Реалізація концептуальних положень НУШ засобами інноваційних технологій (інтегрований та особистісно орієнтований підходи)вчитель англійської мови,спеціаліст вищої категоріїНікітіна О. О.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Нова українська школа працює на засадах особистісно орієнтованої моделі освіти
Номер слайду 4
Нова українська школа працює на засадах інтегрованого підходу
Номер слайду 5
Структура креативного уроку
Номер слайду 6
Інноваційні технології, що сприяють формуванню КК «спілкування іноземними мовами»
Номер слайду 7
Прийоми ТРВЗ на уроках англійської мови в початковій школі
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Прийом «Системний оператор»(в межах доби, пір року тощо.)Where is that boy?
Номер слайду 10
Прийом фантазування «Water Circles»(Кола по воді)
Номер слайду 11
Прийом «Кластер», «Гронування»
Номер слайду 12
Прийом «Кубування»Грані:*Опиши це (Як виглядає)*Порівняй це (На що схожий, а чим відрізняється)*Встанови асоціації (прийом «Кластер»)*Наведи аргументи «За» або «Проти»(Займи певну позицію)*Знайди застосування цьому (Як би ти це використав)* Цікавинка. A Lazy Pillow
Номер слайду 13
Прийом «Входження в картину»How the Hare Warmed Himself in the Moonlight
Номер слайду 14
Прийом складання загадок* It is white but it’s not milk It’s cold like an ice cream (snow)* It is dark but it’s not night It’s sweet like sugar (chocolate)
Ейдетика в діїМетод зорового промальовування (перетворити букву на будь який предмет)
Номер слайду 17
«Вивчення 10 слів» - методика Олександра Романовича Лурія. Застосовуються прості односкладові або двоскладові абсолютно різні за змістом 10 слів. Методика передбачає їх використання в однині та в називному відмінку. Вимога - дотримання тиші. Вчитель чітко вимовляє 10 слів. Дитина повторює ті слова, які запам’ятала. Вчитель читає слова ще раз. Дитина повторює ті, що назвала першого разу та ті, що пропустила. Такі повторення проводять 5 разів.
Номер слайду 18
Гра «Уявляйко»1. Вчитель називає перше слово (наприклад «house»)2. Діти називають слова-асоціації (наприклад: roof, window, room, garden…).3. Зупиняємося на будь якому варіанті (наприклад «garden»).4. Учні називають наступні асоціації (наприклад: tree, fruit, bird, grass, flower…). Рядок асоціацій доводимо до 25 слів. Доведено, що діти без проблем відтворюють всі слова, які вони яскраво уявили.
Номер слайду 19
Приклад асоціативного зв'язку за кольором
Номер слайду 20
Метод невербальних асоціацій. Учням пропонують аудіозапис 10-15 різних шумів. Учні повинні зв'язати звук, який вони чують із знайомим їм образом, який є джерелом звука. Наприклад: дзвінок будильника, спів пташки, муркотіння кота, гавкіт собаки, спів півника, дощ, скрипіння снігу, голос папуги, вітер, дзвіночок, гудок пароплаву, стукіт колес потягу тощо.