Календарне планування з літературного читання 3-4 клас

Про матеріал
Календарне планування з літературного читання розроблено для 3-4 класу-комплекту за підручником О.Савченко ,,Українська мова та читання'', частина 2, 3-4 клас
Перегляд файлу

 

 

 

 

Літературне читання 3 клас      ІІ семестр

 

Літературне читання 4 клас      ІІ семестр

 

 

Тема      уроку

Тема      уроку

54

Т17

Вступ до розділу ,, Як не любить свій край ‘’

В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (Частина 2, с. 80-81).

Літературні казки. Життя і творчість Джозефа  Редьярда Кіплінга

55

 

 Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (Ч. 2, с. 82-83).

 Джозеф  Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’

56

 

Робота з дитячою книжкою. Зимові вірші. О.Мамчич «Босо-взутий сніговик»

Робота з дитячою книжкою. Зимові вірші. О.Мамчич «Босо-взутий сніговик»

 

57

 

 О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту(Ч. 2, с. 83-84).

Джозеф  Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’. План.

Підручник с.112-118

58

Т18

Вступ до розділу ,, Літературні казки. П’єса-казка. Байки’’. Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце»    (Ч. 2, с. 92-96).

Джозеф  Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’

Підручник с.112-118. Стислий переказ

59

 

А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)

 (Ч. 2, с. 96-98).

Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125

60

 

С. Дерманський «Білячок» Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя.       (Ч. 2, с. 98-99).

Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125

61

Т19

С. Дерманський «Білячок» (продовження)    (Ч. 2, с. 99-101).

Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125

62

 

С. Дерманський «Білячок» (закінчення) (Ч. 2, с. 101-103).

Читання напам’ять прозових творів (уривок казки)

Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125, придумати кінцівку казки

63

 

Робота з дитячою книжкою

Робота з дитячою книжкою.

64

 

Байки. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (Ч. 2, с. 118-119).

Байки. Л.Глібов ,,Зозуля й Півень’’(напам’ять)

Підручник с.109-111

65

Т20

Л. Глібов «Чиж та Голуб». Чужому лихові не смійся

Інсценізування байки (Ч. 2, с. 120).

 Л.Глібов ,,Зозуля й Півень’’(напам’ять)

Підручник с.109-111

66

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша (Ч. 2, с. 108-109).

П’єса-казка. Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’

Підручник с.125-133

67

 

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія друга (Ч. 2, с. 109-110).

 Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’

Підручник с.125-133

68

Т21

 Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія третя (Ч. 2, с. 111—114).

 Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’

Підручник с.125-133

69

 

Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія четверта (Ч. 2, с. 114-115).

Тематична діагностувальна робота

Читання мовчки

70

 

Робота з дитячою книжкою

Інсценізація п’єси-казки

Робота з дитячою книжкою.

Інсценізація п’єси-казки

71

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави? (Ч. 2, с. 116)

Медіавіконце: буктрейлер

Підручник с.134-135

72

Т22

Б. Бойко «У театрі». Веселе слово. Складання порад для глядачів (Ч. 2, с. 117).

Аналіз діагносту вальної роботи. Перевіряю свої досягнення

Підручник с.136

73

 

Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» . Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість?  (Ч. 2, с. 104- 105).

Вступ до розділу «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства»

Життя і творчість Івана Франка. с. 101Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102

 

74

 

 Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (Ч. 2, с. 105-107).

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». (с. 103 напам’ять)

75

Т23

Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

Життя і творчість Лесі Українки. с. 104

 

76

 

Тематична діагностувальна робота        Читання мовчки

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

77

 

 Робота з дитячою книжкою.    Літературна казка. Леся Українка ,,Біда навчить’’

Робота з дитячою книжкою. Літературна казка. Леся Українка ,,Біда навчить’’

78

 

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (Ч. 2, с. 121).

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

 

79

Т24

 Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання (Ч. 2, с. 85-86).

Медіавіконце: вікіпедіія і вікіпедисти

Підручник с.106

80

 

Н. Поклад «Гарно жити у селі...». (Ч. 2, с. 87-88).

Життя і творчість Тараса Шевченка

81

 

М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88).

Тарас Шевченко. ,,Вітер віє-повіває’’(напам’ять), Підручник с.97-98

82

Т25

Життя і творчість Тараса Шевченка

Тарас Шевченко. ,,Вітер з гаєм розмовляє’’, Підручник с.98-99

83

 

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання (Ч. 2, с. 123-125).

Тарас Шевченко. ,,Реве та стогне Дніпр широкий’’(напам’ять)  Підручник с.99-100

84

 

Робота з дитячою книжкою.   «Зустріч з Кобзарем».

Робота з дитячою книжкою.     «Зустріч з Кобзарем».

85

 

 Створення серії ,,Зареєструй мене’’(завдання з сайту ,,Розвиток дитини’’ )

Створення серії ,,Зареєструй мене’’(завдання з сайту ,,Розвиток дитини’’ )

86

Т26

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка (Ч. 2, с. 88-90).

 

Онлайн-екскурсія відомими бібліотеками України

87

 

Тематична діагностувальна робота

Аудіювання

Тематична діагностувальна робота

Аудіювання

88

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом  (Ч. 2, с. 91;  с. 122).

Аналіз діагносту вальної роботи. Підсумок за розділом      с. 107

89

Т27

Вступ до розділу ,, Поезії про дивосвіт природи’’

Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання (Ч. 2, с. 123-125).

Медіавіконце: Як відзначати 21 березня - Всесвітній день поезії’’        Підручник с.143

90

 

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» (Ч. 2, с. 125-126).

Онлайн-екскурсія відомими бібліотеками України. Підготовка до Дня поезії

91

 

Робота з дитячою книжкою.  21 березня - Всесвітній день поезії     

 

Робота з дитячою книжкою.  21 березня – Вс. день поезії     

92

 

Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Волошкове поле» (Ч. 2, с. 127).

 

Вступ до теми «Чуємо весняні передзвони» .  Акровірш. В.Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

93

Т28

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костен-ко «Шипшина важко віддає плоди...»(на­пам ’ять) (Ч. 2,с. 128-129).

Леонід Глібов «Хто вона?» с.138

 

94

 

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання (Ч. 2, с. 129).

Анатолій Камінчук «Лічилка».      с.139 напам’ять

 

95

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш» (Ч. 2, с. 130).

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140

 

96

Т29

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи» (Ч. 2, с. 131).

 

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141

97

 

Вступ до розділу,, Все добре переймай, а недобре — виправляй’’В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Пере­казування оповідання (Ч. 2, с. 132-133).

Декламування напам’ять весняного вірша, що сподобався найбільше

98

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

Робота з дитячою книжкою.

99

 

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 134).

 

Д.Павличко ,,Мати’’          Підручник с.141-142

100

Т30

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа».  Головна  думка твору (Ч. 2, с. 135-136).

Д.Павличко ,,Мати’’           Підручник с.141-142

101

 

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (Ч. 2, с. 136- 137).

Федір Петрів ,,Що починається з малого’’ Підручник с.142

102

 

Тематична діагностувальна робота

Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово)

 

Тематична діагностувальна робота

Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово)

103

Т31

Аналіз діагносту вальної роботи.  Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» (Ч. 2, с. 137-138).

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144

104

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» (Ч. 2, с. 138-140).

Вступ до розділу «Фантазуємо, творимо і мріємо»

Степан Пушик «Новинкар» Підручник с.145-148

105

 

Робота з дитячою книжкою. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя»

 

Робота з дитячою книжкою. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя»

106

 

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» (Ч. 2, с. 141-142).

 

Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

107

Т32

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша (Ч. 2, с. 143-144).

 

Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

108

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (Ч. 2, с. 144-146).

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

109

 

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (Ч. 2, с. 146).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (Ч. 2, с. 147).

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

110

Т33

Вступ до розділу ,, Іскринки творчості’’   В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (Ч. 2, с. 148-149).

 

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152

111

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (Ч. 2, с. 150).

 

 

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153

112

 

Робота з дитячою книжкою. Вишиванка – код нації. О.Караванська ,,Вишиванка’’ Хрестоматія 3-4 клас с. 130-132

 

Робота з дитячою книжкою. Вишиванка – код нації. О.Караванська ,,Вишиванка’’

113

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (Ч. 2, с. 151-152).

 

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

114

Т34

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (Ч. 2, с. 152-154).

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка».

115

 

Діагностувальна робота.

Читання вголос

Тематична діагностувальна робота: читання вголос.

116

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154).

Презентація мініпроєкту «Наша випускна стіннівка».

117

Т35

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка» (Ч. 2, с. 155).

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156

118

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (Ч. 2, с. 156).  

Читаю для друга.

119

 

Робота з дитячою книжкою.

Екскурсія до бібліотеки

Робота з дитячою книжкою.

Екскурсія до бібліотеки

120

 

Читаю для себе

Читаю для себе

121

Т36/1

Читаю з другом

 

Читаю з другом

122

 

Читаю твори улюблених письменників

 

Читаю твори улюблених письменників

123

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 січня
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку