Презентація "Дистанційний та змішаний формати навчання."

Про матеріал
Вчитель є однією з професій, представники якої повинні одночасно змінюватись з вимогами сучасного життя, опановуючи нові знання, навички задля покращення та підвищення ефективності навчального процесу. Реалії сьогодення наголошують на важливості оволодіння педагогами цифровими інструментами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційний та змішаний формати навчання. Мельник С.І., вчитель хімії ТСШ №3

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій. Дистанційне навчання

Номер слайду 4

Режими методики дистанційного навчання:

Номер слайду 5

СИНХРОННИЙ РЕЖИМ Синхронний режим означає співпрацю в режимі реального часу. Його перевага в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час. Відеоконференція Обговорення й ухвалення рішень, дискусії, захист проєктів — усе відбувається в режимі реального часу. Педагоги і учні бачать одне одного . Віртуальний клас Заняття у віртуальному освітньому середовищі, де моделюють активності очного формату і використовують аналітичні інструменти електронного навчання.

Номер слайду 6

АСИНХРОННИЙ РЕЖИМ Асинхронний режим може охоплювати різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки (але не обмежуватися ними). За допомогою асинхронного режиму навчання учні працюють у власному темпі та у зручний для себе час. Онлайн-література Електронні підручники, конспекти тощо. Чат Спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативної комунікації. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіо-, відеочат. Електронна пошта Стандартний сервіс інтернету, що забезпечує передавання повідомлень як у формі звичайних текстів, так і в інших формах

Номер слайду 7

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО І АСИНХРОННОГО РЕЖИМІВ

Номер слайду 8

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО І АСИНХРОННОГО РЕЖИМІВ

Номер слайду 9

Виклики технології дистанційного навчання

Номер слайду 10

Виклики технології дистанційного навчання

Номер слайду 11

Організація освітнього процесу, що поєднує застосування технологій дистанційного навчання на очній форміЗмішане навчання

Номер слайду 12

Основні компоненти: Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями. Онлайн-контент (самостійне навчання). Учень самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього темпі та місці. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителями. Співпраця може відбуватися як у класі під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Оцінка. Учні можуть стежити за своїм прогресом, а вчителі натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Додаткові матеріали можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо. Змішане навчання

Номер слайду 13

поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи;нові форми та методи навчання;нові інструменти управлінської діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і учнів;покращення матеріально- технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями;можливість навчання у будь-який час і будь де. Переваги змішаного навчання:

Номер слайду 14

Проблеми:матеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями;різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів;проблеми учнів самоорганізувати навчальний процес;відсутність живого спілкування та мовної практики. Недоліки змішаного навчання:

Номер слайду 15

ПЛАНУВАННЯ Й ПРОЄКТУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГОТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯПроаналізувавши досвід дистанційного навчання, можна стверджувати: перше, що потрібно для організації якісного освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання, —забезпечення комунікації. Має бути визначене місце, де учні та батьки отримуватимуть організаційну інформацію. Саме тому більшість учителів і класних керівників використовують можливості додатків Viber та Telegram, створивши групи для учасників освітнього процесу.

Номер слайду 16

СЕРВІСИ-МЕСЕНДЖЕРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКУВАННЯ ПЕРЕВАГИ НЕДОЛІКИ Можливості: ✓ спілкуватися індивідуально в аудіо-, відео- та текстовому режимах; ✓ формувати групи (до 250 учасників), спільноти (необмежена кількість учасників); ✓ проводити опитування; ✓ створювати закріплене повідомлення у групі чи спільноті; ✓ влаштувати аудіонараду; ✓ установити програму на комп’ютері ✓ відеодзвінки у Viber погано підходять для груп, радше для індивідуального спілкування при якісному інтернеті. ✓ тривалість голосового повідомлення не більше 30 с. ✓ часто приходить спам. ✓ цей сервіс не зберігає історію листування

Номер слайду 17

СЕРВІСИ-МЕСЕНДЖЕРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКУВАННЯ ПЕРЕВАГИ НЕДОЛІКИ ✓ працює швидко, дає збої, рідше ніж інші месенджери. ✓ надійно захищає персональні дані та інформацію в чатах. ✓ автоматично зберігає інформацію у власній хмарі. ✓ при не дуже якісному інтернеті працює стабільніше ніж інші месенджери. ✓ можливість здійснення дзвінка, запису і відправлення аудіо та відеоповідомлення ✓ отримані зображення завантажуються тільки за потреби в галерею зображень у смартфоні✓ неможливо здійснювати відеодзвінок

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Інші матеріали
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку