24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Презентація до уроку «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій»

Про матеріал
Презентація до уроку алгебри 8 класу з поглибленим вивченням математики на тему «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» містить схеми для складання задач та алгоритми їх розв'язування. Слайди анімовані, що покращує сприйняття презентації учнями 8 класу, інтерес до вивчення теми. Також презентація стимулює розвиток пізнавальної активності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методична розробка Методична розробка учителя гімназії №3 м. Дніпро Нікітіної Галини Георгіївни уроку алгебри у 8 класі з поглибленим вивченням математики на тему : «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Складіть задачу і розв'яжіть її. За планом 180 сторінок Насправді надрукувала На 5год скоріше Друкувала щогодини на 3 сторінки > ? сторінок друкувала щогодини

Номер слайду 4

Алгоритм розв'язування За планом (х +3) сторінок Витратила часу год Дійсно Щогодини х сторінок год На 5 год < _ = 5 х 180 3 180 + х х 180 3 180 + Х

Номер слайду 5

Складіть задачу і розв'яжіть її ? дн. I робiтник на 9 днiв > ? дн. II робiтник Разом за 20 днiв

Номер слайду 6

Алгоритм розв'язування працював днiв виконував за день I робiтник ( Х+9 ) II робiтник х 9 1 + x x 1 9 1 1 + + x x = 20 1

Номер слайду 7

Складіть задачу і розв'яжіть її Солі 20г Вода 100г Концентрація солі на 10% < Скільки грамів води розчин містив спочатку ?

Номер слайду 8

Складіть задачу і розв'яжіть її ? дн. I робiтник на 9 днiв > ? дн. II робiтник Разом за 20 днiв

Номер слайду 9

Алгоритм розв'язування 20г (х+100)г (х+120)г IIрозчин 20г Хг (Х+20) г Iрозчин сіль концентрація солі вода маса розчину 20 20 + x 120 20 + x 20 20 + x 120 20 + x - = 0,1

Номер слайду 10

Декілька учнів поділили порівну Якби учнів було Кожний з них отримав на 1 грушу більше Складіть задачу і розв'яжіть її 60 груш на 3 <

Номер слайду 11

Алгоритм розв'язування х було х – 3 стало груш у кожного учнів x 60 3 60 - x 3 60 - x x 60 - = 1

Номер слайду 12

Складіть задачу і розв'яжіть її I бригада - 40м кабелю II бригада - 40м кабелю щогодини на 2м щогодини більше на 1год пізніше закінчив Скільки метрів кабелю прокладала щогодини кожна бригада ?

Номер слайду 13

Алгоритм розв'язування хм 40м бригада 40м бригада час щогодини всього год (Х+2)м год 2 40 + x x 40 _ = 1 2 40 + x x 40

Номер слайду 14

2км 9км/год < t на 12 хв більше Складіть задачу і розв'яжіть її V на

Номер слайду 15

Алгоритм розв'язування x 2 X-9 2 X-9 2 x 2 _ = 5 1 2км х км/год велосипедист 2км (х -9)км/год пішохід t S V

Номер слайду 16

Складіть задачу і розв'яжіть її В А Шосе 160 км Залізниця 150 км Х км /год (х -20)км /год На 30хв <

Номер слайду 17

Алгоритм розв'язування S V t автобус 160 км Х км поїзд 150 км/год (х-20) км/год год год 20 150 - x x 160 20 150 - x x 160 _ = 2 1

Номер слайду 18

Ваші враження від уроку Дуже хороші, мої сподівання виправдалися Хороші, мої сподівання частково виправдалися Задовільні, мої сподівання майже не виправдалися Погані, мої сподівання не виправдалися

ppt
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 4. Раціональні вирази
Додано
19 січня
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку