Доброго дня, шановні колеги! Майстер-клас на тему:“ Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури”Підготувала:вчитель зарубіжної літератури. Коротких О. Ф. Першотравенська ЗШ І-ІІІ ступенів №3
Номер слайду 2
Моє педагогічне кредо:” Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання” В. Сухомлинський. Установочно-мотиваційна частина.
Номер слайду 3
Організація діяльності майстер-класу. Мотивація. Вправа “Це чудово!”Попоную кожному з Вас представитися і розповісти про свою якість, уміння чи талант.
Номер слайду 4
Притча:“Навіщо потрібен Учитель” Одного разу до Великого Майстра прийшов молодий чоловік. У нього було лиш одне запитання: “Я вже все вивчив і все знаю. І всьому я навчився сам, мені ніхто не допомагав. Тож, чи потрібен мені Учитель?”. Майстер розсміявся: “ Приходь через пару днів, і ти отримаєш свою відповідь ”. Через кілька днів молодик повернувся. Майстер вручив йому конверт і сказав: “ Віднеси цього листа в село, що знаходиться по той бік річки. На березі є човен, є човняр, він тебе переправить. Наступного дня юнак відправився на берег, знайшов човняра і сів у човен. Але коли відплили, він раптом згадав що не розпитав про дорогу в село і власне не знає, як туди дістатися. Довелося знову йти до Майстра. На що відповів Майстер: “ Це і є відповідь на твоє питання. У тебе є мета подорожі, є засіб, щоб досягти її, але ти не знаєш дороги. Ось причина, чому ти зупинився. Мало мати знання. Щоб правильно ними скористатися, потрібен Учитель.
Номер слайду 5
Крок перший. “ Асоціації ”Скласти асоціативне гроно “ Риси сучасного вчителя”.
Номер слайду 6
Крок другий. “ Мудрість ” . Рукописи не горять. (М. Булгаков)Прославимо поетів, у яких один Бог – красиво сказане, безстрашне слово правди. (М. Горький)У письменника тільки і є один учитель: самі читачі. (М. Гоголь)Ну що б, здавалося, слова… Слова та голос – більш нічого. А серце б’ється, ожива, Як їх почує. (Т. Шевченко)Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів. (притчі Соломона) - Ученість – солодкий плід гіркого коріння. (Сократ) - Знати багато мов – значить мати багато ключів до одного замка. (Вольтер)
Номер слайду 7
Крок третій. Робота з текстом. “ Перше знайомство ”Конструктор образу. Завдання: Прочитати літературний твір. Користуючись графічним конструктором, складіть характеристику образу. Презентувати роботу.
Крок четвертий. Робота з образом. З’ясуй! Спроєктуй! Доведи!Завдання: З’ясуйте основну інформацію про героя. Спроєктуйте цей образ в сучасність. Опишіть проєкцію. Поміркуйте, чому цей персонаж описаний автором саме так. Які авторські мовні характеристики ви побачили в творі?
Номер слайду 10
Крок п’ятий. Робота з образом. Цитатні баталії. Завдання: Знайти в тексті цитати,які характеризують певний образ твору. На листочках-наліпках написати характерні риси образу. Презентуйте роботу.
Номер слайду 11
Крок шостий. Робота над сюжетом твору. Скласти сюжетний ланцюжок. Завдання: За допомогою картинок встановити послідовність сюжету твору. Відобразіть на дошці сюжетний ланцюжок. Перекажіть епізод, який сподобався або запам’ятався.
Номер слайду 12
Крок сьомий. Оцінка персонажу. Оцінка персонажу за допомогою емоджі (смайлики та значки, за допомогою яких користувачі соцмереж доповнюють чи змінюють слова, емоції)Завдання: Використайте емоджі для оцінки образу. Поясніть вибір емоджі, використовуючи знання тексту.
Номер слайду 13
Крок восьмий. Інстаграм та Фейсбук. Створення Інстаграм та Фейсбук сторінок. Завдання: Заповнити паперовий варіант Інсаграм або Фейсбук. Створити сторінку у соціальних мережах.
Оцінка роботи. Учням пропоную записати на стікерах записати зауваження, пропозиції, побажання. Чим сподобався урок?Яким би ви хотіли бачити урок?Який з уроків вам особливо запам’ятався?Які ваші пропозиції щодо покращення уроків?
Номер слайду 16
Я - учитель“ Твори добро ”, - душа моя благала.“ Запалюй світло ”, - радили батьки. Я нелегкий для себе шлях обрала,Щоб нести світло і добро через віки. В усі часи учитель – то є сила,Він совість, розум, світла голова. Хоч в це сьогодні вірити несила,Але ви знаєте, я все-таки права. Я щиро вірю у мистецтво слова, Я намагаюсь в душу зазирнуть, Навчити бачити прекрасне і чудове І правильно обрать майбутню путь… Нехай я крапля у освітнім морі, Нехай зірок з небес не дістаю, Знання мої не стліють у коморі – Я їх сучасним дітям роздаю.