Психологи давно помітили, що сучасні діти інформаційного суспільства - це діти «екранної інформації». Інформація екрану монітора, інтерактивної дошки, проектора, телевізора, сприймається ними набагато краще, ніж книжкова інформація. Ми можемо шкодувати і навіть обурюватися, що учні мало читають. Але це той важливий фактор, який необхідно враховувати при організації навчального процесу.
За допомогою мультимедійної підтримки уроку вчителю вдається домогтися посилення навчального ефекту. Ми можемо використовувати не тільки наочність, але і анімацію, відеозображення, звук для того, щоб досліджувані події, природні явища, процеси стали більш доступними, щоб навчальний процес відбувався в більш комфортних для учня умовах.
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості,- писав В. О. Сухомлинський. Тому запропонована презентація допоможе і вчителю, і дітям разом творити, бачити прекрасне.