|
|
Літературне читання 3 клас ІІ семестр |
Літературне читання 4 клас ІІ семестр |
|
|
Тема уроку |
Тема уроку |
54 |
Т17 |
Вступ до розділу ,, Як не любить свій край ‘’ В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ» (Частина 2, с. 80-81). |
Літературні казки. Життя і творчість Джозефа Редьярда Кіплінга |
55 |
|
Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (Ч. 2, с. 82-83). |
Джозеф Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’ |
56 |
|
Робота з дитячою книжкою. Зимові вірші. О.Мамчич «Босо-взутий сніговик» |
Робота з дитячою книжкою. Зимові вірші. О.Мамчич «Босо-взутий сніговик»
|
57 |
|
О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту(Ч. 2, с. 83-84). |
Джозеф Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’. План. Підручник с.112-118 |
58 |
Т18 |
Вступ до розділу ,, Літературні казки. П’єса-казка. Байки’’. Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце» (Ч. 2, с. 92-96). |
Джозеф Редьярд Кіплінг ,,Мауглі йде до людей’’ Підручник с.112-118. Стислий переказ |
59 |
|
А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (Ч. 2, с. 96-98). |
Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125 |
60 |
|
С. Дерманський «Білячок» Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. (Ч. 2, с. 98-99). |
Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125 |
61 |
Т19 |
С. Дерманський «Білячок» (продовження) (Ч. 2, с. 99-101). |
Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125 |
62 |
|
С. Дерманський «Білячок» (закінчення) (Ч. 2, с. 101-103). Читання напам’ять прозових творів (уривок казки) |
Галина Гузовська-Корицька ,,Лисичка-комерсантка’’ Підручник с.119-125, придумати кінцівку казки |
63 |
|
Робота з дитячою книжкою |
Робота з дитячою книжкою. |
64 |
|
Байки. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (Ч. 2, с. 118-119). |
Байки. Л.Глібов ,,Зозуля й Півень’’(напам’ять) Підручник с.109-111 |
65 |
Т20 |
Л. Глібов «Чиж та Голуб». Чужому лихові не смійся Інсценізування байки (Ч. 2, с. 120). |
Л.Глібов ,,Зозуля й Півень’’(напам’ять) Підручник с.109-111 |
66 |
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша (Ч. 2, с. 108-109). |
П’єса-казка. Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’ Підручник с.125-133 |
67 |
|
Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга (Ч. 2, с. 109-110). |
Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’ Підручник с.125-133 |
68 |
Т21 |
Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя (Ч. 2, с. 111—114). |
Світлана Конощук ,,Обережно, Незнайомець!’’ Підручник с.125-133 |
69 |
|
Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта (Ч. 2, с. 114-115). |
Тематична діагностувальна робота Читання мовчки |
70 |
|
Робота з дитячою книжкою Інсценізація п’єси-казки |
Робота з дитячою книжкою. Інсценізація п’єси-казки |
71 |
|
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? (Ч. 2, с. 116) |
Медіавіконце: буктрейлер Підручник с.134-135 |
72 |
Т22 |
Б. Бойко «У театрі». Веселе слово. Складання порад для глядачів (Ч. 2, с. 117). |
Аналіз діагносту вальної роботи. Перевіряю свої досягнення Підручник с.136 |
73 |
|
Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» . Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? (Ч. 2, с. 104- 105). |
Вступ до розділу «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства» Життя і творчість Івана Франка. с. 101Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102
|
74 |
|
Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (Ч. 2, с. 105-107). |
Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». (с. 103 напам’ять) |
75 |
Т23 |
Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
Життя і творчість Лесі Українки. с. 104
|
76 |
|
Тематична діагностувальна робота Читання мовчки |
Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105 |
77 |
|
Робота з дитячою книжкою. Літературна казка. Леся Українка ,,Біда навчить’’ |
Робота з дитячою книжкою. Літературна казка. Леся Українка ,,Біда навчить’’ |
78 |
|
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада» (Ч. 2, с. 121). |
Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105
|
79 |
Т24 |
Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання (Ч. 2, с. 85-86). |
Медіавіконце: вікіпедіія і вікіпедисти Підручник с.106 |
80 |
|
Н. Поклад «Гарно жити у селі...». (Ч. 2, с. 87-88). |
Життя і творчість Тараса Шевченка |
81 |
|
М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88). |
Тарас Шевченко. ,,Вітер віє-повіває’’(напам’ять), Підручник с.97-98 |
82 |
Т25 |
Життя і творчість Тараса Шевченка |
Тарас Шевченко. ,,Вітер з гаєм розмовляє’’, Підручник с.98-99 |
83 |
|
Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання (Ч. 2, с. 123-125). |
Тарас Шевченко. ,,Реве та стогне Дніпр широкий’’(напам’ять) Підручник с.99-100 |
84 |
|
Робота з дитячою книжкою. «Зустріч з Кобзарем». |
Робота з дитячою книжкою. «Зустріч з Кобзарем». |
85 |
|
Створення серії ,,Зареєструй мене’’(завдання з сайту ,,Розвиток дитини’’ ) |
Створення серії ,,Зареєструй мене’’(завдання з сайту ,,Розвиток дитини’’ ) |
86 |
Т26 |
Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка (Ч. 2, с. 88-90).
|
Онлайн-екскурсія відомими бібліотеками України |
87 |
|
Тематична діагностувальна робота Аудіювання |
Тематична діагностувальна робота Аудіювання |
88 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом (Ч. 2, с. 91; с. 122). |
Аналіз діагносту вальної роботи. Підсумок за розділом с. 107 |
89 |
Т27 |
Вступ до розділу ,, Поезії про дивосвіт природи’’ Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання (Ч. 2, с. 123-125). |
Медіавіконце: Як відзначати 21 березня - Всесвітній день поезії’’ Підручник с.143 |
90 |
|
Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» (Ч. 2, с. 125-126). |
Онлайн-екскурсія відомими бібліотеками України. Підготовка до Дня поезії |
91 |
|
Робота з дитячою книжкою. 21 березня - Всесвітній день поезії
|
Робота з дитячою книжкою. 21 березня – Вс. день поезії |
92 |
|
Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Волошкове поле» (Ч. 2, с. 127).
|
Вступ до теми «Чуємо весняні передзвони» . Акровірш. В.Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138 |
93 |
Т28 |
Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костен-ко «Шипшина важко віддає плоди...»(напам ’ять) (Ч. 2,с. 128-129). |
Леонід Глібов «Хто вона?» с.138
|
94 |
|
Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання (Ч. 2, с. 129). |
Анатолій Камінчук «Лічилка». с.139 напам’ять
|
95 |
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» (Ч. 2, с. 130). |
Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140
|
96 |
Т29 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» (Ч. 2, с. 131).
|
Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 |
97 |
|
Вступ до розділу,, Все добре переймай, а недобре — виправляй’’В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Переказування оповідання (Ч. 2, с. 132-133). |
Декламування напам’ять весняного вірша, що сподобався найбільше |
98 |
|
Робота з дитячою книжкою.
|
Робота з дитячою книжкою. |
99 |
|
Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 134).
|
Д.Павличко ,,Мати’’ Підручник с.141-142 |
100 |
Т30 |
На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Головна думка твору (Ч. 2, с. 135-136). |
Д.Павличко ,,Мати’’ Підручник с.141-142 |
101 |
|
Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (Ч. 2, с. 136- 137). |
Федір Петрів ,,Що починається з малого’’ Підручник с.142 |
102 |
|
Тематична діагностувальна робота Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово)
|
Тематична діагностувальна робота Робота з літературним твором/медіа текстом (письмово) |
103 |
Т31 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (Ч. 2, с. 137-138). |
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144 |
104 |
|
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (Ч. 2, с. 138-140). |
Вступ до розділу «Фантазуємо, творимо і мріємо» Степан Пушик «Новинкар» Підручник с.145-148 |
105 |
|
Робота з дитячою книжкою. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя»
|
Робота з дитячою книжкою. Мар’яна і Тарас Прохаськи «Самостійне життя» |
106 |
|
Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» (Ч. 2, с. 141-142).
|
Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
107 |
Т32 |
Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 143-144).
|
Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
108 |
|
Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (Ч. 2, с. 144-146). |
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
109 |
|
Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (Ч. 2, с. 146). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (Ч. 2, с. 147). |
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
110 |
Т33 |
Вступ до розділу ,, Іскринки творчості’’ В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (Ч. 2, с. 148-149).
|
Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152 |
111 |
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (Ч. 2, с. 150).
|
Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 |
112 |
|
Робота з дитячою книжкою. Вишиванка – код нації. О.Караванська ,,Вишиванка’’ Хрестоматія 3-4 клас с. 130-132
|
Робота з дитячою книжкою. Вишиванка – код нації. О.Караванська ,,Вишиванка’’ |
113 |
|
Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (Ч. 2, с. 151-152).
|
Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155 |
114 |
Т34 |
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (Ч. 2, с. 152-154). |
Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». |
115 |
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
Тематична діагностувальна робота: читання вголос. |
116 |
|
Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154). |
Презентація мініпроєкту «Наша випускна стіннівка». |
117 |
Т35 |
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (Ч. 2, с. 155).
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156 |
118 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (Ч. 2, с. 156). |
Читаю для друга. |
119 |
|
Робота з дитячою книжкою. Екскурсія до бібліотеки |
Робота з дитячою книжкою. Екскурсія до бібліотеки |
120 |
|
Читаю для себе |
Читаю для себе |
121 |
Т36/1 |
Читаю з другом
|
Читаю з другом |
122 |
|
Читаю твори улюблених письменників
|
Читаю твори улюблених письменників |
123 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|