Чистомовка Ому-ому-ому - по дорозі йду додому,оме-оме-оме - все з дитинства тут знайоме:їть-їть-їть - деревина-дуб стоїть,ить-ить-ить - в небо сивий дим летить,іти-іти-іти - у дворі гуляють діти,иті-иті-иті - в дім дверцята неприкриті:аво-аво-аво - дім запрошує ласкаво:ава-ава-ава - тут і деруни, і кава,ають-ають-ають - добрі люди проживають,ають-ають-ають - про добробут вони дбають.style.colorfillcolorfill.type
Робота з підручником За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». Слухаю і розумію. Яке враження про головну героїню у тебе виникло?Якою ти уявляєш Пеппі?с. 134-135 Чому Пеппі залишилася сама?Як матроси попрощалися з дівчинкою? Що Пеппі взяла із собою з корабля?Що Пеппі розповідала про своїх батьків?Чому всі вважали дівчинку дивною?
Робота з підручником За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». с. 134-135 3. Висловлюємося за змістом прочитаного. Твердження. Пеппі була дивною дитиною. - Я вважаю, що… - Тому, що… - Я можу довести це на прикладі… - Виходячи з цього, я роблю висновок про те, про те, що… style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Робота з підручником За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка». с. 134-135 4. Характеристика головного героя.Ім’я персонажа, його вік. Чим він/вона займається, де проживає. Словесний портрет. Риси характеру, інтереси ( спираючись на текст.)Мова персонажа. Вчинки та їх наслідки. Стосунки з іншими персонажами. Ставлення автора до героя. Ваше ставлення до героя.