Пояснювальна записка
Основною метою створення даного календарно-тематичного повторення є узагальнення та систематизація навчального матеріалу, його теоретичної та практичної частини.
Також це є якісна та ґрунтовна підготовка учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання.
Дане календарне планування цілком відповідає чинній програмі зовнішнього незалежного оцінювання. Поділене на основні розділи.
Розділ 1. Числа і вирази.
Учні повинні знати: властивості дій з дійсними числами; правила порівняння дійсних чисел; ознаки подільності натуральних чисел на 2, 3, 5, 9, 10; правила округлення цілих чисел і десяткових дробів; означення кореня n-го степеня та арифметичного кореня n-го степеня; властивості коренів; означення степеня з натуральним, цілим та раціональним показниками, їхні властивості; числові проміжки; модуль дійсного числа та його властивості; відношення, пропорції; основна властивість пропорції; означення відсотка; правила виконання відсоткових розрахунків; означення області допустимих значень змінних виразу зі змінними; означення тотожно рівних виразів, тотожного перетворення виразу, тотожності; означення одночлена та многочлена; правила додавання, віднімання і множення одночленів та многочленів; формули скороченого множення; розклад многочлена на множники; означення алгебраїчного дробу; правило виконання дій з алгебраїчними дробами; означення та властивості логарифма, десятковий і натуральний логарифми; основна логарифмічна тотожність; означення синуса, косинуса, тангенса, котангенса, числового аргументу; основна тригонометрична тотожність та наслідки з неї; формули зведення; формули додавання та наслідки з них.
Під час повторення даного розділу учні сформують наступні предметні вміння та способи навчальної діяльності: розрізняти види чисел та числових проміжків; порівнювати дійсні числа; виконувати дії з дійсними числами; використовувати ознаки подільності; знаходити неповну часту та остачу від ділення одного числа на інше; округлювати цілі числа і десяткові дроби; використовувати властивості модуля до розв’язання задач; знаходити відношення чисел у вигляді відсотку, відсоток від числа, число за значенням його відсотка; виконувати тотожні перетворення раціональних, ірраціональних, степеневих, показникових, логарифмічних, тригонометричних виразів та знаходити їх числове значення при заданих значеннях змінних.
Розділ 2. Рівняння, нерівності та їх системи.
Учні повинні знати: рівняння з однією змінною, означення кореня рівняння з однією змінною; нерівність з однією змінною, означення розв’язку нерівності з однією змінною; означення розв’язку системи рівнянь з двома змінними та методи їх розв’язань; рівносильні рівняння,нерівності та їх системи; методи розв’язування раціональних, ірраціональних, показникових, логарифмічних, тригонометричних рівнянь.
Під час повторення даного розділу учні сформують наступні предметні вміння та способи навчальної діяльності: розв’язувати рівняння і нерівності першого та другого степенів, а також рівняння і нерівності, що зводяться до них; розв’язувати системи рівнянь і нерівностей першого і другого степенів, а також ті, що зводяться до них; розв’язувати рівняння і нерівності, що містять степеневі, показникові та тригонометричні вирази; розв’язувати ірраціональні рівняння; застосовувати загальні методи та прийоми у процесі розв’язування рівнянь, нерівностей та систем; користуватися графічним методом; застосовувати рівняння, нерівності та системи до розв’язування текстових задач; розв’язувати рівняння і нерівності, що містять змінну під знаком модуля, та з параметрами.
Розділ 3. Функції.
Учні повинні знати: означення функції, область визначення, область значень функції, графік функції; способи задання функцій, основні властивості та графіки функцій, указаних у назві теми; означення функції, оберненої до заданої; рівняння дотичної до графіка функції в точці; означення похідної функції в точці; фізичний та геометричний зміст похідної; таблиця похідних елементарних функцій; правила знаходження похідної суми, добутку, частки двох функцій; правило знаходження похідної складеної функції; достатня умова зростання(спадання) функції на проміжку; екстремуми функції; означення найбільшого і найменшого значень функції.
