Презентація до технологічної карти уроку в 9 класі з теми «Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали"

Про матеріал

Презентацію розроблено відповідно до програми з української літератури для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимог сучасного уроку, з використанням інтерактивних сервісів на основі принципів розвитку критичного мислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я хочу. Ви можете. МИСпіввідносити нову інформацію із набутим досвідом. Уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування. Висловлювати аргументованосвої судження. Розвивати пізнавальну діяльність та критичне мислення, навички спілкування в колективі, толерантне ставлення до думок інших. Життя і творчість Морально-етичні ідеали Хто добре запалився, той добре почав, а добре почати – це наполовину завершити. Г. Сковорода

Номер слайду 2

Він свідомо обрав своїм кабінетом цілий світ, при обміркуванні його творів присутні були і небо над головою, журавлі, лелеки, тополі, озера, ліси і тверда земля під ногами, а головне – люди. Павло Тичина

Номер слайду 3

Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. «Сад Божественних пісень», «Байки Харківські», філософські трактати. Біблійна основа творчості Г. Сковороди та його вчення про самопізнання і «сродну (споріднену) працю». Проповідь житейської невибагливості, пошуку гармонії з собою і світом. Повчальний характер і художні особливості збірки «Байки Харківські». «Бджола та Шершень»

Номер слайду 4

Світ ловив мене, та не спіймав

Номер слайду 5

«WHY?» «ЧОМУ?»Чому Сковорода відмовився служити при дворі Катерини ІІ ?«WHY?» «6 W» Приклад виконання вправи:- Чому потрібно відвідувати онлайн-уроки?Щоб вчитися. Чому потрібно вчитися?Щоб багато знати. Чому потрібно багато знати?Щоб бути освіченим…

Номер слайду 6

ДОМІНО«Грані таланту Г. Сковороди»---

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Система оцінок, яку використовував Г. С. Сковорода, працюючи в Харківському колегіумі: Кажется, негоден. Негоден. Туповат. Туп. Очень ТУПСписок учнів школи піїтики Харківського колегіуму та оцінки їхніх успіхів у навчанні з 1 вересня 1759 р. до 15 липня 1760 р.(ф. 1973, оп. 1, спр. 2130, арк. 1 і зв. Оригінал.)Не понят. Весьма остр12 Гораздо понят11 Очень понят10 Понят9 Не очень понят8 Кажется, понят7456321

Номер слайду 10

Домашнє завдання: виконайте тест на сайті «На урок» за QR-кодом, який буде розміщений у групі класу після уроку, або за посиланням;складіть паспорт твору за алгоритмом (пам’ятка 11 на форзаці підручника);створіть «хмару слів» «Перифрази Г. Совороди» (за бажанням).

Номер слайду 11

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Третякова Лариса Петрівна
    Сучасно.Оригінально. По-нушівськи!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1774
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку