Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами освітніх онлайн-сервісів. Шевченко О. В. Чорнявський НВК «ЗДО-ЗЗСО І-ІІІ ст.»Леськівської сільської ради Черкаської області
Номер слайду 2
Школа має бути в авангарді суспільних змін. Сьогодення вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог, реформатор освіти Джон Дьюї: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора»
Номер слайду 3
Покоління Z
Номер слайду 4
Освітні інтернет-сервіси, які використовую на уроках мови та літератури
Номер слайду 5
Хмара слів. Кольорова хмара зі слів приковує погляд до об'єкта і змушує зосередиться на матеріалі. Хмара містить в собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари), так і смислове навантаження – сам текст.
Номер слайду 6
Особливості використання QR-коду на уроці: можна використовувати QR-коди з посиланнями, які вказують на мультимедійні джерела й ресурси, що допомагають вирішити те чи інше завдання;роздрукувавши коди з необхідною інформацією, можна вклеїти безпосередньо в зошит чи записник школярів;на уроці, роздавши контрольно-тестовий матеріал, виконаний у вигляді карток з різними варіантами завдань;при проведенні різних естафет, ігор, заходів, коли на одному з етапів уроку чи позакласного заходу завдання буде запропоновано у вигляді QR- коду, прочитавши який, можна буде виконати завдання. QR-код
Номер слайду 7
Сервіс Learning. Apps.org. За допомогою онлайн сервісу можна створити кросворди, пазли, тестові завдання, вікторини, дидактичні ігри, адаптувати відеофайли для використання в навчальному процесі.
Номер слайду 8
Робота в соціальних мережах. Створення сторінки письменника. Створення сторінки літературного героя. Створення тематичних груп
Номер слайду 9
Дошка Padlet Варіант швидкого створення інтерактивного меню, своєрідна віртуальна «стіна», яку можна доповнювати, оперативно вносити певні корективи. Кожен з учнів, який отримав доступ до інтерактивної «стіни», може написати короткі повідомлення.
Номер слайду 10
ідеально підходять для використання на уроках, можуть бути застосовані у будь-яких видах завдань, залучають учнів різного віку до активного творчого мислення, організації й вирішення проблем. Гнучкість цих карт дозволяє розглядати будь-яку тему або навчальне питання. Ментальні карти
Номер слайду 11
Сервіс Canvaце унікальний інструмент для візуалізації інформації:робочі аркушісторітеллінгсоціальна сторінкаспільні презентації
Номер слайду 12
Конструктори тестів і вікторин. Проектна діяльність учнів. Можливість виконання тестів у командіМожливість домашнього завдання. Режим підказки. Додаткова інформація
Номер слайду 13
Дидактичні можливості інтернет-сервісів:підвищення рівня мотивації навчання;активізація навчальної діяльності учнів, посилення їх суб'єктивної ролі;індивідуалізація процесу навчання, розширення меж самостійної діяльності школярів;урізноманітнення форм подання інформації;варіативність методів і типів завдань.