Під час повторення даного розділу учні сформують наступні предметні вміння та способи навчальної діяльності: знаходити область визначення, область значень функції; досліджувати на парність(непарність), періодичність функцію; будувати графіки елементарних функцій; встановлювати властивості числових функцій, заданих формулою або графіком; використовувати перетворення графіків функцій; знаходити кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в точці; знаходити похідні елементарних функцій; знаходити похідну складеної функції; розв’язувати задачі з використанням геометричного та фізичного змісту похідної; знаходити проміжки монотонності функції; знаходити екстремуми функції, найбільше та найменше значення функції; досліджувати функції за допомогою похідної та будувати їх графіки.
Розділ 4. Числові послідовності.
Учні повинні знати: означення арифметичної та геометричної прогресій; формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій; формули суми n перших членів арифметичної та геометричної прогресій; формули суми нескінченної геометричної прогресії зі знаменником |q| < 1.
Під час повторення даного розділу учні сформують наступні предметні вміння та способи навчальної діяльності: розв’язувати задачі на арифметичну та геометричну прогресії.
Розділ 5. Первісна та визначений інтеграл.
Учні повинні знати: означення, таблицю, правила знаходження первісних; формулу Ньютона-Лейбніца.
Під час повторення даного розділу учні сформують наступні предметні вміння та способи навчальної діяльності: знаходити первісну, використовуючи її основні властивості; застосовувати формулу Ньютона-Лейбніца для обчислення визначеного інтеграла; обчислювати площу криволінійної трапеції, розв’язувати найпростіші прикладні задачі, що зводяться до знаходження інтеграла.
Планування
№ з/п |
Кількість годин |
Назва теми |
|
21 |
Розділ 1. Числа і вирази |
1 |
1 |
Дійсні числа(натуральні, цілі, раціональні та ірраціональні), їх порівняння та дії з ними |
2 |
1 |
Числові множини та співвідношення між ними |
3 |
1 |
Правило округлення цілих чисел і десяткових дробів |
4 |
1 |
Означення кореня n-го степеня та арифметичного кореня n-го степеня |
5 |
1 |
Властивості коренів |
6 |
1 |
Означення степеня з натуральним, цілим та раціональним показником, їхні властивості |
7 |
1 |
Модуль дійсного числа та його властивості |
8 |
1 |
Відношення та пропорції |
9 |
1 |
Основна властивість пропорції |
10 |
1 |
Відсотки. Правила виконання відсоткових розрахунків |
11 |
1 |
Основні задачі на відсотки |
12 |
1 |
Раціональні вирази та їхні перетворення |
13 |
1 |
Ірраціональні вирази та їхні перетворення |
14 |
1 |
Степеневі вирази та їхні перетворення |
15 |
1 |
Показникові вирази та їхні перетворення |
16 |
1 |
Логарифмічні вирази та їхні перетворення |
17 |
1 |
Тригонометричні вирази та їхні перетворення |
18 |
1 |
Основна тригонометрична тотожність та наслідки з неї |
19 |
1 |
Формули зведення |
20 |
1 |
Формули додавання та наслідки з них |
21 |
1 |
Формули подвійного аргументу |
|
24 |
Розділ 2. Рівняння, нерівності та їх системи |
22 |
1 |
Лінійні рівняння |
23 |
1 |
Квадратні рівняння |
24 |
1 |
Раціональні рівняння |
25 |
1 |
Ірраціональні рівняння |
26 |
1 |
Показникові рівняння |
27 |
1 |
Логарифмічні рівняння |
28 |
1 |
Тригонометричні рівняння |
29 |
1 |
Лінійні нерівності |
30 |
1 |
Квадратні нерівності |
31 |
1 |
Раціональні нерівності |
32 |
1 |
Ірраціональні нерівності |
33 |
1 |
Показникові нерівності |
34 |
1 |
Логарифмічні нерівності |
35 |
1 |
Тригонометричні нерівності |
36 |
1 |
Лінійні системи |
37 |
1 |
Квадратні системи |
38 |
1 |
Раціональні системи |
39 |
1 |
Ірраціональні системи |
40 |
1 |
Показникові системи |
41 |
1 |
Логарифмічні системи |
42 |
1 |
Тригонометричні системи |
43-45 |
3 |
Застосування рівнянь, нерівностей та їх систем до розв’язування текстових задач |
|
13 |
Розділ 3. Функції |
46 |
1 |
Лінійні функції, їх основні властивості |
47 |
1 |
Квадратичні функції, їх основні властивості |
48 |
1 |
Квадратичні функції, їх основні властивості |
49 |
1 |
Степеневі функції, їх основні властивості |
50 |
1 |
Показникові функції, їх основні властивості |
51 |
1 |
Логарифмічні функції, їх основні властивості |
52 |
1 |
Тригонометричні функції, їх основні властивості |
53 |
1 |
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст |
54 |
1 |
Похідні елементарних функцій. Правила диференціювання |
55 |
1 |
Похідна складеної функції, правило її знаходження |
56-58 |
3 |
Дослідження функції за допомогою похідної. Побудова графіків функцій |
|
5 |
Розділ 4. Числові послідовності |
59 |
1 |
Арифметична прогресія, формула n-го члена |
60 |
1 |
Сума n перших членів арифметичної прогресії |
61 |
1 |
Геометрична прогресія, формула n-го члена |
62 |
1 |
Сума n перших членів геометричної прогресії |
63 |
1 |
Сума нескінченної геометричної прогресії зі знаменником |q|<1 |
|
|
Розділ 5. Первісна та визначений інтеграл |
64 |
1 |
Означення первісної функції |
65 |
1 |
Означення визначеного інтеграла, криволінійної трапеції |
66 |
1 |
Таблиця первісних функцій |
67 |
1 |
Правила знаходження первісних |
68 |
1 |
Формула Ньютона-Лейбніца |
69-71 |
3 |
Застосування визначеного інтеграла до обчислення площ криволінійних трапецій |
Розділ 3. Функції (13год.)
Урок №1
Тема: «Лінійні функції, їх основні властивості».
I. Частина містить завдання та вправи в основному репродуктивного характеру на 1-2 логічних кроки і представлені у формі тестів з вибором однієї правильної відповіді .Для їх розв’зання учням достатньо знати правила, означення ,формули та ознаки , передбачені навчальними програмами.
Запропоновані завдання відповідають I-II рівням навчальних досягнень учнів.
1.Знайти значення функції в точці Х0 :
а) y= - , X0= -0,2.
A)-5; Б)0,5; В)5; Г)9.
б) у=-,Х0=-0,2.
А)-1; Б); В)1; Г).
в) f(x)=x+3,Х0=-16.
А)7; Б)-1; В)-1; Г)5.
г) f(x)=x+6,X0=14.
A)8; Б)-1; В)13; Г)4.
2.При яких х визначена дана функція:
а) y=.
A(-∞;4) (4;+∞); Б)(-∞;-4);
В(-∞;-4)(4;+∞); Г)(-4;+∞).
б) у=.
А (-∞;-4)(-5;+ ∞); Б) (- ∞;5)(5;+ ∞)
В (-5;+ ∞); Г(-∞;-5)
в) у=
А(-∞;-3)(-3;+ ∞) Б)(- ∞;5)(3;+ ∞);
В(3;+ ∞); Г(-∞;-3).
г) у=
А(-∞;-7)(-7;+ ∞); Б(-∞;7)(7;+ ∞);
В)(-7;+ ∞); Г)(- ∞;7).
3.Яка з функцій є лінійною.
а) А)у=; Б)у=; В)у=+1; Г)у=5
б) А)у=-3х+1; Б)у=; В)у=; Г)у=.
4.Через яку з даних точок проходить графік функції.
а)у=3х-1
А)(2;7); Б)(2;5); В)(-2;5); Г(-2;-5)
б) у=2х+1.
А (2;3); Б)(-2;6); В)(-2;-3); Г)(2;6).
5.Яка з поданих функцій є зростаючою на всій своїй області визначення:
а) А)у=5х; Б)у=-5х; Г)у=5.
Б) А)у=7-х; Б)у=-7х; В)у=-7+х; Г)у=-7-х.
6.Яка з поданих функцій є спадною на всій своїй області визначення:
а) А)у=х+3; Б)у=3х; В)у=; Г)у=-3х.
б) А)у=0,3х-5; Б)у=5-х; В)у=5; Г)у=х.
7.Графік якої з наведених функцій проходить через початок координат:
а) А)у=; Б)у=5х; В)у=5-х; Г)=5+х.
б) А)у=; Б)у=; В)у=4-х; Г)у=4+х.
8.При якому значенні х невизначена функція:
а)у=.
А)-4; Б)-2; В)-2;4; Г)2.
б)у=.
А)4; Б)1;4; В)-1;-4; Г)-4.
9.Знайдіть точку перетину графіка функції з віссю Оу:
а)у=-3х-7.
А)(-3;-7); Б)(0;-7); В)(-;0); Г)(0;-).
б)у=4х-5.
А)(-5;4); Б)(0;15); В)(5;0); Г)(0;5).
10.Знайдіть точку перетину графіка функції з віссю Ох:
а)у=-3х+15
А)(15;0); Б)(0;15); В)(5;0); Г)(0;5).
б)=-12+6х.
А)(0;2); Б)(2;0); В)(12;0); Г)(-12;0).
11.Яка з функцій є оберненою пропорційністю:
а) А)у=2х; Б)у=2х-3; В)у=; Г)у=
б) А)у=-5х; Б)у=-; В)у=2х-2; Г)у=.
12.Яка з поданих прямих перетинає задану пряму:
а)у=2х+3?
А)у=х+5; Б)у=2х-3; В)у=2х-2; Г)у=2х+5
б)у=-3х+7?
А)у=3х+5; Б)у=-3х+4; В)у=-3х; Г)у=-3х-5
13.Графік якої функції зображено на малюнку:
а) у А)у=х-3;
Б)у=х+3;
3 х В)у=-х+3;
Г)у=-х-3
-3
б) у А)у=х+2;
Б)у=2х;
2 В)у=х;
1 х Г)у=-2х
II частина – це завдання III рівня навчальних досягнень учнів . Учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях,уміє виконувати математичні операції загальна методика і послідовність яких йому знайомі , але зміст та умови виконання змінені.
14.Побудуйте графік функції у=0,5х-3.Чи належить цьому графіку точка А(-18;-12)?Користуючись графіком знайдіть проміжки знакосталості.
15.Побудуйте графік функції у=1,5х+4. чи належить цьому графіку точка А(-18;23)? Користуючись графіком,знайдіть проміжки знакосталості.
16.Побудуйте графік функції у=2х-5 знайдіть за графіком:
А) значення у, при якому х=-1;1;4;5
б) значення х, якщо у=-1,6;
в) значення х, при яких у>0,y<0.
18. Функція задана формулою у=:
а) знайдіть значення функції,якщо х=-1;0;11;
б) при якому значенні х значення функції дорівнює 8;-2;5.
19.Функція задана формулою у=.
а) знайдіть значення функції,якщо х=-3,5∙х=1;х=13;
б)при якому значенні х значення функції дорівнює 20;0.
20. Побудуйте графіки функцій та знайдіть координати точок перетину графіків:
а) у=2х+4 і у=-2х;
б) у=-2х+4 і у=2х.
21.Побудуйте графік функції у=2х-1.Чи проходить графік функції через точку А(-25;-57)?
22.Побудуйте графік функції у=-2х+3 чи проходить графік функції через точку В(20;-37)?
23.Побудуйте графік функції
а) у=-х+1,5; б) у=х-2,5.
Вкажіть координати точок перетину графіка з осями координат.
III частина містить завдання IV рівня навчальних досягнень учнів та завдання поглибленого рівня це задачі та вправи,розв’язання яких вимагає вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях,застосовувати оригінальні строгості суджень.
24.Побудуйте графік функції.
а)
б) у=
в) у=
г) у=
25. Графік лінійної функції проходить через точки А і B. Задайте цю функцію формулою, якщо
а) А(0;2), В (3;-1); б) А(2;-5), В(0;1); в) А(-5; 32), В(3;-8); г) А(4;-5), В(-2; 18).
Урок №2 , №3
Тема: «Квадратичні функції, їх основні властивості»
| частина
Яка з функцій є квадратичною ?
1. А) y= 3x-4; Б) y= x+3; В) y= Г)y=x²+3x-4;
2. A) y= ; Б) y=; В) y=x²-9x+8; Г)y= -x – 9;
3.Знайдіть значення функції y=x² - 3x в точці x₀ = 2
А)2; Б)-2; В)-4; Г)10;
4.Знайдіть значення функції y=x² + 3x в точці x₀ = 2
А)14; Б)7; В)10; Г)8;
5.Функція задана формулою f(x)=x² + 4x. Знайдіть f(-2).
А)12; Б)4; В)-12; Г)-4;
6.Функція задана формулою f(x)= x²- 3x. Знайдіть f(1).
А)-2; Б)2; В)-4; Г)4;
7.y=x²-3x-10;
А)А(5;0); Б)В(-5;0); В)С(3;10); Г)D(-3;10);
8.y=x²-x-12;
А)А(3;0); Б)С(-3;0); В)D(4;2); Г)В(0;12);
9.y=x²+1;
А)А(-4;17); Б)К(-2;-3); В)Н(4;16); Г)N(-4;-15);
10.y=-2x²+3;
А)F(2;5); Б)N(-1;5); В)A(-2;5); Г)K(-1;1);
11.y=x²+a проходить через точку В(1;-1)?
А)a=-3; Б) a= 2; В) a= 3; Г)a=-2;
12.y=ax² проходить через точку D(2;-8)?
А) a= 2; Б)a=-2; В) a= 4; Г)a=-4;
13.y=x²+2, В(-1;y).
А)3; Б)-1; В)1; Г)-3;
14.y=1-x²,А)(x;-24)
А)-5;5; Б)5; В)-5; Г)-;.
15. y=-x²-6x-5;
А) [4;+); Б)(-;4]; В) (-;4); Г) (4;+);
16.y=2(x-3)²+6;
А)9; Б)6; В)4; Г)10;
17. y=-2(x-3)²+6;
А)7; Б)-2; В)3; Г)-10;
18.y=;
А)x(-;2)(2;3)(3;+); Б)x(-;0)(0;+);
В)x(-;-3)(-3;-2)(-2;+); Г)x(-;2)(3;+);
19.y=;
А)x(-;0)(0;+); Б)x(-;-1)(1;+);
В)x Г)x
20.y=3x²-24x+21;
А)21; Б)-1;-7; В)1;7; Г)функція нулів не має.
21.y=5x²+10x-15;
А)-15; Б)-1;3; В)1;-3; Г)функція нулів не має.
