Презентація до уроку математики у 2 класі за підручником Н.Листопад. Тема:Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

Про матеріал
Матеріал, поданий у презентації допоможе дати учням визначення назвам компонентів та результату дій множення; вдосконалити навички розв’язування задач двома способами; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Підготувала: вчитель початкових класів Запорізької гімназії № 80 Шатунова Алла Федорівна

Номер слайду 2

Привітання. Вітаю вас , мої любі учні! Почався урок, який подарує нам нові знання, нові відкриття. Але що це?.... Що я бачу?.... Наш клас перетворився на науково-дослідницьку лабораторію: ви- маленькі наукові працівники, я – ваш науковий керівник, а завдання нам буде давати професор Математич. Ми будемо думати, розмірковувати, робити висновки. Ну що, погоджуєтесь, діти? Тоді починаємо….

Номер слайду 3

Випробування № 1 - Вітаю, науковці, запишіть число, класна робота. Сьогодні 10 січня. Напишіть число 10 на новому рядку у зошиті, пропустить клітинку, напишіть число, яке буде через 4 дні. Порівняйте ці числа.- Розкладіть друге число на суму розрядних доданків. 14=10+4{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}З випробуванням ви впорались. Вважаю нашу лабораторію відкритою.

Номер слайду 4

Що це, діти? (знаки) Які це знаки? ( арифметичні, пунктуаційні){21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Які в моїй лабораторії чудові науковці!

Номер слайду 5

А тепер спробуємо зробити наукове узагальнення.{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}4х3 Математич просить розподілити ці записи на дві групи. (числові вирази і рівності){00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}30-6{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}49-18{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5х2=10{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}83+15=98{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}56+20{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}90-36=54{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}7+53{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}45+6+4{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Діти, а що потрібно зробити, щоб вирази стали рівностями? ( обчислити значення виразів)

Номер слайду 6

Завдання від наукового керівника. Науковці, подивиться на рівності. Назвіть їх дії, компоненти і результати цих дій:90 – 36 = 5483 + 15 = 985 х 2 = 10 Як називаються компоненти і результат дії множення?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Увага, діти, у нас наукова проблема!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Може у когось є думки?

Номер слайду 7

Щоб переконатись у правильності наших міркувань, давайте подивимось, що нам говорить наш підручник.

Номер слайду 8

Діти, Математич просить нас провести експеримент: записати у зошиті «опору», подібну тим, що ми вже знаємо, але на дію множення. Доданок + доданок=сума. Зменшуване - від'ємник=різниця. Множник х множник= добуток

Номер слайду 9

А тепер науковий дослід. Назви перший і другий множник у кожному виразі. І…

Номер слайду 10

Завдання від наукового керівника. Необхідно виконати практичну наукову роботу.1) Калач – 23 грн. 2) Калач - ? Батон – 15 грн. ? Рогалик – 10 грн. 48 грн. Рогалик – 10 грн. Батон – 15 грн.

Номер слайду 11

Професор Математич просить записати наші наукові дослідження за допомогою математичних виразів.1) Скільки хвостів у 7 котів? 1х72) Скільки вушок у 5 малюків? 2х53) Скільки ніжок у 2 сороконіжок? 40х24) Скільки колес у 3 автівок? 4х35) Скільки пальців на 2 руках? 5х2

Номер слайду 12

Науковці, проведіть аналіз дослідів іншого відділку лабораторії. Запишіть лише номери результатів, які на вашу думку підходять до назв компонентів і результату дії множення. 1) Сума2) Доданок3) Від'ємник4) Множник5) Зменшуване6) Множник7) Доданок8) Різниця9) Добуток

Номер слайду 13

Ось ми і підійшли до наукової доповіді. Шановні співробітники лабораторії, дайте відповіді на запитання професора Математича. Що нового ви дізнались у лабораторії?Чому навчилися в лабораторії сьогодні?Хотіли б ви ще раз відвідати лабораторію?

Номер слайду 14

Шановні колеги!Ваша наукова робота була дуже успішною. Мені сумно прощатися із вами. Сподіваюсь, ми ще побачимось. До зустрічі! Професор Математич!

Номер слайду 15

Для сумісної роботи

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку