Презентацію можна застосувати на уроці Узагальнення вмінь та навичок учнів для підготовки до контрольної роботи з теми "Показникова та логарифмічна функції"
Хочу – побажати нам усім успіху в роботі на уроціМожу – повідомити, що на уроці можна помилятися, сумніватися, консультуватися. Вмію – сподіваюсь, що ви вміло застосуєте теоретичні знання і впораєтесь їз завданнями. Роблю – кожен робитиме, виконуватиме завдання за своїми можливостями.
Номер слайду 2
Показникова та логарифмічна функції.
Номер слайду 3
Резюме (від фр. Résumé або лат. Curriculum vitae - «протягом життя», життєпис, вимовляється курікулюм Віте) - документ, що містить інформацію про навички, досвід кандидатури людини для найму на роботу.
Номер слайду 4
Закінчи речення: Логарифм це – Основна логарифмічна тотожність – Логарифм частки дорівнює Вираз log𝑎𝑏 має зміст при Показникова функція має вигляд Логарифм добутку дорівнює Показникова функція спадає за умовою Показниковим рівнянням називають рівняння, В означенні логарифма число a називають …, число b називають Логарифмічна функція зростає за умовою
5. Чому дорівнює корінь рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟔𝒙 =-2 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД-1213636 - 1312{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД-1236126. Відомо, що 𝐥𝐨𝐠𝟎,𝟕𝒂 > 𝐥𝐨𝐠𝟎,𝟕𝒃. Порівняйте a і b {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГab. Неможливо порівняти7. Розв’язати нерівність 0,2х-2 ≥ 0,008{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АБВГД[5; +∞)(-∞; 6](-∞; 5][6; +∞)(-∞;+∞)
Номер слайду 9
Перевір себе: Логарифм це – показник степеня до якого треба піднести основу щоб получити число Основна логарифмічна тотожність – 𝒂𝐥𝐨𝐠𝒂𝒃Логарифм частки дорівнює різниці логарифмів. Вираз log𝑎𝑏 має зміст при а > 0, а ≠ 1, b > 0 Показникова функція має вигляд y =ах, а > 0, а ≠ 1 Логарифм добутку дорівнює сумі логарифмів. Показникова функція спадає за умовою 0 < а < 1 Показниковим рівнянням називають рівняння, що містить змінну лише в показниках степенів. В означенні логарифма число a називають основою, число b називають числом. Логарифмічна функція зростає за умовою а > 1
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}13х = 𝟏𝟗 А2225-х = 𝟏𝟓 Б -23(𝟐𝟑 )х • ( 𝟗𝟖 )х =𝟗𝟏𝟔 В-2 ; 24𝟐х𝟐 – 4 = 0 Г𝟏𝟐 Д -𝟐 ; 𝟐{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 А22 Б -23 В-2 ; 24 Г Д 1 – Б 2 – Г 3 – А 4 - Д
Номер слайду 12
1. Обчислити 𝐥𝐠𝟐𝟓 +𝐥𝐠𝟒 2. Розв’язати рівняння 𝟕 = 𝟏𝟒𝟗 3. Обчислити 𝟐𝟓𝐥𝐨𝐠𝟓𝟑 4. Порівняйте m і n, якщо 3m > 3n 5. Чому дорівнює корінь рівняння 𝐥𝐨𝐠𝟔𝒙 =-2 6. Відомо, що 𝐥𝐨𝐠𝟎,𝟕𝒂 > 𝐥𝐨𝐠𝟎,𝟕𝒃. Порівняйте a і b 7. Розв’язати нерівність 0,2х-2 ≥ 0,008
Номер слайду 13
Перевір себе1 – В2 - Г3 – Д4 – Б5 - Б6 – А7 - В
Номер слайду 14
Стажування — навчання персоналу на робочому місці під керівництвом відповідальної особи після теоретичної підготовки або одночасно з нею з метою практичного оволодіння спеціальністю, набуття навичок швидкого орієнтування на робочому місці та інших прийомів роботи.
Номер слайду 15
Перевір друга1 група1. Обчислити: а) 2 б) -3 в) 2401 г) 02. Обчислити: х = 32 група1. Обчислити: а) 3 б) -3 в) 256 г) 02. Обчислити: х є (0 ;3] U [ 9; +∞ )3 група1. Обчислити: а) 3 б) -2 в) 2 г) 02. Обчислити: х є (- ∞; - 𝟏𝟐 ]
Номер слайду 16
Захист проектівІ варіант. Знайти добуток кореня рівняння х𝒍𝒈х−𝟑 =10000ІІ варіант. Розв’язати нерівність 25х - 30• 5х +125 ≥ 0ІІІ варіант. Розв’язати нерівність 𝒍𝒐𝒈𝟎,𝟐(х−𝟏) +𝒍𝒐𝒈𝟎,𝟐(х+𝟑) ≥ –1