22.y=x²-10x-24;
А)12;-2; Б)6;-4; В)-12;2; Г)-6;4;
23.y=x²-6x-40;
А)-10;4; Б)-5;8; В)10;-4; Г)5;-8;
24. y=x²+5x+3;
А)1; Б)5; В)3; Г)9;
25.y=x²-6x-7;
А)-7; Б)-6; В)1; Г)-13;
26.y=x²-8x+12;
А) (-4;-4); Б) (4;4); В) (4;-4); Г) (-4;4);
27.На осі ординат;
А)y=-x²+3x; Б)y=-x²+3x+4; В)y=-x²+3; Г) y=-(x-3)²+3;
28.На осі абсцис;
А)y=x²+6x; Б)y=x²+6x+9; В) y=x²+6; Г)y=x²+6x-7;
29.y=x²+2x-3;
А)y=-1; Б)y=-5; В)y=-4; Г)y=7;
30.y=-x²+2;
А)y=-2; Б)y=2; В)y=1; Г)y=-1;
II частина
31.Побудуйте графік функції і знайдіть проміжки знакосталості y=x²-5x+6.
32.Побудуйте графік функції y=x²-2x-3. Знайдіть проміжок на якому функція зростає.
33.Побудуйте графік функції y=x²-2x-3. Знайдіть проміжок на якому y0.
34.Побудуйте графік функції y=x²+4x-5. Знайдіть проміжок на якому y0.
35.Побудуйте графік функції y=-x²+6x-5. Знайдіть найбільше значення функції.
36.Побудуйте графік функції y=x²-6x+5. Знайдіть найменше значення функції.
37.Побудуйте графік функції y=-x²+1.При яких значеннях х, функція приймає додатні значення?
38.Побудуйте графік функції y=-x²+1.При яких значеннях х, функція приймає додатні значення?
39.Побудуйте графік функції y=x²-2х+3 на проміжку [0;3]. Користуючись графіком знайдіть область значення функції.
40.При яких значеннях х невизначена функція y=?
41.Чому дорівнюють абсциси точок перетину даної параболи с віссю ОХ y=x²-5х-24?
42.Знайдіть ординату точки перетину графіка функції з віссю ординат y= x²+8x-1.
43.Які абсциси мають точки перетину графіків функції y=3х-x² і y= x²-х.
44.Знайдіть координати точок перетину прямої і параболи 2х-у+2=0 і у=2x²+5х-7.
45.Графіку функції у=2x²+bx+3 належить точка А(-1;6). Знайдіть b.
46. Графіку функції у=-x²-3x+с належить точка А(-2;5). Знайдіть с.
47. Графіку функції у=ax2+4x-3 належить точка А(1;2). Знайдіть a.
48.Побудувати графік функції у=x2-4х+3.
За графіком визначити:
А)значення у, якщо х=2;
Б)значення х, якщо у=3;
В)нулі функції.
III частина
49.Побудувати графік функції і за графіком визначити область значення функції,
проміжки знакосталості, спадання і зростання у=.
50.Знайдіть допустимі значення змінної х функції у=;
51.Знайдіть допустимі значення змінної х функції у=;
52.Знайдіть область визначення функції у=+;
53.Побудуйте графік квадратної функції у= x²-4х+а,якщо її найменше значення дорівнює 1.
54.Знайти проміжок спадання функції:у=(х-6)(х+2);
55.Знайти точки параболи, у яких абсциси та ординати однакові:у=x²-6х+10;
56.Знайти точки графіка функції,у яких абсциса та ордината є протилежними числами:
у=x²+2х-10;
57.Знайти значення с,при яких функція набуває тільки від’ємних значень:
у=-x²-6х-с;
58.Знайти значення с,при яких усі точки графіка функції лежать вище від осі х:
у=x²-10х+с;
59.Побудуйте графік даної функції f(x). За графіком визначити область значень функції,проміжки знакосталості,зростання і спадання: f(x)=-2x²-8x-6;
60.Графік квадратної функції з вершиною А(1;1) проходить через точку С(-1;5). Знайти коефіцієнт а,b і c у формулі функції.
61.Графік квадратичної функції належать точки А (3;-3), В (2; 3)і С (7;13). Записати формулу цієї функції.
Урок №4
Тема: «Степеневі функції, їх основні властивості»
| частина
1.Скільки коренів має рівняння?
а ) х4+1=0; б ) х3+1=0;
А) Жодного; Б) тільки один; В) два; Г)безліч; Д) визначити неможливо;
2.Установіть відповідність між функціями, заданими формулами (1-4)та їхніми графіками(А-Д).
а ) 1) y= ; б ) 1) y=
2) y=x-2; 2) y=x-3;
3) y= 3) y=;
4) y= ; 4) y=;
А) у Б) у
В) у Г) у
0 х 0 х
Д) у
3.Знайдіть область визначення функції:
а ) у=; б ) у=;
А) (- Б) (-]; В) (1;+); Г) [1;+); Д) R;
4.Установіть відповідність між функціями, заданими формулами (1-4), та їхніми областями визначення:
1) у=х-6;
2) у=;
3) у=;
4) у=;
А) (- Б) [0;+); В) (0;+);
Г) (-;+); Д) (-(0;+);
5.Зобразити схематично графіки функцій, записати їх область визначення та область значення:
а ) f(x)=; б ) g(x)=; в ) u(x)=.
6.Що більше:
а ) або ; б ) або ;
7.Що менше:
а ) або ; б ) або ;
8.Порівняйте числа:
а ) і ; б ) і ; в ) і ;
9.Порівняти числа:
а ) і 0; б ) і 1; в ) і ; г ) і ;
10.При яких Х має зміст вираз:
а ) ; б); в ) ; г);
11.Знайдіть область визначення функції:
а ) у=х7; б ) у=х-3; в ) у=; г ) у=; д ) у= ;
12.Побудуйте графік функції:
а ) у=х4; б ) у=х7.
II частина
13.Знайдіть область значень функції f(x)=3-.
14.Порівняти числа:
а ) і ; б ) і .
15.Порівняти числа:
а ) і ; б ) і 50,4;
16.Порівняти числа:
а ) і ; б ) і ;
17.Розв’яжіть рівняння:
а ) х3=7; б ) х8=3; в ) х5=-5; г ) х8=-13; д ) х4=16;
18.Побудуйте графік функції :
а ) у=х-3; б ) у=х-4; в ) у=; г ) у=;
19.Знайдіть область визначення функції:
а ) у=; б ) у=;
III частина
20.Побудуйте і порівняйте графіки функцій:
а ) у= і у=; б ) у= і у=.
21.Побудуйте графік функції:
а ) у=(х+1)4; б ) у=-3; в ) у=; г ) у=;
22.Розв’яжіть графічно рівняння:
а ) =6-х; б ) =х2; в ) =2-х; г ) =2х-1;
23.Знайдіть область визначення функції:
а ) у=; б ) у=;
24.Знайдіть область визначення функції:
а ) у=;
б ) у=.
25.Побудуйте графік функції:
У=якщо х
26.Знайдіть проміжки знакосталості функції:
а ) у=; б ) у=.
Урок № 5.
Показникові функції, їх основні властивості
1.Якщо графік функції y проходить через точку M(2;4 ), то а дорівнює:
А); Б) 1; В) 2;Г) -2; Д) 4
2.Порівняти m та n,якщо (m˃()n
А)m˃n;Б ) m≥n;В) m˂n;Г) m≤n;Д)m=n
3. Порівняти числа та 1
А)2,5-√2˂1;Б)2,5-√2˃1;В) 2,5-√2 =1
4. Областю визначення функції y= ()xє проміжок:
А) (-;0);Б) (0;);В) (-;); Г) [0;)
5. Яка з функцій зростає:
А) y=0,018x;Б) y=()x; В) y=7x; Г) y=x
6. Яка с функцій спадає
А) y=2x;Б)y=()x; В) y=()x; Г)y=