Презентація до уроку літературного читання О. Дерманський "Сенсація" за І Большаковою 3 клас

Про матеріал
Дитячий поет, прозаїк та казкар. Псевдоніми – Сашко Володарський та Назар Діброва. Народився 28 листопада 1976 року в селі Гайворон Володарського району на Київщині. Навчався у Володарській середній школі № 1. За освітою – учитель української та зарубіжної мови та літератури, 1999 року закінчив Київський національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. Викладає за фахом у Київському технікумі електронних приладів. Одружений, виховує двох доньок – Владиславу (2001) та Злату (2011).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

С. Дерманський «Сенсація»

Номер слайду 2

Мовленєва розминка. Скоромовка. Скочив коник на ромашкуІ злякав на ній комашку. Кома- кома- комашина. Загула, немов машина. Це почув рогатий жук. Дуже чорний, наче крук.– Я біжу-біжу-біжу!У біді допоможу!

Номер слайду 3

Слово про слово. Сенсація —подія, повідомлення, щовражає і викликаєзацікавлення.

Номер слайду 4

Підручник. Сторінка105 Проблемне запитання. Звідки ти дізнаєшся про сенсації? Чи варто вірити сенсаційним заявам і заголовкам в медіа? Чому?

Номер слайду 5

16.04.2023 Словникова робота настовбурчивнастирливийнаважився захвилювалася,кореспондентисенсація

Номер слайду 6

Дитячий поет, прозаїк та казкар. Псевдоніми – Сашко Володарський та Назар Діброва. Народився 28 листопада 1976 року в селі Гайворон Володарського району на Київщині. Навчався у Володарській середній школі № 1. За освітою – учитель української та зарубіжної мови та літератури, 1999 року закінчив Київський національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. Викладає за фахом у Київському технікумі електронних приладів. Одружений, виховує двох доньок – Владиславу (2001) та Злату (2011).

Номер слайду 7

16.04.2023 Перші вірші для малечі опублікував у дитячому журналі "Стежка", де довгий час працював літературним редактором. Сашко Дерманський – автор популярних пригодницьких повістей і казок для дітей, зокрема, дилогії "Чудове Чудовисько", "Царство Яблукарство", "Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська", "Король буків, або Таємниця Смарагдової книги", "Казки Дракона Омелька" та інших.

Номер слайду 8

16.04.2023https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=i4 KPe8 Fls. RA&embeds_euri=http%3 A%2 F%2 Fwww.barabooka.com.ua%2 F&feature=emb_logo

Номер слайду 9

16.04.2023

Номер слайду 10

16.04.2023

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником. Вправа «Передбачення». Знайомство з твором. Про що буде йти мова? Чому ти так думаєш?«СЕНСАЦІЯ»(за За Сашком Дерманським) Вправа«Передбачення»Як ти думаєш, про яку сенсацію йтиметься в оповіданні? Чому про це складно сказати?

Номер слайду 12

Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Зав’язка Тато з роботи кактуса приніс. Справжнього. Зеленого, з великими колючками. — Поставимо його на шафу, — сказала мама, — нехай стоїть — він пити не просить. Розвиток дії Наш кіт Петрович одразу знайомитися до кактуса на шафу поліз. Кактус голки настовбурчив, знайомитися не хоче. Та Петрович настирливий — все одно його понюхати наважився — і носа вколов. Сидить, на рослину скоса поглядає, хвостом помахує. — Ну й нехай стоїть собі, — сказав тато, — ви, головне, його не поливайте: він цього не любить. Стоїть кактус день, стоїть два — пити не просить. А Петрович все коло нього вилежується — познайомитися хоче.

Номер слайду 13

Аналіз прочитаного. Про яку сенсацію розповідатиметься?Чому ти так думаєш?Що буде далі?

Номер слайду 14

Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Одного ранку я прокинувся, дивлюся: Петрович на шафі спить, а в нього на голові велика рожева квітка цвіте й пахне на всю кімнату. — Ур-р-ра! — кричу. — Наш Петрович зацвів! Прибіглимама з татом. Мама чомусь захвилювалася, а тато до Академії наук став дзвонити, учених викликати: — Алло! В нас тут кіт зацвів! Що робити? — А як він поводиться? Не агресивно? — почулося з трубки. — Не знаємо, він спить, — відповідає тато.

Номер слайду 15

Оповідання. Тема і головна думка. Проблема.— Це добре, — зраділи вчені. — Не будіть його, виїжджаємо.— Мамо, — запитую я, — можна Петровича полити?— Що ти! — вигукнула мама. — Не підходь до ньогоблизько: раптом він заразний!Приїхали вчені. Здаля на кота дивляться, вигукують одинпоперед одного.— Ну, знаєте, неймовірно! Просто сенсація — квітучийкіт! Це щось особливе!

Номер слайду 16

Аналіз прочитаного. Чому всі вирішили, що кіт став квітучим? Чи може таке бути насправді?

Номер слайду 17

Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Приїхали кореспонденти, про щось сперечаються, Петровича фотографують, у мами інтерв’ю беруть...— А чим ви його годуєте? — питають одні.— А скільки йому років? — цікавляться інші.— А можна з нього пагінця відломити? — просять треті. Кульмінація Аж тут Петрович розплющив одне око,потім друге, потягнувся солодко та й зіскочив із шафи напідлогу... А квітка на кактусі залишилась!

Номер слайду 18

Оповідання. Тема і головна думка. Проблема. Розв’язка Тут усі зрозуміли, що це не Петрович зацвів, а наш кактус. — Оце тобі, — сказали кореспонденти й розійшлися. Учені сказали, що все одно це рідкісне явище: такі кактуси цвітуть раз на сто років. Тато сказав, що раз ніякої сенсації немає, то я повинен іти до дитсадка. А я сказав,що краще б Петрович зацвів...

Номер слайду 19

читаємо назагал читаємо для друга читаємо самостійно напівголосно Читання вірша самостійно, для друга, назагал

Номер слайду 20

Чому?Чому всі вирішили, що кіт зацвів?Чому хлопчик хотів, щоб кіт насправді зацвів?Чому люди люблять сенсації?

Номер слайду 21

Робота над підручником. Назви частини тексту-розповіді. Поясни, чому текст поділений натакі частини.

Номер слайду 22

Підручик. Сторінка107 Робота в парах. Спробуй поміняти місцями зачин і кінцівку, зав’язку і розв’язку,кульмінацію і зав’язку. Що відбулося?Чому в тексті-розповіді подіїрозташовано послідовно?

Номер слайду 23

Стисло перекажи текст-розповідь за схемою. Зачин. Головна частина. Кінцівка

Номер слайду 24

Пошукова робота. Знайди сенсаційну новину в інтернеті. Досліди, чи правдивою є ця подія. Розкажи про це.

Номер слайду 25

Домашнє завдання. На сторінці 62-63 виконати вправу 1,2 Короткий запис у щоденник. С.62-63, впр. 1,2

Номер слайду 26

Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповіді цеглинками LEGOУ мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів

pptx
Додано
18 лютого
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку