Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Презентація "День безпечного інтернету"

Про матеріал

День безпечного Інтернету відзначають щороку. 11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Презентація розроблена для виховного заходу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

День Безпечного Інтернету#Разом для найкращого Інтернету

Номер слайду 2

Номер слайду 3

За ініціативою європейських некомерційних організацій European School. Net та Insafe Захід запроваджено День безпечного Інтернету (англ. Safer Internet Day), який з 2004 року відзначається у вівторок другого тижня лютого. Цього дня в багатьох країнах світу обговорюються:шляхи безпечного використання молоддю Інтернету,питання інтернет-етики,загрози протизаконного контенту. День безпечного Інтернету має на меті досягнення об'єднання зусиль держави, бізнесу і громадськості для популяризації механізмів безпечної роботи в мережі, перш за все серед дітей та молоді.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Цифровий слід – це всі дії людини в Інтернеті, з яких складається її електронний портрет. Коли вона публікує фотографії, аудіозаписи, відео, текстові повідомлення, дописи в блозі чи пише на сторінках друзів, то залишає в мережі так званий слід. Особиста інформація – інформація про конкретну особу. Вона може бути загальнодоступною, призначеною лише для деяких людей або цілковито приватною, залежно від того, наскільки конфіденційною вона є. Налаштування – Розділ на сайті, у додатку тощо, де можна вказати, яку інформацію про себе користувач хоче показувати іншим і як служба оброблятиме дані його облікового запису. Межі – кордони або точки переходу між двома різними зонами; неписані правила поведінки. З одного боку меж певні дії можуть бути прийнятні, а з іншого – неприпустимі. Діліться з обачністю

Номер слайду 6

Не піддавайтеся обману. Фішинг – спроба виманити особисту інформацію в користувача Інтернету. Зазвичай для фішингу застосовуються електронні листи, оголошення та фіктивні сайти, за дизайном дуже подібні до тих, які часто відвідує користувач. Цільовий фішинг – фішингова атака, спрямована на конкретного користувача із застосуванням його особистої інформації. Шахрайство – спроба обманним способом отримати гроші або інші цінності. Довірений – надійний; той, що працює правильно чи виконує необхідні функції. Справжній – реальний, правдивий; не фіктивний і не скопійований. Перевірка – процедура, яка показує, чи справжній певний обліковий запис, сайт тощо. Оманливий – створений з метою створення у користувачів хибного враження. Шахрайський – створений, щоб ошукувати людей із метою отримання цінностей. Брандмауер – програма, яка захищає комп’ютер від більшості видів шахрайства.

Номер слайду 7

Конфіденційність – захист своєї й чужої особистої інформації. Безпека – правильні звички поводження з апаратним і програмним забезпеченням, які допомагають його захистити. Двоетапна перевірка – процедура безпечного входу в обліковий запис, яка відбувається у два етапи (наприклад, коли спершу потрібно ввести пароль, а потім код із SMS). Маркер безпеки – брелок або інший невеликий пристрій для отримання доступу до системи. Пароль – таємна комбінація символів для доступу до чогось. Бережіть свої таємниці

Номер слайду 8

Залякування – небажана агресивна поведінка, яка з часом повторюється чи може повторюватися. Спостерігач – людина, яка має змогу завадити певним неприпустимим діям або повідомити про них, але нічого не робить. Небайдужий – людина, яка виступає проти певних неприпустимих дій або повідомляє про них. Переслідування – поведінка, за якої людина ставить жертву переслідувань у дискомфортне становище за допомогою непроханих і небажаних висловлювань або фізичних дій. Посилення – збільшення гучності чи інтенсивності. Блокування – заблокувавши певну людину, можна заборонити їй переглядати ваш профіль, надсилати вам повідомлення тощо. Круто бути доброзичливим!

Номер слайду 9

Сумніваєтеся? Спитайте!Слід звертатися по допомогу до дорослого, якому довіряєте, в будь-якій ситуації, яка викликає в них острах або сумнів:• підозра, що ваш обліковий запис зламано • забули пароль і потребуєте допомоги дорослого. • підозра, що вас намагаються ошукати або уже стали жертвою шахрайства • хтось у мережі заводить розмову на некомфортні для вас теми. • незнайома людина надсилає вам підозріле повідомлення. • ви хочете поговорити про доброзичливість і агресію в Інтернеті. • боїтеся, що опублікували в Інтернеті інформацію, яку не варто було розкривати.

Номер слайду 10

ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЦИФРОВУ ЕРУ

Номер слайду 11

Номер слайду 12

ЧОМУ СЛІД ПРОТИДІЯТИ МОВІ НЕНАВИСТІ В ІНТЕРНЕТІ? МОВА НЕНАВИСТІ РАНИТЬЗА СТАВЛЕННЯМ ЙДЕ ДІЯМОВА НЕНАВИСТІ ОНЛАЙН — ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ «ПРОСТО» СЛОВА. МОВА НЕНАВИСТІ СТОСУЄТЬСЯ ЯК ОКРЕМИХ ОСІБ, ТАК І ГРУПІНТЕРНЕТ НЕ ТАК ЛЕГКО ВІДСЛІДКУВАТИГЛИБОКІ КОРЕНІ МОВИ НЕНАВИСТІ В ІНТЕРНЕТІІНТЕРНЕТ — ЦЕ НЕ ОСТРІВІНТЕРНЕТ ЩЕ МОЛОДИЙ!ІНТЕРНЕТ МОЖЕ СТАТИ КРАЩИМ!МІФ АНОНІМНОСТІ І БЕЗКАРНОСТІ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ПОТРЕБА В ІНТЕРНЕТ-ГРАМОТНОСТІ

Номер слайду 15

СОЦІАЛЬНІ ОНЛАЙН-МЕДІА

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Виховна робота
Додано
21 січня
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку