Презентація до дистанційного уроку української мови, 1 клас, "Апостроф. Буква щ. Текст"

Про матеріал
На цьому уроці діти вивчають правопис слів з апострофом, звуковий склад букви щ, повторюють визначення тексту та видів речення. Водночас учні розвивають навички виправлення орфографічних помилок, побудови звукових схем слів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Апостроф. Буква щ. Текст. Тулінова О. Д.

Номер слайду 2

Апостроф пишемо після букв б, п, в, м. ф, р перед буквами я, ю, є, ї, що позначають по два звуки ( [йа], [йу], [йе], [йі] ), а також в імені Лук'ян та похідних від нього словах: м'яч, солов'ї, Лук'яненко. Тулінова О. Д.

Номер слайду 3

У словах буря, буряк, рясно, рябий, повітря, свято, цвях, духмяний, медвяний, різдвяний, крюк, Рєпін апострофа немає, тому що букви я, ю, є позначають _____ звук і __________попереднього приголосного. Тулінова О. Д.

Номер слайду 4

У словах буря, буряк, рясно, рябий, повітря, свято, цвях, духмяний, медвяний, різдвяний, крюк, Рєпін апострофа немає, тому що букви я, ю, є позначають один звук і м'якість попереднього приголосного. Тулінова О. Д.

Номер слайду 5

Виправ помилки Незнайка. Назви правило, яке він порушив. Пють, повітря, св'ято, бурян, р'ясно. Тулінова О. Д.

Номер слайду 6

Виправ помилки Незнайка. Назви правило, яке він порушив. П'ють, повітря, св'ято, бурян, р'ясно. Тулінова О. Д.

Номер слайду 7

Виправ помилки Незнайка. Назви правило, яке він порушив. П'ють, повітря, св'ято, бурян, р'ясно. Тулінова О. Д.

Номер слайду 8

Виправ помилки Незнайка. Назви правило, яке він порушив. П'ють, повітря, св'ято, бур'ян, р'ясно. Тулінова О. Д.

Номер слайду 9

Виправ помилки Незнайка. Назви правило, яке він порушив. П'ють, повітря, св'ято, бур'ян, р'ясно. Тулінова О. Д.

Номер слайду 10

У словах буря, буряк, рясно, рябий, повітря, свято, цвях, духмяний, медвяний, різдвяний, крюк, Рєпін апострофа немає, тому що букви я, ю, є позначають один звук і м'якість попереднього приголосного. Тулінова О. Д.

Номер слайду 11

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 12

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 13

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 14

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 15

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 16

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 17

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 18

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 19

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 20

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 21

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 22

Буква щ завжди позначає два звуки: [шч] . Наприклад: щ е н я, щ у к а. Тулінова О. Д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}--={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}---={5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}----=щ е д р и йщ и г о л ь

Номер слайду 23

Текст - зв'язне ______________ ,що складається з речень, об'єднаних між собою змістом. Заголовок (назву тексту) пишемо з _______ літери посередині рядка. Після нього крапку ___________ . Але знак оклику чи знак питання ставимо обов'язково. Тулінова О. Д.

Номер слайду 24

Текст - зв'язне висловлювання ,що складається з речень, об'єднаних між собою змістом. Заголовок (назву тексту) пишемо з великої літери посередині рядка. Після нього крапку не ставимо . Але знак оклику чи знак питання ставимо обов'язково. Тулінова О. Д.

Номер слайду 25

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому семеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 26

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому семеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 27

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому Псемеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 28

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому Псемеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику ? - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 29

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому Псемеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику ? - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 30

Хвалько написав уривок казки братів Грімм. Виправ його помилки. Підкресли питальні речення. Білосніжка. Коли зовсім смеркло, повернулися додому Псемеро гномів. перший гномик запитав: - Хто сидів на моєму стільчику ? - Хто їв з моєї мисочки? - запитав другий. Тулінова О. Д.

Номер слайду 31

ЖВизнач, чи можна вважати текстом наведені речення. Підкресли спонукальне окличне речення. Тулінова О. Д. Шануй людей, то й тебе будуть шанувати. Що нині втече, те завтра не зловиш. Не у свої сани не сідай!

Номер слайду 32

ЖВизнач, чи можна вважати текстом наведені речення. Підкресли спонукальне окличне речення. Тулінова О. Д. Шануй людей, то й тебе будуть шанувати. Що нині втече, те завтра не зловиш. Не у свої сани не сідай!

Номер слайду 33

ЖМолодці! Тулінова О. Д.

pptx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку