Презентація до уроку "РМ Усний твір у публіцистичному стилі мовлення на морально-етичну тему (за складним планом)"

Про матеріал
Презентація до уроку "РМ Усний твір у публіцистичному стилі мовлення на морально-етичну тему (за складним планом)"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1

Номер слайду 2

2

Номер слайду 3

3

Номер слайду 4

- Чи згодні ви з таким висловлюванням? (Думки учнів)ІІ. Оголошення теми та мети уроку (Запис теми у зошит) 4

Номер слайду 5

5

Номер слайду 6

6

Номер слайду 7

7

Номер слайду 8

8

Номер слайду 9

9

Номер слайду 10

10

Номер слайду 11

Основні ознаки публіцистичного стилю:11

Номер слайду 12

12

Номер слайду 13

Типи мовлення13

Номер слайду 14

Твір – роздум14

Номер слайду 15

15

Номер слайду 16

ІV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу.16

Номер слайду 17

У Біблії сказано: «Не поспішай ображатись, бо образа є ознакою безглуздого» (Ек.7:9)17

Номер слайду 18

Творче спостереження публіцистичного тексту з елементами аналізу. Прочитати текст. Довести належність до публіцистичного стилю. Як правило, не буває диму без вогню. Люди, навіть бажаючи добра, можуть дуже сильно образити. Це часто призводить до конфліктів. Але конфлікти можуть бути із різних ситуацій: через нездужання, втому і так далі. Ось тому потрібно навчитися прощати. Пробачити людину не так то просто, тому якщо ви дуже довго збирали на людину зло, розробляли плани, щоб помститися, дуже важко відмовитися від цього. Навчитися прощати - велика мудрість. Адже коли ви навчитеся прощати, то й на душі стане легше. Тому потрібно вирішити, що ж треба для початку. По-перше, усвідомити причину конфлікту. Для цього необхідно все обдумати в спокійній обстановці. Адже під час сварки все сприймається більш серйозно, а якщо розібратися, то насправді причина не така вже й критична і навіть іноді може викликати сміх. Вмійте пропускати свій негатив через себе. Найголовніше - не ображатися на інших людей, часом і не замішаних в цьому. Краще спрямувати свою енергію на перегляд улюбленої передачі, подумати про щось приємне, сходити на прогулянку, подихати свіжим повітрям і так далі. Так само потрібно розібратися в собі і в своїх почуттях. Постаратися втихомирити свій запал у себе в душі, не тримати образу. Звичайно, треба думати не тільки про себе, але й про свого кривдника. Постарайтеся зрозуміти, чому все це він затіяв, може бути, що у нього не було іншого виходу. Не треба боятися першим просити прощення. Адже часто той, на кого ви тримаєте зло, близька для вас людина. Якби він був абсолютно чужим, то ви б давно забули про все, що сталося. І пам'ятайте: краще пробачити, ніж помститися. Виділіть ключові слова. Запишіть їх18

Номер слайду 19

19

Номер слайду 20

Синонімічна хвилинка. Доберіть до поданих слів синоніми20

Номер слайду 21

21

Номер слайду 22

Мозаїка22

Номер слайду 23

«Хто мстить іноді шкодує про скоєне; той, хто прощає, ніколи не шкодує про це. » (А. Дюма)«Люди, які не відчувають до себе любові, як правило не вміють прощати.» (Луїза Хей)«Хочеш порадіти мить — помстися, хочеш радіти все життя — прости.» (Шуберт)Мстивість — це невміння пробачити самому собі чужі помилки. «Прощення, що йде від серця, перетворює нещасливе минуле в щасливе майбутнє.» (В. Лууле)Образити і ображатися може кожен, але просити прощення і прощати - не кожному дано. Зрозуміє не той, хто багато бачив, а той, хто багато втратив. Простить не той, хто не образив, а той, хто багато прощав! У наш час люди можуть придумати цілу промову, що б виправдати себе. Зате не можуть сказати просту фразу: "Пробач, я був (а) не прав (а). Помиляється кожен, визнає помилку - гідний, просить прощення - мужній, відновлює відносини - сильний. Прощення - найкращі ліки від болю. ...23

Номер слайду 24

24

Номер слайду 25

25

Номер слайду 26

ПРОЩЕННЯВІДПУЩЕННЯСМИРЕННЯЩАСТЯУСМІШКАПОЛЕГШЕННЯНАГОРОДАБЛИЖНІМВОРОГІВ26

Номер слайду 27

Робота з домашнім робочим матеріалом:27

Номер слайду 28

«Наталка Полтавка» І. Котляревського. Петро пробачив Наталці, що не дочекалася його . Більше того – віддав всі свої заощадження, щоб возний не дорікав коханій бідністю 28

Номер слайду 29

Притча про блудного сина. Батько щиро прощає свого сина, який , покинувши його, розтрачає весь маєток. Так само і Бог простить кожного, хто навернеться і покається у гріхах29

Номер слайду 30

Історія про Йосипа Йосип прощає своїм братам, які продали його в рабство через заздрість (бо батько любив наймолодшого Йосипа найбільше). Коли ж став правителем Єгипту, радо допоміг усім братам30

Номер слайду 31

З життя Авраама Лінкольна, Видатний президент Америки, своє спілкування з людьми Авраам Лінкольн будував таким чином, що не тільки  не уникав спілкування з неприємними людьми, але й відповідав на неприязнь до себе людяним ставленням. Так у розпалі передвиборчої боротьби за президентство А. Лінкольн зіштовхнувся з дуже підступним, рішучим та впливовим опонентом - Чарльзом Совордом. Ця людина використовувала будь – яку можливість, аби висловити своє негативне ставлення до майбутнього президента Америки. Проте Лінкольн, перемігши, запросив Соворда очолити один із важливих постів у своїй адміністрації. Останній був вражений ставлення до себе, служив в адміністрації Лінкольна вірою та правдою.31

Номер слайду 32

32

Номер слайду 33

33

Номер слайду 34

34

Номер слайду 35

35

Номер слайду 36

Апостол Петро підійшов якось до Ісуса Христа і запитав Його: «Господи, скільки разів брат мій може згрішити проти мене, а я маю прощати йому? Чи до семи раз?» Ісус відповів: «Не кажу тобі до семи раз, але аж до сімдесяти раз по семи!» Висновок: завжди 36

Номер слайду 37

37

Номер слайду 38

Спираючись на результати роботи на уроці, скласти усний твір на тему " Прощення - найкращі ліки від болю " за складним планом. Скористуватися пам'яткою. 38

Номер слайду 39

ПАМ'ЯТКА«Як складати твори на морально-етичну тему в публіцистичному стилю1.  Визначити основну думку твору.2.  Продумати послідовність твору, дотримуючись його композиційних особливостей (вступ, основна частина, висновок).3.  Самостійно скласти план висловлювання.4.  Підібрати епіграф, який висловлює основну думку .  5. Під час складання твору необхідно дбати про розкриття його теми.5.  Бути уважними до вживання мовних засобів у творі.6.  Викладення матеріалу потрібно ілюструвати прикладами.7. Робити власні висновки, узагальнення. 39

Номер слайду 40

40

Номер слайду 41

Заключне слово вчителя Уявіть, що перед вами гора Голгофа… Ви бачите страждаючого Ісуса…41

Номер слайду 42

42

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Нетіменко Тетяна
    Дякую за вашу працю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Янчинська Наталія
    Чудовий урок! Велике спасибі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бачурська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лісовська Оксана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Скоробогатова Maрина Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Івашіна Таміла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Бєляєва Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Скрипник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
18156
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку