе нас народження. У безкрайому 0keaHi звукав неповторно звучить imageмови.

imageвиписують з ”Пам'ятки”image

Вчитель. З image рахунку видно, що                             з вас стали власниками

imagei можуть почати випуск товару. Отже, отримайте замовленняimage

image”Орфограма”.

Завдання I.

imageслова, у яких image помилки. Але спочатку 3BepHiTb увагу

на блок-схеми (усне опитування на правописimage

По-друге, вряди-годи, хтозна-куди, image будь-де, щогодини, впевнено,image

image 6e3MiHH0, як-небудь, навмання, казна-хто, вперше, аби як, imageабикуди, як от, законно, так сяк, праворуч, деколи.

Завдання II. Цифровий диктант.

Разом — 1, через        — 2, окремо — З.

До-таки, колись-то, на по-украТнськи, зараз, хтозна-де, image раптом, праворуч, на скаку, по-тво€му, колись-то, часто-густо, без cyMHiBY, як-небудь, самозакохано, абияк, по-четверте, от-як, деколи.

(У 6aHkiBcbk0MY рахунку виставляються бали).

Учитель. З image рахунку видно, що ви стали не власниками imageа також i сировини. Отже, отримайте замовлення на виробництво imageпродукцй”, що дасть змогу придбати знаряддя image

Завдання I.

imageречення i визначте, у яких i3 них нема з imageпомилками:

1.    Зверху ревла вода, внизу       хвиля.

2.    Пасажир ciB востанн€ купе.

       З. Школяр вивчив           на пам'ять.

4.    Якщо на пам'ять свою не покладаешся, то краще запиши адресу.

5.    Я image по-перше вересня.

6.    По-перше, я добре image по-друге, прочитав    книжку.

Завдання П.

Як image iCHye image Наступне завдання так i називаеться ”Конкурентна боротьба”. 13 вправи 694 Укр.

мова, 7 клас) image i один з них p036epiTb як частину мови.

робота за

Учитель. Ви добре попрацювали, спробуемо image        також

можна отримати додатковий бал на imageпропонуе:

1.     Розгадати ребуси.

2.     image використовуючиimage

image. робити, ... Тсти (важко, солодко).

image але ... в бою (важко, легко)

      Риба шукае, де ..., а                де ... (глибше, краще).

Очам ..., а руки ... (страшно, роблять)

.... сховаеш , . ... знайдеш (далеко, ближче).

III. imageуроку.

Вчитель. 3BepHiTb увагу на показники image рахунку. Тепер частина з вас image сировиною, знаряддями          i може випускати imageтовар. Та кожному поважному 6i3HecMeH0Bi imageрекламувати свою image яка може бути imageimageканцелярське приладдя, продукти харчування, посуд, взуття, медикаменти тощо.

Складаючи свот pekJ1aMHi оголошення, доречно i правильно використовуйте imageцього зростатиме ваш прибуток — image I пам'ятайте, реклама повинна бути стислою, влучною.

imageвам !

           imageзачитують рекламу, називають                       i пояснюють Тх правопис).

Називаю тих, хто може досягги в 6i3Heci i виставляю тих, хто ще повинен попрацювати, щоб досягги i називаю а також тих, кому треба добре над собою попрацювати, щоб досягги певних imageвиставляюimage

pdf
До підручника
Українська мова 7 клас (Горошкіна О.М., Попова Л.О.)
Додано
16 січня
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку