СИНХРОННИЙ РЕЖИМ Синхронний режим означає співпрацю в режимі реального часу. Його перевага в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час. Відеоконференція Обговорення й ухвалення рішень, дискусії, захист проєктів — усе відбувається в режимі реального часу. Педагоги і учні бачать одне одного . Віртуальний клас Заняття у віртуальному освітньому середовищі, де моделюють активності очного формату і використовують аналітичні інструменти електронного навчання.
АСИНХРОННИЙ РЕЖИМ Асинхронний режим може охоплювати різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки (але не обмежуватися ними). За допомогою асинхронного режиму навчання учні працюють у власному темпі та у зручний для себе час. Онлайн-література Електронні підручники, конспекти тощо. Чат Спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативної комунікації. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіо-, відеочат. Електронна пошта Стандартний сервіс інтернету, що забезпечує передавання повідомлень як у формі звичайних текстів, так і в інших формах
Основні компоненти: Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями. Онлайн-контент (самостійне навчання). Учень самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього темпі та місці. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителями. Співпраця може відбуватися як у класі під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Оцінка. Учні можуть стежити за своїм прогресом, а вчителі натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Додаткові матеріали можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо. Змішане навчання
поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи;нові форми та методи навчання;нові інструменти управлінської діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і учнів;покращення матеріально- технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;можливість навчання у будь-який час і будь де. Переваги змішаного навчання:
ПЛАНУВАННЯ Й ПРОЄКТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГОТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯПроаналізувавши досвід дистанційного навчання, можна стверджувати: перше, що потрібно для організації якісного освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання, —забезпечення комунікації. Має бути визначене місце, де учні та батьки отримуватимуть організаційну інформацію. Саме тому більшість учителів і класних керівників використовують можливості додатків Viber та Telegram, створивши групи для учасників освітнього процесу.
СЕРВІСИ-МЕСЕНДЖЕРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКУВАННЯ ПЕРЕВАГИ НЕДОЛІКИ Можливості: ✓ спілкуватися індивідуально в аудіо-, відео- та текстовому режимах; ✓ формувати групи (до 250 учасників), спільноти (необмежена кількість учасників); ✓ проводити опитування; ✓ створювати закріплене повідомлення у групі чи спільноті; ✓ влаштувати аудіонараду; ✓ установити програму на комп’ютері ✓ відеодзвінки у Viber погано підходять для груп, радше для індивідуального спілкування при якісному інтернеті. ✓ тривалість голосового повідомлення не більше 30 с. ✓ часто приходить спам. ✓ цей сервіс не зберігає історію листування
СЕРВІСИ-МЕСЕНДЖЕРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКУВАННЯ ПЕРЕВАГИ НЕДОЛІКИ ✓ працює швидко, дає збої, рідше ніж інші месенджери. ✓ надійно захищає персональні дані та інформацію в чатах. ✓ автоматично зберігає інформацію у власній хмарі. ✓ при не дуже якісному інтернеті працює стабільніше ніж інші месенджери. ✓ можливість здійснення дзвінка, запису і відправлення аудіо та відеоповідомлення ✓ отримані зображення завантажуються тільки за потреби в галерею зображень у смартфоні✓ неможливо здійснювати відеодзвінок