Позакласне читання. Життя дано людині на добрі справи. Підготувала вчитель початкових класів. Аксьонова Марина Олексіївна
Номер слайду 2
Мета уроку: Розвивати навички читання та розуміння прочитаного. Виховувати поняття добра, взаємопомічі та доброчесності. Заохочувати учнів до позакласного читання та самостійного вибору книг.
Номер слайду 3
Доброго ранку, сонце і вітер!Доброго ранку, ліси і поля!Доброго ранку, плането Земля!А всім присутнім Зичимо здоров я і добра!А тепер до роботи Братись пора!
Номер слайду 4
Як ми можемо допомагати один одному?Що для вас означає добро? Проблемне питання
Номер слайду 5
Згадайте, що книги часто розповідають про добрі справи та вчать нас бути ласкавими
Номер слайду 6
«Поясни прислів’я»Добра справа сама себе хвалить. Добре слово людині — що дощ у посуху. Сіяти добро — добро і пожинати.. Краса до вечора, а доброта навіки.
Номер слайду 7
Згадайте раніше вивчені твори або оповідання, де головні герої ділилися добром та робили доброчесні вчинки?
Номер слайду 8
Ярослав Стельмах «Санчата»
Номер слайду 9
Спускалися ми з Митьком на санчатах. Уже всі розійшлись, а ми собі катаємось. Нарешті вирішили йти додому. Дивимось - дядечко з паличкою до нас прямує. -Мені, - каже, - хлопчики, незручно дуже, але взув я старі черевики, а вони ковзкі. Боюсь, не піднімуся нагору, впаду. Мені дуже незручно,- повторює, - але чи не змогли б ви мене на гору оцю підвезти?Йому, мабуть, теж додому потрібно було, як і нам.
Номер слайду 10
Ми трохи розгубились - нас дорослі катали на санчатах, це правда, а от ми їх ніколи. Я і кажу: - Звичайно, можемо! Сідайте, будь ласка. От веземо дядечка, а він іще ззаду паличкою своєю підштовхує. Тільки виїхали - тіточка якась біжить. - Що, - кричить, - зламав? А ми їй: - Та ні! Він хоч і важкий, але санчата теж міцні, будь-кого витримають. Так що ви не хвилюйтеся, не зламав. Дядечко засміявсь і до тіточки:
Номер слайду 11
- Нічого я не зламав. Просто слизько дуже, от я і попросив хлоп’ят підвезти. Тут і ми зрозуміли, що вона зовсім не про санчата питала. Тіточка взяла його під руку, і вони пішли. "Спасибі" сказали. А ми думаємо: "Раз на гору вже зайшли, то ще раз спустимось". Спустилися. Стоїмо, чекаємо - може, ще когось підвезти потрібно. Довго чекали - ніхто не просить. Бачимо - бабуся йде. Ми до неї.
Номер слайду 12
- Чи не треба вас на гору підвезти? А вона ступнула назад і каже: - Ви вже краще самі катайтесь, а то ще завезете на гору, а там відпустите. Чи то вона так пожартувала — незрозуміло. Ми тоді ще раз з’їхали. Вже стемніло, а нікого так і нема. Ми й пішли собі додому. "Нічого. - думаємо, - завтра теж прийдемо кататися. От тоді, може, кого-небудь і підвеземо!"
Номер слайду 13
1. Назвіть дійових осіб оповідання.2. Про які зимові розваги дітей йдеться в оповіданні?3. Чому бабуся відмовилася їхати на санчатах?4. Чи корисну справу зробили хлопці?5. Щоб ви зробили в такій ситуації?
Номер слайду 14
Які ви можете робити доброчесні справи в повсякденному житті?
Номер слайду 15
Оберіть книгу для позакласного читання, яка містить тему добра та взаємопомічі. Приготуйтеся поділитися своїми враженнями на наступному уроці.
Номер слайду 16
Ось і пролунав дзвінок — Закінчився наш урок. За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!