Навчальна мета: систематизувати і узагальнити знання про чотирикутники.закріплювати вміння розв’язувати задачі даного тематичного блоку. Розвиваюча мета: розвивати образне, логічне та творче мислення, уяву, пам'ять, вміння аналізувати отриману інформацію за поданим рисунком задачі; тренувати навички швидкого обчислення та навички застосування властивостей та ознак чотирикутників. Виховна мета: виховувати відповідальність за отримані якісні й стійкі знання; розуміння необхідності вивчення математики; прагнення до самовдосконалення, наполегливість.
Номер слайду 3
Восьме жовтня. Класна робота. Чотирикутники. Розв'язування задач
Номер слайду 4
ДЕВІЗ УРОКУ : „Серед різних умів за однакових умов має перевагу той, хто знає геометрію..” Б. Паскаль
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Застосування. У фізиці паралелограм застосовують при знаходженні рівнодіючої сили. У житті паралелограми - це рами велосипедів, мотоциклів, де для жорсткості проведена діагональ.
Номер слайду 8
style.text. Decoration. Underline
Номер слайду 9
.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Гра «Острів правильних і неправильних відповідей»
Номер слайду 12
1. Дано: АВСД-ромб. Знайти:<ВДС2. Знайти кути паралелограма
Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожен з них став вдвоє багатшим. Адже обидва стали тепер розумнішими». Ця притча проста, але зміст її глибокий. Обмінюючись думками, ідеями, досвідом, знаннями, люди нічого не втрачають, а багато чого набувають — нових знань.