Літературне читання. Робота з дитячою книжкою. Тема: Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака».
Номер слайду 2
Це Дмитро Кузьменко – сучасний дитячий письменник та ілюстратор. Народився 35 років назад у м. Житомирі. Школу закінчив із «Золотою медаллю», а потім з «Червоним дипломом» фізико-математичний факультет Житомирського університету, згодом факультет журналістики у Львівському університеті. Закінчив художню школу. Займався плаванням, легкою атлетикою та велосипедним туризмом. Кандидат у майстри спорту з велосипедного туризму. Працював редактором та ілюстратором у дитячих журналах «Пізнайко», «Професот Крейд». Автор багатьох дитячих книжок. Одружений. Любить осінь, і коли добре ловиться щука.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Гра « Перестав усе, як потрібно» Засобакали гавки, Закицькали нявки, Зажабали кваки, Закачкали кряки, Закізкали меки, Забаранили беки За зірки сховалось небо, Перестав усе як треба.
Номер слайду 5
Словникова робота. Химерна - незвичайна, чудернацька. Сенсорний -пов'язаний з органами чуття. Побут - повсякденне життя. Пришпанделити - причепити. Лінійка - збір учнів на урочистість. Концепція, художній задум - погляди на те чи інше явище. Концептуальний - той, хто дотримується якоїсь концепціїЗавесніє - надійде весна. Сила силенна справ - дуже багато справ
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
1. Що добре вдавалося малювати хлопчику?А) людей. Б) собак. В) корів2. Про що оголосили в школі?А) конкурс. Б) акція. В) виставка3. Який головний приз за перемогу в конкурсі?А) мебліБ) телевізор. В) холодильник
Номер слайду 13
4. Кого намалював хлопчик?А) собаку з рогами. В) корову з крилами. В) собаку з крилами5. Що сталося з малюнком?А) програв. Б) переміг. В) зіпсувався6. Чому вчителька потім не доручала хлопчикові малювання стінгазет?А) тому, що стало соромно. Б) тому, що хлопчик не вмів малювати. В) тому, що не хотіла ходити до директорки