Правовий квест для учнів 9-11 класів

Про матеріал
«Правознавчий квест» 1. Мета і завдання: - узагальнення знань учнів з правових питань; - розвиток вміння працювати в команді, розв’язуючи завдання гри; - виховувати правову культуру та правосвідомість учнів. 2. Керівництво заходом Безпосередня відповідальність за підготовку та проведення заходу покладається ____. Відповідальними за підготовку команд-учасниць є педагоги організатори, вчителі правознавства. 3. Місце та час проведення заходу Захід буде проведено
Перегляд файлу

Дружківська міська рада Донецької області

Відділ освіти

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правовий квест

(позакласний захід для учнів 9-11 класів)

 

 

 

Вчитель історії та правознавства

Воробйов І.В.

 

 

 

 

 

 

2019 р.

(для міжшкільних змагань)

Положення про проведення пізнавально-розважального заходу 

«Правознавчий квест»

 

 

  1. Мета і завдання:
  • узагальнення знань учнів з правових питань;
  • розвиток вміння працювати в команді, розвязуючи завдання гри;
  • виховувати правову культуру та правосвідомість учнів.

 

  1. Керівництво заходом

Безпосередня відповідальність за підготовку та проведення заходу покладається ____.

Відповідальними за підготовку команд-учасниць є педагоги організатори, вчителі правознавства.

 

  1. Місце та час проведення заходу

Захід буде проведено

 

  1. Учасники заходу

У заході беруть участь команди _____________. Вік учасників _____ клас. Склад однієї команди __ учні.

 

5.    Документація

Команди подають до _________ у _____________   іменну заявку, завірену директором школи, із зазначенням прізвищ, імен, віку членів команди.

 

  1. Підведення підсумків

Переможець визначається за найбільшою сумою балів, набраних у передбачених  програмою завданнях.

 

7.  Нагородження

Команди-учасниці й команда-переможець заходу нагороджується листами подяки та грамотою міського методичного кабінету з питань освіти.

 

 

Квест на правову тематику

Мета:

  • узагальнення знань учнів з правових питань;
  • розвиток вміння працювати в команді, розв’язуючи завдання гри;
  • виховувати правову культуру та правосвідомість учнів.

 

І.

Роз’яснення правил гри. 

Учасниками гри можуть бути учні 9-11 класів.

Команди виконують шість завдань. Журі оцінює швидкість і правильність виконання завдання. За правильно виконане завдання команди отримують уривок вислову (у довільному порядку). З уривків потрібно скласти вислів і пояснити його.

ІІ.

Розминка. Питання на відповіді так чи ні.

Завдання 1. Розв’язати ребуси.

Завдання 2. Розв’язати анаграми.

Завдання 3. Визначити права і обов’язки.

Завдання 4. Знайти відповідні слова і букви, скласти з них слово.

Завдання 5. За запропонованим фото визначити правову ситуацію (вид правопорушення, яка відповідальність передбачена)

Завдання 6. Дати відповіді на питання.

ІІІ. Коментування командами складеної фрази. Оголошення результатів. Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання розминки

 

1.Чи правда, що... всі діти мають рівні права незалежно від походження, расової, національної приналежності, статі, мови?

Відповідь: ТАК (Загальна декларація прав людини ст. 6).

2. Чи правда, що... алкогольне сп'яніння є пом'якшувальною  обставиною при вчиненні злочину?

Відповідь: НІ (Обтяжуючою).

3.Чи правда, що... допит неповнолітнього повинен проходити при присутності педагога?

Відповідь: ТАК. (або батьків)

 4.Чи правда, що... до неповнолітніх може застосовуватися покарання: позбавлення волі терміном на 15 років?

Відповідь: Ні (не застосовується термін позбавлення волі більше 10 років).
5.Чи правда, що... підлягає покаранню нецензурна лайка в громадських місцях?
Відповідь: ТАК (це адміністративне правопорушення)

6. Чи правда, що... перебування у громадських місцях в алкогольному сп'янінні або п'яному вигляді не підлягає покаранню?

Відповідь: НІ . (це адміністративне правопорушення)

7.Чи правда, що... за привласнення чужого майна настає кримінальна відповідальність?
Відповідь: ТАК

8.Чи правда, що... щиросердне зізнання є пом'якшувальною обставиною відповідальності за злочин?

Відповідь: ТАК.

9. Чи правда, що... заборонений продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім?

Відповідь: НІ . (це адміністративне правопорушення)

10. Чи Правда, що... батьки несуть відповідальність за не виконання обов'язків по вихованню та навчанню неповнолітніх дітей?

Відповідь: ТАК

11. Чи правда, що згідно Конвенції про права дитини вважається кожна людина до досягнення 16-річного віку?

Відповідь: НІ . (до досягнення 18-річного віку)

12. Чи правда, що повнолітні діти повинні утримувати батьків, які є непрацездатними і потребують матеріальної допомоги?

Відповідь: ТАК

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1. Ребуси

 

 

 

Відповіді: Конституція

                  Право на життя

                  Обовязок

 

 

 

 

 

 

 

 

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

 

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

 

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

 

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

 

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

НОКЕВНІЦЯ

АВПОШЕПОРНЯРНУ

СТУЦІКОНЯИТ

КНОЗА

СКОКДЕ

ВВОНЬДІДІАІПСЛТЬ

АДТАВКО

ЛЯОПІЦІ

ІЗТЬСІАДДЄТН

МРЕПАНТАЛ

Завдання 2. Анаграми

 

Для кожного члена команди

 

 

 

Завдання 3. Права та обовязки

 

  1. Безоплатна освіта
  2. Активність і наполегливість у здобуванні знань
  3. Повага до думки усіх учнів та вчителів
  4. Зручне робоче місце
  5. Відвідування школи у зазначений час
  6. Захист особистої власності
  7. Відвідування шкільних заходів
  8. Не пропускати заняття у школі без поважної причини
  9. Вести себе коректно на уроках та перервах
  10. Ділова співпраця з учителем
  11. Дотримуватись вимог Правил дорожнього руху, Правил пожежної безпеки та Правил техніки безпеки
  12. Не псувати шкільне майно

права

обовязки

 

 

  1. Безоплатна освіта
  2. Активність і наполегливість у здобуванні знань
  3. Повага до думки усіх учнів та вчителів
  4. Зручне робоче місце
  5. Відвідування школи у зазначений час
  6. Захист особистої власності
  7. Відвідування шкільних заходів
  8. Не пропускати заняття у школі без поважної причини
  9. Вести себе коректно на уроках та перервах
  10. Ділова співпраця з учителем
  11. Дотримуватись вимог Правил дорожнього руху, Правил пожежної безпеки та Правил техніки безпеки
  12. Не псувати шкільне майно

права

обовязки

 

 

  1. Безоплатна освіта
  2. Активність і наполегливість у здобуванні знань
  3. Повага до думки усіх учнів та вчителів
  4. Зручне робоче місце
  5. Відвідування школи у зазначений час
  6. Захист особистої власності
  7. Відвідування шкільних заходів
  8. Не пропускати заняття у школі без поважної причини
  9. Вести себе коректно на уроках та перервах
  10. Ділова співпраця з учителем
  11. Дотримуватись вимог Правил дорожнього руху, Правил пожежної безпеки та Правил техніки безпеки
  12. Не псувати шкільне майно

права

обовязки

Поставити знак + у відповідний стовпчик

п

р

н

у

ц

н

и

н

к

н

а

а

с

о

о

а

р

п

ь

н

д

ф

у

у

т

п

т

з

л

м

е

о

с

я

м

і

с

в

у

а

ь

п

і

а

с

к

п

д

о

с

и

а

р

т

п

о

ц

л

п

ш

о

о

р

к

н

ч

а

р

р

р

і

о

у

л

ж

г

а

а

о

у

с

и

и

я

я

л

б

ю

и

о

л

ц

в

в

п

д

в

д

п

і

л

б

в

в

ь

і

л

а

а

д

а

ж

р

т

і

в

а

і

д

я

е

н

д

і

т

а

о

н

к

и

ч

р

и

в

н

и

к

є

и

н

к

я

а

к

в

б

т

и

н

й

у

з

з

н

у

з

п

о

о

і

и

р

я

а

в

д

а

я

р

л

р

н

л

п

н

о

о

д

а

а

ц

с

а

о

о

а

о

а

а

б

б

в

н

т

і

і

т

ч

с

в

д

т

к

н

в

о

н

н

я

м'

у

и

т

е

і

р

о

и

и

к

я

і

р

я

Завдання 4.

Криптограма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 слово 2 буква

7 слово  4 буква

11 слово 4 буква

16 слово 1 буква

17 слово 5 буква

24 слово 8 буква

                                                                                                                      25 слово 1 буква

 

Відокремити слова (читати зверху вниз кожен стовпчик), виписати зазаначені букви і

скласти слово

п

р

н

у

ц

н

и

н

к

н

а

а

с

о

о

а

р

п

ь

н

д

ф

у

у

т

п

т

з

л

м

е

о

с

я

м

і

с

в

у

а

ь

п

і

а

с

к

п

д

о

с

и

а

р

т

п

о

ц

л

п

ш

о

о

р

к

н

ч

а

р

р

р

і

о

у

л

ж

г

а

а

о

у

с

и

и

я

я

л

б

ю

и

о

л

ц

в

в

п

д

в

д

п

і

л

б

в

в

ь

і

л

а

а

д

а

ж

р

т

і

в

а

і

д

я

е

н

д

і

т

а

о

н

к

и

ч

р

и

в

н

и

к

є

и

н

к

я

а

к

в

б

т

и

н

й

у

з

з

н

у

з

п

о

о

і

и

р

я

а

в

д

а

я

р

л

р

н

л

п

н

о

о

д

а

а

ц

с

а

о

о

а

о

а

а

б

б

в

н

т

і

і

т

ч

с

в

д

т

к

н

в

о

н

н

я

м'

у

и

т

е

і

р

о

и

и

к

я

і

р

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 слово 2 буква

7 слово  4 буква

11 слово 4 буква

16 слово 1 буква

17 слово 5 буква

24 слово 8 буква

25 слово 1 буква

 

п

р

н

у

ц

н

и

н

к

н

а

а

с

о

о

а

р

п

ь

н

д

ф

у

у

т

п

т

з

л

м

е

о

с

я

м

і

с

в

у

а

ь

п

і

а

с

к

п

д

о

с

и

а

р

т

п

о

ц

л

п

ш

о

о

р

к

н

ч

а

р

р

р

і

о

у

л

ж

г

а

а

о

у

с

и

и

я

я

л

б

ю

и

о

л

ц

в

в

п

д

в

д

п

і

л

б

в

в

ь

і

л

а

а

д

а

ж

р

т

і

в

а

і

д

я

е

н

д

і

т

а

о

н

к

и

ч

р

и

в

н

и

к

є

и

н

к

я

а

к

в

б

т

и

н

й

у

з

з

н

у

з

п

о

о

і

и

р

я

а

в

д

а

я

р

л

р

н

л

п

н

о

о

д

а

а

ц

с

а

о

о

а

о

а

а

б

б

в

н

т

і

і

т

ч

с

в

д

т

к

н

в

о

н

н

я

м'

у

и

т

е

і

р

о

и

и

к

я

і

р

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 слово 2 буква

7 слово  4 буква

11 слово 4 буква

16 слово 1 буква

17 слово 5 буква

24 слово 8 буква

25 слово 1 буква

Завдання 5.

Визначити, чи є на наданих фото (1-3) ознаки правопорушення. Пояснити якого.

1

 

 

 

 

 

 

 


2

 


Інформація для журі:

Стаття 185. Крадіжка

1. Таємне викрадення чужого майна (крадіжка) -

карається штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від вісімдесяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або позбавленням волі на строк до трьох років.

2. Крадіжка, вчинена повторно або за попередньою змовою групою осіб, -

карається арештом на строк від трьох до шести місяців або обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

3. Крадіжка, поєднана з проникненням у житло, інше приміщення чи сховище або що завдала значної шкоди потерпілому, -

карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років.

4. Крадіжка, вчинена у великих розмірах, -

карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років.

5. Крадіжка, вчинена в особливо великих розмірах або організованою групою, -

карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з конфіскацією майна.

Стаття 178. Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадських місцях у п'яному вигляді

Розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв на вулицях, у закритих спортивних спорудах, у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту (включаючи транспорт міжнародного сполучення) та в інших заборонених законом місцях, крім підприємств торгівлі і громадського харчування, в яких продаж пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на розлив дозволена відповідним органом місцевого самоврядування, або поява в громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, - 
тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, - 
тягнуть за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за розпивання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або появу в громадських місцях у п'яному вигляді, - 
тягнуть за собою накладення штрафу від шести до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до тридцяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Стаття 194. Умисне знищення або пошкодження майна

1. Умисне знищення або пошкодження чужого майна, що заподіяло шкоду у великих розмірах, -

карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.

 

 

 

 

 

Завдання 6 Роздати кожній команді. Команди  на швидкість відповідають письмово на питання.

«ХТО?»:


1.Хто був першим президентом України?

2.Хто автор першої української народної конституції?
3.Хто є повноважним представником народу у Верховній раді?
4.Хто несе адміністративну відповідальність за неповнолітніх?
5.Хто такий Омбудсмен?


«КОЛИ?»:

1.Коли була прийнята Декларація прав людини?

2.Коли була прийнята Конвенція про права дитини?

3.Коли була прийнята Конституція України?

4.Коли наступає кримінальна відповідальність неповнолітніх?

5.Коли людина може отримати паспорт?


«ЯК?»:

1.Як називається Основний Закон України?
2.Як називається особа, яка захищає права та інтереси громадян і надає їй юридичну допомогу? 

3.Як називається влада народу?

4.Як називається документ, що посвідчує особу?
5. Як називається документ школи, в якому прописані права та обовязки учасників навчально-виховного процесу?

 

 

 

 

 

 

Розрізати на 6 полосок, видавати кожній команді 1 полоску (у довільному порядку) за правильно виконане завдання. Після отримання усіх частин команди повинні скласти фразу і пояснити її.

 

          Моя свобода

розмахувати руками завершується

там, де

починається ніс

мого сусіда.   Емерсон

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шандра Марина Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
3001
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку