Презентація до інтегрованого уроку за творами "Айвенго" і "Захар Беркут"

Про матеріал
Презентація до інтегрованого уроку на тему «Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю у романі «Айвенго» та повісті «Захар Беркут» (зарубіжна література і українська література)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Інтегрований урок Тема. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю у романі «Айвенго» та повісті «Захар Беркут» Мета уроку: - закріпити знання з теми «Історичне минуле в літературі; - розвивати вміння порівнювати та критично осмислювати навчальну інформацію, використовувати її, бачити життєві орієнтири у художніх творах; - усвідомити роль художніх творів на історичну тематику у формуванні особистості людини.

Номер слайду 3

Міркуємо разом «Дела давно минувших дней, преданья старины глубокой», А.Пушкин Чому це важливо – знову і знову звертатися до історичного минулого?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Зупинка “Історична” Повторюємо історію створення художніх творів Вправа «Розділи інформацію, порівняй, зроби висновок»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Зупинка “Іменна” Досліджуємо таємниці назв творів: робота в групах над відповіддю на запитання «Чому саме так названо твір?»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Зупинка “Героїчна” Завдання на вибір 1) Розділити цитати і риси характеру літературних персонажів – 1) Айвенго і Бріана де Буагільбера – 2) Захара Беркута і Тугара Вовка. Порівняти героїв і зробити висновок про ставлення авторів до них Висловити власне ставлення до героїв твору

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Зупинка “Кохання” Завдання на вибір Створити схематичну характеристику героїні ( Ровена і Мирослава). Висловити власні враження від знайомства із цими образами, своє ставлення до них

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Зупинка “Патріотична” Завдання на вибір Дослідження теми патріотизму у творах Створення колажів та їх презентація Висновок про те, на чиєму боці авторські і ваші власні симпатії

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Зупинка “Важлива” «Дела давно минувших дней, преданья старины глубокой», А.Пушкин Чому це важливо – знову і знову звертатися до історичного минулого? Вправа «Мікрофон» - чому це важливо письменникам, чому це потрібно читачам?

Номер слайду 22

Пам'ятаймо! Батьки і браття! Нинішня наша побіда — велике діло для нас. Чим ми побідили? Чи нашим оружжям тілько? Ні. Чи нашою хитрістю тілько? Ні. Ми побідили нашим громадським ладом, нашою згодою і дружністю. Уважайте добре на се! Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас. (Захар Беркут, 9 частина)

Номер слайду 23

Рефлексія Усвідомлюємо висновки Пісня С.Вакарчука із фільму «Захар Беркут Підводимо підсумки своєї роботи на уроці Оціни себе сам – працюємо з листами самооцінювання

Номер слайду 24

А вдома закріпіть знання! Домашнє завдання на вибір Або створити 12 запитань для перевірки знань з теми «Історичне минуле у літературі» Або за інструкцією створити колаж «Історія і художній вимисел у романі «Айвенго» Додатково: прочитати про Другу світову війну, про концтабір Бухенвальд, підготувати усне повідомлення.

ppt
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
19 січня 2020
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку