В презенаці вміщено сучасні освіні ехнології які доцілно викорисовуваи на уроках в НУШ (1-а класи)
«Вивчення 10 слів» - методика Олександра Романовича Лурія. Застосовуються прості односкладові або двоскладові абсолютно різні за змістом 10 слів. Методика передбачає їх використання в однині та в називному відмінку. Вимога - дотримання тиші. Вчитель чітко вимовляє 10 слів. Дитина повторює ті слова, які запам’ятала. Вчитель читає слова ще раз. Дитина повторює ті, що назвала першого разу та ті, що пропустила. Такі повторення проводять 5 разів.
Гра «Уявляйко»1. Вчитель називає перше слово (наприклад «house»)2. Діти називають слова-асоціації (наприклад: roof, window, room, garden…).3. Зупиняємося на будь якому варіанті (наприклад «garden»).4. Учні називають наступні асоціації (наприклад: tree, fruit, bird, grass, flower…). Рядок асоціацій доводимо до 25 слів. Доведено, що діти без проблем відтворюють всі слова, які вони яскраво уявили.
Метод невербальних асоціацій. Учням пропонують аудіозапис 10-15 різних шумів. Учні повинні зв'язати звук, який вони чують із знайомим їм образом, який є джерелом звука. Наприклад: дзвінок будильника, спів пташки, муркотіння кота, гавкіт собаки, спів півника, дощ, скрипіння снігу, голос папуги, вітер, дзвіночок, гудок пароплаву, стукіт колес потягу тощо.