Презентація до інтегрованого уроку з літературного читання та образотворчого мистецтва у 2 класі

Про матеріал

Психологи давно помітили, що сучасні діти інформаційного суспільства - це діти «екранної інформації». Інформація екрану монітора, інтерактивної дошки, проектора, телевізора, сприймається ними набагато краще, ніж книжкова інформація. Ми можемо шкодувати і навіть обурюватися, що учні мало читають. Але це той важливий фактор, який необхідно враховувати при організації навчального процесу.

За допомогою мультимедійної підтримки уроку вчителю вдається домогтися посилення навчального ефекту. Ми можемо використовувати не тільки наочність, але і анімацію, відеозображення, звук для того, щоб досліджувані події, природні явища, процеси стали більш доступними, щоб навчальний процес відбувався в більш комфортних для учня умовах.

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості,- писав В. О. Сухомлинський. Тому запропонована презентація допоможе і вчителю, і дітям разом творити, бачити прекрасне.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зимова казка

Номер слайду 2

Девіз уроку. Виразно читаємочітко слова промовляємо. Мову, творчість, фантазію свою розвиваємо.

Номер слайду 3

Чистомовка Ма-ма-ма – прийшла до нас зима. Ло-ло-ло-кучугури намело. Ем-ем-ем-саночки візьмем. Дем-дем-дем-на гірку підем. Ам-ам-ам- ой, весело нам!

Номер слайду 4

Скоромовка. Зима, зимонька, зима. Запорошена земля.

Номер слайду 5

Чистомовка. Ма-ма-ма – прийшла до нас зима. Ло-ло-ло-кучугури намело. Ем-ем-ем-саночки візьмем. Дем-дем-дем-на гірку підем. Ам-ам-ам- ой, весело нам!Читання скоромовки. Зима, зимонька, зима. Запорошена земля. Працюємо творчо. Зачарувала все … . …, …, . Усю природу … . Легким, … … . Слова для довідки: білосніжна, чарівна, зима, снігом, сріблястим, замела

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Синиці голодом намлілись — така зима, така зима!.. Оце б у вирій полетіти, — так батьківщини ж там нема

Номер слайду 9

І знов засипле все зима. Ліна Костенко “ Пряля ”Статична та динамічна композиція. Малюнок « Зимова казка»

Номер слайду 10

Завдання уроку - збагатити словник по темі“Зима”; - ознайомитись із творчістю відомої української поетеси Ліни Костенко - опрацювати поетичний твір“Пряля”. - навчитися розрізняти статичні та динамічні композиції; - намалювати композицію « Зимова казка»

Номер слайду 11

Народилася Ліна Василівна на Київщині у місті Ржищів 19 березня 1930 року в учительській сім’ї. Батьки майбутньої поетеси були людьми високоосвіченими і порядними. Батько знав 12 мов, добре був обізнаний у всіх навчальних предметах школи. Вищу освіту Ліна здобувала у Київському педагогічному інституті. Але на цьому вона не зупинилась і закінчила ще Московський літературний інститут у 1956 році.

Номер слайду 12

Фізкульхвилинка. ВЕСЕЛІ ПІНГВІНЧИКИ - You. Tubehttps://youtu.be/N3 UIHRRQ_xw

Номер слайду 13

Загадка Кружляє ніжний білий пух, Міняє зайчик свій кожух. Вдіває лиска рукавички, Співають весело синички. Ведмідь в барлозі вже дріма… Яка пора, скажіть?...

Номер слайду 14

Пряля - жінка, яка пряде ручнимспособомна прядці.

Номер слайду 15

Прядка-хатній верстат,призначений для ручного прядіння.

Номер слайду 16

Слухання вірша “ Пряля” - Ліна Костенко вклала у вірш свою думку, душу, почуття.-А які почуття, емоції виникли у вас після почутого, що ви уявили?- Підготуємось до читання вірша.

Номер слайду 17

Блискавкавжепрядеполотнохуртовинихустинивона

Номер слайду 18

снігсу . воївік . нопря . лянит . ка шап . ки

Номер слайду 19

іде пря . дерветь . ся

Номер слайду 20

Хуртовини – сильний вітер зі снігом, заметіль. Хуртовина-сильний вітер зі снігом, заметіль.

Номер слайду 21

Верховина - верхня, найвища частиначого-небудь

Номер слайду 22

Сувої- шматок полотна або іншої тканини певної довжини, що зберігають згорненим у трубку.

Номер слайду 23

Полотно-конопляна, лляна, бавовняна, а також штучна або шовкова тканина особливого переплетення.

Номер слайду 24

Завіска - шматок тканини або тюлю, яким завішують вікно, двері.

Номер слайду 25

Укривало - легке покривало, яким накривають постіль удень ( те саме що ковдра).

Номер слайду 26

- Знайдіть рядки, що римуються.- Чи погоджуєтесь ви, що про зиму поетеса пише, як про живу істоту, наділяє її людськими якостями? Доведіть свою думку.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Статика ( статична композиція) – створює враження спокою, рівноваги, тиші

Номер слайду 32

Динаміка ( динамічна композиція) – це стан руху

Номер слайду 33

Практична робота

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Підсумок уроку - Якими зимовими словами збагатили словник?- З яким поетичним твором ознайомились?Хто автор цього твору?Чи зможете розрізнити статистичні та динамічні композиції?

Номер слайду 43

Дякую за творчу співпрацю!

pptx
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
3807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку