День безпечного Інтернету відзначають щороку. 11 лютого 2020 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом «Разом для найкращого Інтернету». Презентація розроблена для виховного заходу.
День Безпечного Інтернету#Разом для найкращого Інтернету
Номер слайду 2
Номер слайду 3
За ініціативою європейських некомерційних організацій European School. Net та Insafe Захід запроваджено День безпечного Інтернету (англ. Safer Internet Day), який з 2004 року відзначається у вівторок другого тижня лютого. Цього дня в багатьох країнах світу обговорюються:шляхи безпечного використання молоддю Інтернету,питання інтернет-етики,загрози протизаконного контенту. День безпечного Інтернету має на меті досягнення об'єднання зусиль держави, бізнесу і громадськості для популяризації механізмів безпечної роботи в мережі, перш за все серед дітей та молоді.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Цифровий слід – це всі дії людини в Інтернеті, з яких складається її електронний портрет. Коли вона публікує фотографії, аудіозаписи, відео, текстові повідомлення, дописи в блозі чи пише на сторінках друзів, то залишає в мережі так званий слід. Особиста інформація – інформація про конкретну особу. Вона може бути загальнодоступною, призначеною лише для деяких людей або цілковито приватною, залежно від того, наскільки конфіденційною вона є. Налаштування – Розділ на сайті, у додатку тощо, де можна вказати, яку інформацію про себе користувач хоче показувати іншим і як служба оброблятиме дані його облікового запису. Межі – кордони або точки переходу між двома різними зонами; неписані правила поведінки. З одного боку меж певні дії можуть бути прийнятні, а з іншого – неприпустимі. Діліться з обачністю
Номер слайду 6
Не піддавайтеся обману. Фішинг – спроба виманити особисту інформацію в користувача Інтернету. Зазвичай для фішингу застосовуються електронні листи, оголошення та фіктивні сайти, за дизайном дуже подібні до тих, які часто відвідує користувач. Цільовий фішинг – фішингова атака, спрямована на конкретного користувача із застосуванням його особистої інформації. Шахрайство – спроба обманним способом отримати гроші або інші цінності. Довірений – надійний; той, що працює правильно чи виконує необхідні функції. Справжній – реальний, правдивий; не фіктивний і не скопійований. Перевірка – процедура, яка показує, чи справжній певний обліковий запис, сайт тощо. Оманливий – створений з метою створення у користувачів хибного враження. Шахрайський – створений, щоб ошукувати людей із метою отримання цінностей. Брандмауер – програма, яка захищає комп’ютер від більшості видів шахрайства.
Номер слайду 7
Конфіденційність – захист своєї й чужої особистої інформації. Безпека – правильні звички поводження з апаратним і програмним забезпеченням, які допомагають його захистити. Двоетапна перевірка – процедура безпечного входу в обліковий запис, яка відбувається у два етапи (наприклад, коли спершу потрібно ввести пароль, а потім код із SMS). Маркер безпеки – брелок або інший невеликий пристрій для отримання доступу до системи. Пароль – таємна комбінація символів для доступу до чогось. Бережіть свої таємниці
Номер слайду 8
Залякування – небажана агресивна поведінка, яка з часом повторюється чи може повторюватися. Спостерігач – людина, яка має змогу завадити певним неприпустимим діям або повідомити про них, але нічого не робить. Небайдужий – людина, яка виступає проти певних неприпустимих дій або повідомляє про них. Переслідування – поведінка, за якої людина ставить жертву переслідувань у дискомфортне становище за допомогою непроханих і небажаних висловлювань або фізичних дій. Посилення – збільшення гучності чи інтенсивності. Блокування – заблокувавши певну людину, можна заборонити їй переглядати ваш профіль, надсилати вам повідомлення тощо. Круто бути доброзичливим!
Номер слайду 9
Сумніваєтеся? Спитайте!Слід звертатися по допомогу до дорослого, якому довіряєте, в будь-якій ситуації, яка викликає в них острах або сумнів:• підозра, що ваш обліковий запис зламано • забули пароль і потребуєте допомоги дорослого. • підозра, що вас намагаються ошукати або уже стали жертвою шахрайства • хтось у мережі заводить розмову на некомфортні для вас теми. • незнайома людина надсилає вам підозріле повідомлення. • ви хочете поговорити про доброзичливість і агресію в Інтернеті. • боїтеся, що опублікували в Інтернеті інформацію, яку не варто було розкривати.
Номер слайду 10
ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЦИФРОВУ ЕРУ
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ЧОМУ СЛІД ПРОТИДІЯТИ МОВІ НЕНАВИСТІ В ІНТЕРНЕТІ? МОВА НЕНАВИСТІ РАНИТЬЗА СТАВЛЕННЯМ ЙДЕ ДІЯМОВА НЕНАВИСТІ ОНЛАЙН — ЦЕ БІЛЬШЕ, НІЖ «ПРОСТО» СЛОВА. МОВА НЕНАВИСТІ СТОСУЄТЬСЯ ЯК ОКРЕМИХ ОСІБ, ТАК І ГРУПІНТЕРНЕТ НЕ ТАК ЛЕГКО ВІДСЛІДКУВАТИГЛИБОКІ КОРЕНІ МОВИ НЕНАВИСТІ В ІНТЕРНЕТІІНТЕРНЕТ — ЦЕ НЕ ОСТРІВІНТЕРНЕТ ЩЕ МОЛОДИЙ!ІНТЕРНЕТ МОЖЕ СТАТИ КРАЩИМ!МІФ АНОНІМНОСТІ І БЕЗКАРНОСТІ