Урок "Слон на ім'я Ґудзик" Л.Воронина

Про матеріал
Конспект уроку з літературного читання на тему "Слон на ім'я Ґудзик" Л.Воронина
Перегляд файлу

Тема уроку   «Слон на ім’я Ґудзик» Леся Воронина

Мета. Познайомити  учнів з творчістю Л.Ворониної, а саме з казкою «Слон на ім’я Ґудзик», формувати читацьку та комунікативну компетентності, розвивати вміння  читати з розумінням, усно висловлювати  власну думку, передбачати події, логічно обґрунтовувати позицію, конструктивно керувати емоціями, співпрацювати, бути ініціативними.

Виховувати почуття справедливості, милосердя.

Розвивати критичне мислення

Обладнання : книга Л.Ворониної «Слон на ім’я Ґудзик»  та відеоказка.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=KaOls3vnyTQ

                                                              Хід уроку

І.Організація класу

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові до уроку? Молодці!

То ж сідайте. Працювати почали.

https://bookwoed.blogspot.com/2017/11/blog-post_15.html

ІІ.Актуалізація опорних знань

1.Асоціативний кущ

   «Письменник»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1.Розгадування  ребуса

-Давайте  розгадаємо ребус і дізнаємось, хто є героєм твору, який ми будемо сьогодні читати.

-А ви знаєте, навіщо слонику хобот? Давайте переглянемо відео і дізнаємося.

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=9PKB8RTG_24

2.Повідомлення теми, мети уроку.

-Сьогодні ми будемо знайомитися з творчістю української письменниці Лесі Ворониної.

-Що ви знаєте про життя та творчість Л.Ворониної?

3.  Розповідь про   Л.Воронину.

Письменниця, перекладачка та радіоведуча. Народилася в Києві 1955 року. Тут її можна зустріти й сьогодні, адже пані Леся напрочуд енергійна й бере участь у різноманітних літературних проектах, а щочетверга її програма звучить із радіоприймачів на «Радіо Культура». Вигадувати свої фантастично-пригодницькі історії та «лякачки» почала ще в дитячому садочку, завдяки чому легко здобувала прихильність серед однолітків і викликала невдоволення вихователів. У школі зацікавилася українським фольклором, співала в хорі, а також захопилася східними двобоями та йогою, тож не дивно, що її герої частенько мають чорний пояс карате й володіють внутрішнім спокоєм і силою не гірше, ніж сам Брюс Лі. Нині Леся Воронина має іще одне серйозне захоплення – подорожі. Раніше мандрувала автостопом Україною, на байдарках Польщею, тепер літає до Бразилії та інших далеких країн по враження й нових героїв для своїх історій.

https://www.barabooka.com.ua/lesya-voronina/

ІV.Засвоєння нового матеріалу

1.Стратегія «Передбачення за групою слів»

(слова « олень,  чіпси, Яся, слон»  )

-Як ви гадаєте, про що казка?

2.Читання тексту за стратегією «Кероване читання»

2.1.Читання першої частини казки, обговорення та передбачення.

-Хто така Яся?

-Кого побачила Яся?

-Що зробив слоник?

-Що відчувала Яся, коли слоник до неї заговорив?

-Як ви думаєте, що буде далі? Чому ви так думаєте?

2.2. Робота над другою частиною казки .

2.2.1. Передбачення подій

-Як ви думаєте, що відповість Яся на прохання слоника?

-Що буде далі? Чому ви так думаєте?

2.2.2. Читання 2 частини  тексту.

2.2.3. Розмірковування над змістом другої частини.

-Чи справдились ваші передбачення?

-Кого побачила Яся в хатинці?

-Що відбувалося з хлопчиком?

-Що зробив слоник?

-В чому проявилася «хитрість» слоника ?

-Що побачив у своїй уяві хлопчик,коли до хати зайшла Яся?

-Чому він так вирішив?

-Яку історію розповів Сень друзям?

-Чому друзі потрапили в пастку?

- Що можна було зробити, щоб не вскочити в халепу?

2.3.Робота над третьою частиною казки .

2.3.1.Прогнозування подій

-Як ви думаєте, чи зможуть герої вибратися з пастки? Якщо так, то чому?

-Що трапиться з героями казки  далі?

2.3.2. Читання 3  частини казки вголос.

2.3.3. Розмірковування над змістом 3 частини казки.

-Чи справдились ваші передбачення?

-Що придумав слоник, щоб врятувати друзів?

-Чи були друзі в безпеці, вибравшись з ями?

-Що ви відчули в ту  хвилину, коли Яся побачила заманюк?

-Що вигадав слоник, щоб позбутися чаклунів?

-Що відчували наші герої та лісові мешканці, кружляючи довкола ялинки?

V.Закріплення знань учнів

-Хто з героїв найбільше сподобався? Чим?

-Якою була Яся?

-Уявіть  себе одним із героїв. Кому б і що ви хотіли сказати? Робота за стратегією РАФТ)

-Які головні думки казки?

-Чи  могла насправді ця історія  відбутися з кимось ?

VІ. Підсумок уроку

1.Рефлексія

-Що вдалося на уроці?

-Над чим треба попрацювати?

2.Самооцінювання

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку