ТЕМА: Реклама (за оповіданням Г. Уеллса «Чарівна крамниця»)
Номер слайду 2
МЕТА: формувати вміння аналізувати літературний твір, складати тексти; дати поняття про бізнес, рекламу; розвивати усне мовлення учнів, економічне виховання.
Номер слайду 3
Бізнес (англ.) – економічна діяльність, яка дає прибуток; різний вид діяльності, який приносить прибуток. Бізнесмен (англ.) – ділок, комерсант, підприємець; людина, яка займається вигідною справою (бізнесом).
Номер слайду 4
Реклама (лат. - викрикувати):1) інформація про товари, різноманітні види послуг і т.ін. з метою повідомлення споживачів, в створенні попиту на ці товари, послуги і т.ін.;2) розповсюдження відомостей про когось, про щось з метою створення популярності.
Номер слайду 5
1. В яку крамницю повів Джип батька? (Доведіть прикладом з тексту).2. Чому крамниця здалася Джипу і його батьку особливою? 3. Як продавець заволодів увагою покупців? Наведіть приклади з тексту.4. Чи сподобалось Джипу та його батьку в крамниці? Чому? 5. Які іграшки були в пакунках Джипа, коли він розпакував їх вдома?6. Чи були ж вони такими вже незвичайними, як показував продавець у крамниці?7. Чи можна назвати продавця бізнесменом, а його справу бізнесом? Доведіть свою думку.8. Чи хотіли б ви самі займатися бізнесом?
Номер слайду 6
1. Чи завжди побачена чи почута реклама викликає у нас позитивні емоції? Чому?2. Яка із телереклам вам запам’яталась і сподобалася? Чим?3. Як ви думаєте, чи можна оформлення крамниці, дії продавця в оповіданні Г. Уеллса «Чарівна крамниця» вважати рекламою? Чому?4. Чи сподобалася б вам така реклама іграшок?5. Чи хотіли б ви мати хоч одну іграшку з такого магазину?6. Які, на вашу думку, елементи реклами використовує продавець?7. Які вимоги повинні виконуватись при складанні реклами.
Номер слайду 7
Вимоги до складання реклами1. Повинна бути звернена до клієнта.2. Невелика за обсягом.3. Емоційність та гумор.4. Художнє оформлення.5. Кожне слово повинно бути вагомим, значним.6. Не повинно бути зайвих слів, слів-паразитів.7. Реклама повинна мати сюжет.
Номер слайду 8
Домашнє завдання1 – 6 балів: обіграти і художньо оформити рекламу, яка вам найбільше подобається. 7 – 12 балів: скласти і художньо оформити рекламу будь-яких товарів для дітей.