Презентація до інтегрованого уроку у 3 класі. Тема Тяжко тому жити, хто не хоче робити.

Про матеріал

Презентація до інтегрованого уроку у 3 класі. Тема Тяжко тому жити, хто не хоче робити.Читання. Леонід Глібов «Коник-стрибунець».

Укр. мова. Вправи на визначення іменників у реченнях, на розрізнення назв істот і

неістот.

Математика. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв'язування задачі за коротким записом.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок Тяжко тому жити, хто не хоче робити (Читання, укр.мова, математика)

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Ів. ІІв.

Номер слайду 6

І в. 631 181 710 643 218 ІІв. 193 483 495 320 904 572

Номер слайду 7

Л. Глібов Коник - стрибунець

Номер слайду 8

У яку пору року з Коником-стрибунцем трапилося лихо? а) навесні; б) узимку; в) улітку. б) узимку

Номер слайду 9

2. Що найбільше полюбляв робити коник? а) співати; б) грати; в) танцювати. а) співати

Номер слайду 10

3.Яка комаха була безтурботною? а) Мураха; б) Коник; в) Комар. б) Коник

Номер слайду 11

4. До кого Коник звернувся за допомогою? а) Мухи; б) Мурав’я; в) Комара. б) Мурав’я

Номер слайду 12

Вдатний – все вміє Досхочу – як хотів, багато Не вгаваючи – не замовкаючи Гульк – раптом Серце мліє – болить Непереливки – дуже важко, погано Небораче , небоже – бідолаха Розкошував – вів багате життя

Номер слайду 13

Коник Муравей працьовитий безтурботний лінивий старанний бездіяльний розумний веселий наполегливий

Номер слайду 14

вдатний розкошував співучий розгулявся проворний мліє буйний не вгавав

Номер слайду 15

Іменники Хто? Що? істоти неістоти

Номер слайду 16

Задача І Мурашка - 546 м ІІ Мурашка -?,на 179м більше, ніж ІІІ Мурашка – ?, на 148м менше, ніж

Номер слайду 17

Х – 400 = 600 Коник за 1 годину може пролетіти 1000 м.

Номер слайду 18

Робота в групах

Номер слайду 19

1 2 3 4

Номер слайду 20

ppt
Додано
28 червня 2018
Переглядів
1539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку